הדאו ג'ונס בשיא כל הזמנים

הדאו ג'ונס בשיא כל הזמנים

נוכח האופטימיות לגבי ביצועיה של הכלכלה האמריקאית שנעה בדרך הנכונה: לא התחממות ייתר ולא גלישה למיתון. ארה"ב היתה ונשארה המנוע של הכלכלה העולמית וזה מנוע חזק במיוחד שיהיה איתנו עוד הרבה הרבה שנים.
 

משקיף25

New member
ואתה יודע מה זה אומר:

ש-30 החברות החזקות בכלכלה האמריקאית צוברות רווחי שיא על חשבון האוכלוסייה הכללית וכך מועמקים הפערים הגבוהים ממילא בארה"ב. "מנוע של הכלכלה העולמית"?! יותר תיבת הילוכים שמפחיתה את המומנט של גלגל שיניים גדול (המוני עובדים בשכר רעב), כדי להעצים את המהירות של גלגל שיניים קטן (מיעוט של בעלי הון בעלי 30 החברות החזקות).
 
החלטת להיות הליצן התורן של שורץ?

למה לך לדבר על דברים שאינך מבין בהם? הרי הגורו שלך 'חגג' פה רק לפני כמה ימים את 'בלימת ה-S&P'. נו טוב, יש דיווח על זה בוושינגטון פוסט.
 

משקיף25

New member
כועס שפנצרתי לך את האוויר מהגלגלים?

חצוף. כל מה שלא פשיסט כמוך, מיד הופך להיות "בן חסותו" של שוורץ? עם כל הכבוד לשוורץ, אני זה אני ושוורץ זה שוורץ (ואתה פשיסט). מה אתה מבין מהחיים שלך, חוץ מלקשקש על הכלכלה הקפיטליסטית ושאר זוועות ניאו-ליברליות? אתה סוג של קוריוז כאן, קיצוני מטורלל עם דעות משעשעות בהרסניותן. תפוֹס:
 

משקיף25

New member
אגב כך נראה המנוע של הכלכלה העולמית

לידיעתך, מנוע זה החלק שמפיק עבודה.
 
אתה עוד יותר מטומטם משוורץ

האם החלפת את 'דארק סוציאליסט' הזכור לטוב? שוורץ לפחות יודע לכתוב (או להעתיק) מגילות, אתה משמיע רק נביחות קצרות, ע"פ סימן. זאת באמת הרמה של השמאל הקיצוני כאן בפורום: אחד, לדעת כולם, מטורף (שורץ) ואחד כמוך נבחן.
 

משקיף25

New member
שוב יורד לרמת הגידופים והבוץ? ../images/Emo216.gif

נביחות קצרות? עד היום כתבתי פה בהרחבה. אתה זה שמביא לתודעתנו משפטים קצרים בנוסח: "מדד 30 החברות האמריקאיות בעליה". יופי תמוז... העבדים (של חברות כוח האדם) מעודכנים עכשיו במצב כיסם של בעלי ההון אדוניהם - אנחנו שמחים בשבילם... מה עם המציאות כאן תמוז? על תקציב 2007 וחוק ההסדרים יש לך מה לספר לנו? או שאתה שופרם של 30 חברות הענק בבעלות המיליארדרים? ואז באה סיכה אחת, והבלון מתפוצץ בכעס גידופים ונאצות... תתבגר כבר. ואם אתה באמת רוצה להתדיין, אז תרבות דיון בבקשה.
 
תרבות דיון? איתך?../images/Emo5.gif

אתה קורא לאנשים, כמו שורץ, 'פאשיסטים' ואתה מצפה ל'תרבות דיון'? תתנצל קודם ואז נדבר.
 

משקיף25

New member
חשבתי שאתה פאשיסט מוצהר, סליחה.

אגב, היית צריך לנסח זאת כך: "אתה, כמו שוורץ, קורא לאנשים פאשיסטים..." אם קוראים את הניסוח שלך ולא שמים לב לפסיקים זה נשמע כאילו קראתי לשוורץ פאשיסט, ואילו אני קראתי רק לך פאשיסט. אם אתה מתעקש לטעון שאתה לא פאשיסט, קבל את התנצלותי.
 
אולי אצלך במשפחה או בתנועה יש

'פאשיסטים מוצהרים', לא בפורום הזה. בטח לא תרצה שאקרא לך 'נאצי' או משהו כזה, נכון? אני גם לא אעשה זאת, אלא אם אהיה באמת משוכנע שאתה עונה על הקריטריונים. אם היית קורא את תגובותי, ולא את מה ששורץ כותב עליהן, היית רואה שהכתרתי אותו, את שורץ, כ'פאשיסט היחיד בפורום'. שורץ ראוי לכל כינוי כי הוא מגן על רציחתם של מיליוני אנשים ע"י אבותיו וחבריו הפוליטיים, או שהוא בכלל מכחיש את רציחתם כמו שעושים מכחישי שואה נאציים. יש קירבה גדולה בין קומוניסטים פנאטיים לפאשיסטים ונאצים פנאטיים, רק הצבע שונה. לגבי הניסוח: נכון שהניסוח שלך יותר מדוייק וכך באמת צריך היה לכתוב, אבל גם בניסוח שלי אם קוראים גם את הפסיקים, כמו שצריך לקרוא, מקבלים את המסר הנכון.
 

gershon17

New member
הו, זה כל כך לא אומר את זה

עליות בבורסה לא תמיד מבשרות על שמחה כלכלית גדולה, אבל בדרך כלל הן טובות לכולם. בעיקר בארצות הברית, בה הרוב המכריע של המשפחות מושקע בבורסה בצורה כזו או אחרת. עד כאן לעובדות. עכשיו אתה יכול להמשיך להסביר כמה המוני העם האמריקאים דפוקים ומסכנים, ומשום מה בכל זאת מעדיפים להשאר בארצות הברית ולא להגר לקובה.
 

