מומחה לקנונית הסדר העולמי
Well-known member
את הברור מאליו לא עשינו - להעריך שהוא אוטיסט!
מסתבר שבקרב הצעירים יותר אחוז האוטיזם עובר קצת את ה 3 אחוז.
גם אם נניח שבזמנו זה היה "רק 2 אחוז" עדיין זה המון.
וכך ההסבר שהוא "על הספקטרום" הוא הסביר ביותר סטטיסטית...
פעם אוטיזם היה נדיר כי כמות החיסונים הייתה קטנה בהרבה.
מסתבר שבקרב הצעירים יותר אחוז האוטיזם עובר קצת את ה 3 אחוז.
גם אם נניח שבזמנו זה היה "רק 2 אחוז" עדיין זה המון.
וכך ההסבר שהוא "על הספקטרום" הוא הסביר ביותר סטטיסטית...
פעם אוטיזם היה נדיר כי כמות החיסונים הייתה קטנה בהרבה.
נערך לאחרונה ב: