לי כל גל נושא מזכרת1
New member
הגשת דוחות מעמ בגין יולי/אוגוסט דחיית מועד
האם הייתה דחייה של מועד הדיווח מה15/9 ולמתי? נדמהלי שראיתי הודעה כזאת אבל אני לא זוכר למתי ולא מצליח לאתר אותה.
האם הייתה דחייה של מועד הדיווח מה15/9 ולמתי? נדמהלי שראיתי הודעה כזאת אבל אני לא זוכר למתי ולא מצליח לאתר אותה.