הגשתי בקשה לקיצבת נכות

הגשתי בקשה לקיצבת נכות

ביקשו ממני תלוש משכרות אותו העברתי אליהם בשבוע שעבר מתי תהייה תשובה מהם עכשיו??
 
למעלה