הדבקנו למח"פ כל מיני מחלות,הוא בעצמו הצהיר שהוא נרקיסיסט אבל...

את הברור מאליו לא עשינו - להעריך שהוא אוטיסט!

מסתבר שבקרב הצעירים יותר אחוז האוטיזם עובר קצת את ה 3 אחוז.

גם אם נניח שבזמנו זה היה "רק 2 אחוז" עדיין זה המון.

וכך ההסבר שהוא "על הספקטרום" הוא הסביר ביותר סטטיסטית...

פעם אוטיזם היה נדיר כי כמות החיסונים הייתה קטנה בהרבה.
 
נערך לאחרונה ב:
את הברור מאליו לא עשינו - להעריך שהוא אוטיסט!

מסתבר שבקרב הצעירים יותר אחוז האוטיזם עובר קצת את ה 3 אחוז.

גם אם נניח שבזמנו זה היה "רק 2 אחוז" עדיין זה המון.

וכך ההסבר שהוא "על הספקטרום" הוא הסביר ביותר סטטיסטית...

פעם אוטיזם היה נדיר כי כמות החיסונים הייתה קטנה בהרבה.
אין פידבק מהפורום,כולל מח"פ אני חוזר לשורשים.


 

Sun of Nations

Well-known member

Sun of Nations

Well-known member
אין דבר כזה.

ההגדרה זה מישהו ש"יותר מידי" אוהב את עצמו.
לא. מישהו שיותר מידי אוהב את עצמו זאת הגדרת הבסיס והיסוד של הפרעת האישיות הנרקיסיסטית.

הגדרת הבסיס והיסוד של הנרקיסיזם היא אהבה עצמית, שזה דבר טוב וחשוב.

על כן, הנרקיסיזם מתחלק לשני סוגי-על: בריא, ולא בריא. לא-פתולוגי, ופתולוגי. אחרי מה שיש את שני סוגי-העל האלו, הנרקיסיזם, תחת כל סוג-על, ממשיך להתפצל לכדי סוגים, כאשר הנרקיסיזם הבריא והנרקיסיזם הלא-בריא הם ה"מטריות".

כל חקר ותיאוריית הנרקיסיזם הטרום-פזיים הם כמובן נורא לוקים בחסר, ולכן ובמסגרת הגותי, גם את תיאוריית הנרקיסיזם תיקנתי.
 
הגדרת הבסיס והיסוד של הנרקיסיזם היא אהבה עצמית, שזה דבר טוב וחשוב.

על כן, הנרקיסיזם מתחלק לשני סוגי-על: בריא, ולא בריא. לא-פתולוגי, ופתולוגי. אחרי מה שיש את שני סוגי-העל האלו, הנרקיסיזם, תחת כל סוג-על, ממשיך להתפצל לכדי סוגים, כאשר הנרקיסיזם הבריא והנרקיסיזם הלא-בריא הם ה"מטריות".

כל חקר ותיאוריית הנרקיסיזם הטרום-פזיים הם כמובן נורא לוקים בחסר, ולכן ובמסגרת הגותי, גם את תיאוריית הנרקיסיזם תיקנתי.
"על פי התאוריה הפסיכואנליטית, נרקיסיזם הוא מונח יסוד המתאר אהבה עצמית בסיסית ובריאה אשר מידה נכונה שלה היא הכרחית בקרב כל אדם בריא. תינוק לומד את עצמו דרך האם, אם ההורות מיטיבה ואוהבת הילד ילמד שהוא אהוב ורצוי. היינץ קוהוט, פסיכיאטר יהודי אמריקני היה הראשון להדגיש בתאוריה שלו את חשיבותה של אמפתיה, הוא ראה באמפתיה מרכיב קריטי שבלעדיו לא תתאפשר התפתחות תקינה של התינוק. קוהוט הדגיש שני תנאים חשובים לקיומה של אמפתיה, האחד הוא התכווננות אוהבת של ההורה כלפי הילד והשני הוא חשיפה של הילד לכשלונות אמפתיים מידתיים, כלומר, רגעים או מצבים בהם הילד לא מקבל את מבוקשו אבל ברמה אותה הוא יכול להכיל ולצמוח ממנה. תנאים מיטיבים והתפחות תקינה של העצמי מאפשרת לפתח נרקיסיזם בריא, בילדות ישנו שלב תקין לחלוטין במהלכו הילד מאמין ובטוח שהוא מרכז העולם, ההורים מושקעים בילד ונותנים לו את תשומת ליבם, זאת על מנת שיוכל לגדל “אני” חזק ובעל חוסן נפשי, עם הזמן והגדילה הילד לומד באופן טבעי שיש עוד אנשים בעלי צרכים ורצונות חוץ ממנו ואט אט נפרד מהשלב האגוצנטרי. בהגיעו לבגרות נפשית הילד הנשען על אותו נרקיסיזם בריא שפיתח, והוא מאפשר לו להתנהל בעולם מתוך חוסן פנימי."


