הגשת דוחות מעמ בגין יולי/אוגוסט דחיית מועד

הגשת דוחות מעמ בגין יולי/אוגוסט דחיית מועד

האם הייתה דחייה של מועד הדיווח מה15/9 ולמתי? נדמהלי שראיתי הודעה כזאת אבל אני לא זוכר למתי ולא מצליח לאתר אותה.
 

ediana

New member
מי שמדווח דרך האינטרנט יכול להגיש עד 18 לחודש

 
פעם הבאה תכיני מרוש הכול .

אז יהיה לך שקט נפשי . חוץ מיזה עניתי תפני לאתר של רשות המסים . זה לא מטעה אף אחד . כי כולם שילמו . או מנהלי חשבונות יודעים לבד . למי שמשלם דרך מנהל החשבונות
 
קודם כל אני גבר

דבר שני שאלתי שאלה ועניתה תשובה שגויה בפרוש .אן שום קשר אם כולם שילמו או לא ............ שאלתי אם דחו אני יודע למה שאלתי.בבקשה אל תטיף לי מה ואך לעשות דרך אגב אני בעצמי מייצג..........פשוט אני זוכר שקיבלתי הודעה על הדחייה במייל ולא מצאתי אותה וגם לא מצאתי באתר של הרשות ולכן ביקשתי פה עזרה .וכמה טוב שלא הסתמכתי על תשובתך האיסטקטבית וחיכיתי לתשובה של משהוא שיודע מה הוא עונה.דרך אגב לשלוח אותי לאתר זה לא תשובה...........בשביל זה אני לא צריך אותך.. בכל מקרה תודה רבה ושיהייה לך יום שכולו טוב !!!!!!
 
מר מזכרת 1 . אתה מיצג !!!!!!!!!!?

ומחכה עד לרגע האחרון עם הלקוחות שלך . אני הראשון שהייתי עוזב אותך בלייצג אותי . ואים לא הייתה דחייה . אז הלקוחות שלך היו מקבלים קנס . תענה לי לי הרבה לקוחות . אז קח לך פועל אתה לא עושה רושם טוב בתור מייצג . ועוד שואל את פשוטי העם בפורום חתימה טוב לכולם
 
זכרתי שראיתי משהוא כזה

אני לא מצליח לראות את זה באתר של רשות המיסים.יש לך קישור לסימוכן לעניין? אם כן אודה לך מאוד
 

ediana

New member
אני לא בטוחה שבטוח לאומי/מס הכנסה

גם דחו.................. צריך להזהר, אני זוכרת לפני כמה שנים שאמרו שדוחים, שילמתי ביום האחרון ואח"כ קבלתי אחלה קנסות...............................
 
למעלה