משקיף25

New member
מה שתגיד

יש קישקושים שאליהם אני אפילו לא טורח להתייחס, ברכותיי... אתה מאלה.
 
הם היו נורא רוצים להגר לקובה.......

לסין, לוייטנאם, לצפ' קוריאה ולפני כן לבריה"מ, מז' גרמניה, רומניה, אלבניה וייתר ארצות הסוציאליזם כדי ליהנות מהכלכלה המולאמת והמתוכננת ומהזכויות הסוציאליות לעם העובד, מרמת השרותים הגבוהה, מחינוך וטיפול רפואי, אפילו שרותי קבורה חינם --- רק הממשלה האימפריאליסטית של שכירי ההון הגדול לא מאפשרת להם להגר ומאיימת על כל אחד במעצר והוצאה להורג אם יעז לצאת את המדינה לאחת המדינות הבונות את הסוציאליזם.
 

משקיף25

New member
בגלל זה ארה"ב מחניקה את הסוציאליזם

בכוח, בעזרת הCIA, בעזרת אמברגו שנמשך 50 שנה... כדי שבורים כמוכם יגידו: "הנה זה לא עובד.." (במבטא אינפנטילי). קובה לדוגמא היא בועה של סוציאליזם בעולם קפיטליסטי ועם אמברגו אמריקאי שנמשך כאמור כבר 50 שנה. אז בתנאים האלו, למרות הכל, אם נשווה את קובה לשאר מדינות אמריקה הלטינית (מדינות החצר האחורי של ארה"ב), היא עדיפה בהרבה. אתם מתגעגעים לקובה ערב ההפיכה? למשטרו של פינושה? למדינת זנות פשע והימורים של ארה"ב? ראו את קובה וראו את האיטי, בערב המהפכה היו באותו מצב, ואיפה שתיהן היום? קובה מייצאת רופאים לכל העולם, כולל לאזורים עניים בארה"ב, בפקולטות לרפואה בקובה מונהגת אפלייה מתקנת כלפי... גברים (לאחר שהרוב שם נשים), בקובה שיעור האיידס בין הנמוכים בכל העולם (היא זכתה בפרס ע"י האו"ם בנושא), בזכות חינוך מיני מתקדם מגיל בית הספר היסודי. ויש לה אפילו קוקטייל לאיידס טוב מזה שיש למערב (בזכות תעשיית ביו-טכנולוגייה שנאלצה לפתח בעצמה), בקובה אין ילדים שישנים ברחובות כמו בארה"ב, הדיור עולה עשירית מגובה המשכורת, אין אפלייה של שחורים כמו בארה"ב (ראו ערך ניו-אורלינס), החינוך בקובה חינם מהגן ועד לאוניברסיטה, ומה שהכי מעניין, אחוז תמותת התינוקות בקובה נמוך יותר מזה של ארה"ב וישראל! עכשיו תארו לכם איך זה היה נראה אם גם בשאר העולם (אם לא היה שבוי של ארה"ב האמפריאליסטית) היה מתקיים סוציאליזם, ובלי אמברגו אמריקאי חונק, שמטיל עונשים גם על חברות זרות שסוחרות עם חברות אמריקאיות ומעוניינות לסחור עם קובה. תארו לכם עולם שבו אין CIA שמחרחר מלחמה והרג בכל מקום בו מונף דגל אדום. ארה"ב לא יכולה לסבול את העובדה ש-80 מייל מחופיה תתקיים מדינה סוציאליסטית שתראה לכולם כי הסדר הנוכחי הוא לא כורח המציאות. אתם אוכלים את זה? בתיאבון.
 
הבעייה היחידה בסיפור שלך היא.......

העובדות. כניראה קראת אגדה כלשהי לילדים סוציאליסטיים לפני השינה. אחרי שהילדים קוראים כמה טוב בקובה הם נרדמים מהר.
 
המשטר בקובה חומס את הוד מעלתו!

גם לעם הקובני יש זכות מלאה למלך, ואחרי שנטפל במלכים פה, נדאג לקובה כי כשיש מלך, לא צריך סוציאליסטים ואז תולים את הסוציאליסטים בכיכרות הערים, והאזרחים זוכים לקבל את הגופות שלהם למאכל (כך פותרים גם בעיות רעב בעולם - רק שלטון נאור של מלכים יכול לעשות את זה!), והקפיטליסטים שיהפכו לחסרי בית יהפכו גם הם למזון לרעבים וכך המלכים יפתרו גם את בעיית חסרי הבית וגם את בעיית הרעב בהחלטה טחת פשוטה. ובעבור הגאוניות הזאת החלפתם את המלכים בדמוקרטיה? איכרים מושתנים! תקוללו לעד!
 
למעלה