לצערך לא יצאת מהשלב הילדותי הזה בצורה מלאה.

"

הפרעת אישיות נרקיסיסטית​


את המונח “הפרעת אישיות נרקיסיסטית” טבע אותו תאורטיקן בשם היינץ קוהוט. קוהוט מגדיר נרקיסיסט כאדם שגדל תחת הורות שאיננה מקיימת את התנאים להתפתחות תקינה של נרקיסיזם בריא, לא הצליח לפתח בסיס פנימי יציב, וערך עצמי ירוד לכן הוא זקוק תמידית לאישור וחיזוקים מהסביבה.


במדריך DSM של איגוד הפסיכיאטרים, מתואר בעל ההפרעה כאדם בעל דימוי עצמי שברירי הזקוק באופן אובססיבי לאהבה הערכה ואף הערצת הזולת על מנת לחוש בעל ערך."
 

Sun of Nations

Well-known member
"על פי התאוריה הפסיכואנליטית, נרקיסיזם הוא מונח יסוד המתאר אהבה עצמית בסיסית ובריאה אשר מידה נכונה שלה היא הכרחית בקרב כל אדם בריא.
כלומר אני צודק.
תנאים מיטיבים והתפחות תקינה של העצמי מאפשרת לפתח נרקיסיזם בריא,
כלומר שוב אני צודק.
לצערך לא יצאת מהשלב הילדותי הזה בצורה מלאה.

"

הפרעת אישיות נרקיסיסטית​


את המונח “הפרעת אישיות נרקיסיסטית” טבע אותו תאורטיקן בשם היינץ קוהוט. קוהוט מגדיר נרקיסיסט כאדם שגדל תחת הורות שאיננה מקיימת את התנאים להתפתחות תקינה של נרקיסיזם בריא, לא הצליח לפתח בסיס פנימי יציב, וערך עצמי ירוד לכן הוא זקוק תמידית לאישור וחיזוקים מהסביבה.
פסיכולוגיה טרום-פזית לא שווה כמעט כלום גם מבלי שנחזור אחורה עד הפסיכואנליזה, תודה לך.
במדריך DSM של איגוד הפסיכיאטרים, מתואר בעל ההפרעה כאדם בעל דימוי עצמי שברירי הזקוק באופן אובססיבי לאהבה הערכה ואף הערצת הזולת על מנת לחוש בעל ערך."
ה-DSM?

טוב יותר.

אבל עדיין עבודה מאוד ברברית וכושלת בהשוואה לעבודתי שלי.

בעתיד יהיה את ה-PDSM.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
כן, כי אתם מקנאים בי, אז המצאתם עליי מלא סיפורים דמיוניים.

אבל נרקיסיזם בריא, כן?
הנרקסיזם, נרקיס טבע כי ניסה לקיים יחסים רומנטיים עם ההשתקפות שלו במים. וגם אצלך העובדה שאחרי כל כישלון אתה מאשים את המערכת, את המרצים ואת הבודקים ולא מנסה להשתפר, כדי להצליח בפעם הבאה, כי אתה לא מאמין שיש משהו שאתה יכול לשפר בעצמך ולכן אתה הולך עם הראש בקיר ונכשל פעם אחר פעם.
 
הנרקסיזם, נרקיס טבע כי ניסה לקיים יחסים רומנטיים עם ההשתקפות שלו במים. וגם אצלך העובדה שאחרי כל כישלון אתה מאשים את המערכת, את המרצים ואת הבודקים ולא מנסה להשתפר, כדי להצליח בפעם הבאה, כי אתה לא מאמין שיש משהו שאתה יכול לשפר בעצמך ולכן אתה הולך עם הראש בקיר ונכשל פעם אחר פעם.
לא נכון הוא לומד קשה,פשוט זה קשה לו מידי.

