הגרסה שלי לפראפרזה על שירו של הכומר

הגרסה שלי לפראפרזה על שירו של הכומר

קודם הם גירשו את היהודים מגוש קטיף. אח"כ את היהודים מיהודה ושומרון. אח"כ פתחו הערבים במלחמה. ואז היהודים שגורשו מיש"ע (והגיעו לשלטון בגלל המלחמה שהוכיחה שהם אלה שצדקו) החליטו לגרש את הערבים. דווקא היה מי שימחה - היהודים שגירשו את היהודים מיש"ע ניסו למחות. אמרו להם: שבו בשקט, התקבלה החלטת ממשלה ריבונית והחלטה בכנסת. המשיכו למחות. ביקשו משאל עם. הביאו להם סרט וידאו שמראה מה טענו מהתקופה שבה גירשו את היהודים מיש"ע, ואמרו להם: נאה דורש? נאה מקיים. עוד מילה, ונגרש גם אותכם. כבר קיבלנו על זה החלטת ממשלה והחלטה בכנסת.
 
למעלה