הדבקנו למח"פ כל מיני מחלות,הוא בעצמו הצהיר שהוא נרקיסיסט אבל...

שיש לך מול האף אתה לא שם לב.
אני אזכיר לך.

בשלב מסוים מח"פ אמר על עצמו,עבדתי עליכם אני אוסף חומר לספר.

בשלב אחר אתה או מישהו אחר אמר שהוא עושה בדיקה לקבל תגובות למשהו שהוא מכין לצורך הלימודים.

בקיצור מה שקורה שמבחינתך אתה צריך להסביר את הטירוף שלו אז נוח לך האפשרות הזאת.

מבחינת מח"פ שהוא מרגיש שאמר יותר מידי שטויות ודברים מביכים הוא מתרץ עם "אני אוסף חומר וכד'"

ז"א זה לא באמת אני...
 
זה היה רק על עניין ספציפי שהוא העלה כאן. אני טוען שכולו זה דמות.
לדעתי לא,אתה טוען ככה רק לאחרונה אחרי שנימאס לך מההתהגות המוזרה שלו

ומזה שאחרים מתייחסים אליו.

אם אתה זוכר הבטחתי שאני לא "אדבר" איתו עד דצמבר 2025 וקיימתי.

הוא פרש עוד לפני דצמבר ובסוף חזר מתי שהוא ב 2026.
 

Sun of Nations

Well-known member
לדעתי לא,אתה טוען ככה רק לאחרונה אחרי שנימאס לך מההתהגות המוזרה שלו

ומזה שאחרים מתייחסים אליו.

אם אתה זוכר הבטחתי שאני לא "אדבר" איתו עד דצמבר 2025 וקיימתי.

הוא פרש עוד לפני דצמבר ובסוף חזר מתי שהוא ב 2026.
זה לא מה שהבטחת. מרוב שאתה גאון אתה אפילו לא יודע מה הבטחת בכלל.
 
אתה מבלבל בין הבטחה שנתת למעריץ רוב הזמן נח לבין הבטחה שנתת לי, והתנאים שאמרת שתעמוד בהם בכל הבטחה.

בגלל אינטרסים שלי, אני מעדיף שלא להזכיר לך עד הסוף.
אז אתה מודה שזכרתי את ההבטחה לרוב הזמן נח אבל טוען ובצדק ששכחתי את ההבטחה לך.
 

Sun of Nations

Well-known member
אז אתה מודה שזכרתי את ההבטחה לרוב הזמן נח אבל טוען ובצדק ששכחתי את ההבטחה לך.
לא.

מההתחלה.

הייתה הבטחה למעריץ רוב הזמן נח, והבטחה לי.

את ההבטחה למעריץ רוב הזמן נח שכחת כליל.

אתה זוכר את ההבטחה לי, ואתה מבלבל אותה עם ההבטחה למעריץ רוב הזמן נח וחושב שזאת ההבטחה למעריץ רוב הזמן נח בזמן שזאת ההבטחה לי, ואת ההבטחה לרוב הזמן נח אתה לא זוכר בכלל.
 
לא.

מההתחלה.

הייתה הבטחה למעריץ רוב הזמן נח, והבטחה לי.

את ההבטחה למעריץ רוב הזמן נח שכחת כליל.

אתה זוכר את ההבטחה לי, ואתה מבלבל אותה עם ההבטחה למעריץ רוב הזמן נח וחושב שזאת ההבטחה למעריץ רוב הזמן נח בזמן שזאת ההבטחה לי, ואת ההבטחה לרוב הזמן נח אתה לא זוכר בכלל.
לא.

אבל ניסית...


קודם כל הוא לא מעריץ כבר טעות בסיסית,לא ברור מה הוא חושב עלייך אבל בוודאות לא דברים טובים

מספיק בשביל להיות מעריץ.

יותר מזה כנראה דברים רעים יותר מטובים על פי התגובות שלו עד עכשיו.


שנית אני זוכר את ההבטחה כי הוא ביקש ממני ואני הסכמתי במדויק!!!

הוא ביקש בדצמבר 2024 שאני אפסיק לדבר איתך לשנה בתקווה שאני לא אדבר איתך מאז.

וזה בדיוק מה שעשיתי!

אתה הפסקת לכתוב בפורום נדמה לי בסביבות ספטמבר אוקטובר 2025


הייתי מספיק הגון להגיד שאני לא זוכר את ההבטחה לך(אם בכלל הבטחתי),מה ששוב מעלה את האמינות שלי.

תגיד מה היא ואני אזכר.
 

Sun of Nations

Well-known member
לא.

אבל ניסית...


קודם כל הוא לא מעריץ כבר טעות בסיסית,לא ברור מה הוא חושב עלייך אבל בוודאות לא דברים טובים

מספיק בשביל להיות מעריץ.