זה המטרה בעצם של "תעודה להיות פסיכולוג" להגביל את מספר הפסיכולוגים וליצור גילדה.

ברור לכל בר דעת שפסיכולוג אמור להיות משהו מאוד פשוט כי כולנו באופן טבעי מבינים את עצמנו.

כמו שאין תעודה להיות מטפלת לילד...
 

Sun of Nations

Well-known member
לא נכון הוא לומד קשה,פשוט זה קשה לו מידי.
זה לא קשה לי מידי. אני אמשיך ובסוף אצליח :)
זה המטרה בעצם של "תעודה להיות פסיכולוג" להגביל את מספר הפסיכולוגים וליצור גילדה.
לא.
ברור לכל בר דעת שפסיכולוג אמור להיות משהו מאוד פשוט כי כולנו באופן טבעי מבינים את עצמנו.

כמו שאין תעודה להיות מטפלת לילד...
אידיוט!
 

Sun of Nations

Well-known member
הנרקסיזם, נרקיס טבע כי ניסה לקיים יחסים רומנטיים עם ההשתקפות שלו במים.
קיימת גם גירסה כזאת של הסיפור? הגירסה שאני מכיר היא שהוא כל-כך אהב את מה שהוא ראה שהוא לא היה מסוגל לנתק את מבטו מהשתקפותו באגם ואז הוא גווע בצמא.
וגם אצלך העובדה שאחרי כל כישלון אתה מאשים את המערכת, את המרצים ואת הבודקים
הם באמת אשמים. יותר המערכת בעצם מאשר מה שאלו בהכרח המרצים והבודקים.
ולא מנסה להשתפר, כדי להצליח בפעם הבאה,
אני כן מנסה להשתפר. לפעמים, אני עדיין נכשל גם אחרי שאני מנסה להשתפר. מה עושים אז? ממשיכים לנסות :)
כי אתה לא מאמין שיש משהו שאתה יכול לשפר בעצמך
הפוך, אני מלא ביקורת עצמית. כך אני ממשיך להשתפר כל הזמן. זה חלק מהסיבות בעצם איך ולמה אני כזה מדהים ;)
ולכן אתה הולך עם הראש בקיר ונכשל פעם אחר פעם.
לא, זה פשוט קורס קשה. אבל אני אעבור בסוף.
 
את הברור מאליו לא עשינו - להעריך שהוא אוטיסט!

מסתבר שבקרב הצעירים יותר אחוז האוטיזם עובר קצת את ה 3 אחוז.

גם אם נניח שבזמנו זה היה "רק 2 אחוז" עדיין זה המון.

וכך ההסבר שהוא "על הספקטרום" הוא הסביר ביותר סטטיסטית...

פעם אוטיזם היה נדיר כי כמות החיסונים הייתה קטנה בהרבה.
ומה הביעה בזה? אני גם על הרצף ועשו עלי מספר כתבות בנוסף לדעתי אתם האוטיסטים אתם אלה שלא מצליחים להבין אותנו אנחנו אותכם (ואולי יותר מדי טוב) ואתם לא אותנו אז במחשבה הזו מי האוטיסט. ושוב השאלה מה הביעה שהוא אוטיסט אלה שאתה נגד להכינס את החברה האוטיסטית לתפקידים בכירים?
 

evglev1

Well-known member
מנהל
את הברור מאליו לא עשינו - להעריך שהוא אוטיסט!

מסתבר שבקרב הצעירים יותר אחוז האוטיזם עובר קצת את ה 3 אחוז.

גם אם נניח שבזמנו זה היה "רק 2 אחוז" עדיין זה המון.

וכך ההסבר שהוא "על הספקטרום" הוא הסביר ביותר סטטיסטית...

פעם אוטיזם היה נדיר כי כמות החיסונים הייתה קטנה בהרבה.
העניין הוא שמאז נקבע שתסמונת אספרגר זה על הספקטרום האוטיסטי מספר האוטיסטים גדל פלאים כי ברגע שנוצר "אוטיזם בתפקוד גבוהה" אנשים עם הפרעה קלה יחסית קיבלו את התווית "אוטיסטים". ובעצם מספר האוטיסטים לכל הפחות הכפיל את עצמו כשצירפו אליו את כל נושאי תסמונת האספרגר.
 