יותר מזה כנראה דברים רעים יותר מטובים על פי התגובות שלו עד עכשיו.
__צילום מסך_2-6-2024_11633_www.tapuz.co.il.jpeg
שנית אני זוכר את ההבטחה כי הוא ביקש ממני ואני הסכמתי במדויק!!!

הוא ביקש בדצמבר 2024 שאני אפסיק לדבר איתך לשנה בתקווה שאני לא אדבר איתך מאז.

וזה בדיוק מה שעשיתי!

אתה הפסקת לכתוב בפורום נדמה לי בסביבות ספטמבר אוקטובר 2025


הייתי מספיק הגון להגיד שאני לא זוכר את ההבטחה לך(אם בכלל הבטחתי),מה ששוב מעלה את האמינות שלי.

תגיד מה היא ואני אזכר.
אתה ממשיך שלא לזכור את המאורעות ואף לערבב בין אירועים.

אין לי אינטרס להזכיר לך, אם כבר, האינטרסים שלי הפוכים.
 

Sun of Nations

Well-known member
אתה נורמלי?

אתה שם את הבדיחה שלו עם הכי חכם על כדור הארץ בתור הוכחה.
אתה מתנגד (למרות שאתה בעצם מעריץ בסתר ליבך אבל לא חשוב).

בטח שאני אביא הוכחה לעובדה שהמעריץ רוב הזמן נח מעריץ אותי הערצה קשה, כואבת, שורפת ואכזרית ואתה תבכה לי שזה היה בצחוק ובציניות, אלא מה? :rolleyes:

אין גבול לפתאטיות של המתנגדים.

t39p0ddt.png
 

Sun of Nations

Well-known member
הוא עדיין עובד עליך?

מדובר בדמות בדיונית שהוא המציא. והוא עולה איתה לפורום בשביל לראות איך היא יוצרת אינטרקציה עם אחרים. כנראה לשם כתיבת ספר.
לא.
זה היה רק על עניין ספציפי שהוא העלה כאן. אני טוען שכולו זה דמות.
זאת הטעות שלך.
 

Sun of Nations

Well-known member
אני אזכיר לך.

בשלב מסוים מח"פ אמר על עצמו,עבדתי עליכם אני אוסף חומר לספר.
"עבדתי עליכם" זה מילים קשות וזזה לא בדיוק מה שאמרתי.

הדבר המדויק שנאמר זה שאלו היו ניסויים בשביל הספרים שלי, ושהייתי צריך לכתוב את הדברים כאילו זה אמיתי כדי לקבל תגובות אותנטיות.

כמובן גם שהתנצלתי בפני החברים וכל מה שנדרש.

זה גם לא "ספר אחד".

זה כמה ספרים.

נראה שאתה באופן כללי זרוק לרענון.

הנה שרשור ההתוודות, בבקשה:

אתם לא צריכים לדאוג לי. הכול בסדר. סליחה שהדאגתי אתכם. אלו היו ניסויים בשביל הספרים שלי. מזימתו הגדולה של מח"פ נחשפת. כל הפרטים בפנים. כנסו. | תפוז פורומים
בשלב אחר אתה או מישהו אחר אמר שהוא עושה בדיקה לקבל תגובות למשהו שהוא מכין לצורך הלימודים.
תחילה אמר זאת המעריץ פרמהפרוסט, כיום סרטיפייד, ולאחר מכן חזר על הדברים המעריץ משה.
בקיצור מה שקורה שמבחינתך אתה צריך להסביר את הטירוף שלו אז נוח לך האפשרות הזאת.
איזה טירוף? 😅
מבחינת מח"פ שהוא מרגיש שאמר יותר מידי שטויות ודברים מביכים הוא מתרץ עם "אני אוסף חומר וכד'"

ז"א זה לא באמת אני...
מעולם לא היו שום ניסויים, זה הכול אמיתי, אני באמת עד כדי כך דפוק שיש לי את כל הבעיות האלו ואני חשבתי ואמרתי את כל הדברים האלו, ואז התפדחתי ממה שעשיתי ואמרתי אז המצאתי הסיפור של ניסויים? 😂

זאת תיאוריה חדשה שמעולם לא שמעתי קודם לכן. כל הכבוד על היצירתיות. אהבתי 😂
 

evglev1

Well-known member
מנהל
שיש לך מול האף אתה לא שם לב.
ויש לך מול האף שגם בנט וגם ליברמן יותר ימניים מביבי, גם אם הם לא אידיאליסטים כמו גאולה כהן ז"ל ואריה אלדד, אבל אתה גם מתייג אותם כשמלאנים וגם מטפח את השקר שביבי יותר ימני מהם.
 

jackie111

Well-known member
תזהרו בכתיבתכם. אתם לא ראיתם אותו.
לאבחנה פסיכולוגית צריך השכלה ופגישה
אישית.

אתם יכולים לגרום נזק
 
למעלה