העניין הוא שמאז נקבע שתסמונת אספרגר זה על הספקטרום האוטיסטי מספר האוטיסטים גדל פלאים כי ברגע שנוצר "אוטיזם בתפקוד גבוהה" אנשים עם הפרעה קלה יחסית קיבלו את התווית "אוטיסטים". ובעצם מספר האוטיסטים לכל הפחות הכפיל את עצמו כשצירפו אליו את כל נושאי תסמונת האספרגר.
עדיין, אוטיזם לפני מאה שנה היה 0.04 אחוז...

חוץ מזה זה מסתדר עם החיסונים.

נדיר שיקרה לך משהו קיצוני עם החיסונים כמו שבתאורי האימה,שהילד קיבל חיסון

ויום אח"כ היה קיצוני שונה לרעה.

לרוב זה נזק קטן שרואים רק שנים אח"כ.


"In 1950, autism was considered extremely rare, with estimated prevalence rates often cited around 1 in 2,000 (0.05%) or approximately 4 to 5 per 10,000 children. At that time, only the most severe, classic cases were recognized"
 
עדיין, אוטיזם לפני מאה שנה היה 0.04 אחוז...

חוץ מזה זה מסתדר עם החיסונים.

נדיר שיקרה לך משהו קיצוני עם החיסונים כמו שבתאורי האימה,שהילד קיבל חיסון

ויום אח"כ היה קיצוני שונה לרעה.

לרוב זה נזק קטן שרואים רק שנים אח"כ.


"In 1950, autism was considered extremely rare, with estimated prevalence rates often cited around 1 in 2,000 (0.05%) or approximately 4 to 5 per 10,000 children. At that time, only the most severe, classic cases were recognized"
ישנם נזקים שרואים רק בטווח הרחוק וישנם כאלו שבטווח המיידי, כמו למשל תופעות הלוואי של חיסוני הקורונה.
 
ישנם נזקים שרואים רק בטווח הרחוק וישנם כאלו שבטווח המיידי, כמו למשל תופעות הלוואי של חיסוני הקורונה.
עד כמה שאני יודע החיסון החדש(אר אן איי) לא עובר את מחסום הדם מוח.

במילים אחרות הוא עושה נזקים אחרים...
 
עד כמה שאני יודע החיסון החדש(אר אן איי) לא עובר את מחסום הדם מוח.

במילים אחרות הוא עושה נזקים אחרים...
גם לא בטוח, קרא את המחקר הבא, יש עליו הרבה פרשנויות, בחר את מה שמתאימה לאג'נדה שלך ;) כי בין כה וכה לא תבין מה כתוב בו |אקדמאי| -
 

Sun of Nations

Well-known member
את הברור מאליו לא עשינו - להעריך שהוא אוטיסט!
אני הבן-אדם הכי חכם, מוכשר, מוצלח, מעניין ועוד ועוד בכל תפוז. כתוצאה של כך, ובגלל הקנאה העזה והחולנית בי, אני, או לפחות הייתי, האדם המותקף ביותר בתפוז.

במסגרת עצם היותי האדם המותקף ביותר בתפוז, הומצאו עליי שקרים רבים, לא פלא שאתה לא מצליח לעקוב אחריהם או לזכור אותם.

אבל האמת היא, שאחד מהשקרים וההמצאות בהחלט היה שאני אוטיסט.

שקר והמצאה שכמובן לא מחזיקים מים, כמו שאר השקרים וההמצאות.
 
אני הבן-אדם הכי חכם, מוכשר, מוצלח, מעניין ועוד ועוד בכל תפוז. כתוצאה של כך, ובגלל הקנאה העזה והחולנית בי, אני, או לפחות הייתי, האדם המותקף ביותר בתפוז.

במסגרת עצם היותי האדם המותקף ביותר בתפוז, הומצאו עליי שקרים רבים, לא פלא שאתה לא מצליח לעקוב אחריהם או לזכור אותם.

אבל האמת היא, שאחד מהשקרים וההמצאות בהחלט היה שאני אוטיסט.

שקר והמצאה שכמובן לא מחזיקים מים, כמו שאר השקרים וההמצאות.
לא שמת תמונות/וידאו שלך רץ בבית עם הנעליים שהוכחת בעבר שהם שלך.

בשביל להפריך את תאורית הנכה.
 

רוב הזמן נח

Well-known member
הוא עדיין עובד עליך?

מדובר בדמות בדיונית שהוא המציא. והוא עולה איתה לפורום בשביל לראות איך היא יוצרת אינטרקציה עם אחרים. כנראה לשם כתיבת ספר.
 
למעלה