הגרלת הגרין קארד-The America Dream

תמיר1983

New member
הגרלת הגרין קארד-The America Dream

האמת שאני לא כזה אתנגד לחיות באמריקה אם תינתן לי האפשרות... אבל בכל מקרה... אני מקבל הצקות בערך כל שבוע במייל על להרשם להגרלת הגרין כארד. האמת? שאף פעם לא ממש סמכחי על מזל בחיי. וגם לא שמעתי על מישהו שזכה וגם לא מצאתי פרטים דיי בסיסיים על ההגרלה הזאת כגון - מתי היא נערכת?! בתור פורום אמריקאי שכמתוכם עם דעה יחסית מגובשת משלי, מה אתם אומרים? כדי? שווה? ביזבוז כסף וזמן? רושמים שהסיכויים זה 1 ל 7 אבל... אני לא יודע אם להסתמך על זה קיצר... מה הדעה שאתם יכולים לעזור לי בה פה?
 
אז ככה:

דעתי היא ששווה להכנס להגרלה (כמובן שבמידה וברצונך להגר ואיך לך דרך אחרת) ההגרלה היא חינם (ועל כן,אין לך מה להפסיד), כל האימיילים שאתה מקבל בדואר\מודעות הפרסומת שקופצות לך כשאתה גולש באתרים שונים הם של חברות שמתעסקות במילוי הפרטים עבורך ועל כן הם גובים עמלה , (לדעתי האישית אם אתה מבין אנגלית בסיסית לא אמורה להיות לך בעיה להכנס לאתר הרשמי של ההגרלה ולמלא את הטופס לבד ללא תשלום עמלה), בכל מצב, העתיד היה הרבה יותר ורוד להמון אנשים במידה והסיכויים היו 1 ל 7 לדעתי הסיכויים לזכות בהגרלה נעים משהו כמו בין 1 ל 75. אייל
 

Downy

New member
הגרלת הגרין קארד...

הסיכויים מאוד קלושים לזכות, אך במידה וכן זכית אין גרנטי שתקבל גרין קארד.אתה תצטרך למלא טפסים נוספים לבקשה ולהמתין לאישור מהאימגרשיין שכמובן יכולים לסרב.
 

doronf65

New member
כמו שאמר האלוף שלנו

אין מה להפסיד! ההגרלה חינם! ההגרלה מתחילה בנובמבר ונערכת כחודשיים. במהלך הזמן הזה תוכל להיכנס לפורום, לקבל עידכונים והנחיות מדוייקות ומעודכנות. בגורל עולים מספר כפול ממי שבאמת יקבלו ג.ק., ולכן גם אם זכית, עדיין צריך מזל, וגם נתונים סבירים של התאמה למה שהאמריקאים מחפשים בך. בעיקרון הם רוצים לראות שאתה בחור עם יכולת ותוכל להסתדר פה לבד. דורון
 

תמיר1983

New member
ההגרלה חינם?! how come? ../images/Emo46.gif

אני נכנסתי דרך www.usa1234.com ומילאתי ומילאתי ומילאתי עד שפתאום ראיתי שלב שמבקשים ממני כסף... אמנם זה לא כזה סכום גבוה במידה ואני אכן זוכה אבל בכל מקרה... יש שם את כל הרשימה הזאת של כמה אני צריך לשלם בהתאם אם אני נשוי ולכמה שנים אני מתכנן לעבור לשם... שנה 60$ שנתיים 70$ 4 שנים 120$
 

טל ר

New member
כי זו חברה פרטית

שמגישה בעבורך את הבקשה לרשויות האמריקאיות, ועל כך גובה תשלום. אם האתר אינו נגמר ב-gov, זהו אינו האתר הרשמי של ההגרלה. אתר ההגרלה פתוח לקהל במשך תקופת ההרשמה, שהיא חדשיים בשנה, בסיומה של כל שנה קלנדרית. טל.
 

תמיר1983

New member
אוקיי... תודה על התשובה. אז בעצם:

איפה שאומרים לי להרשם זה סתם איזה חברה שעושה עלי כסף מהצד? ואני יכול להרשם בעצם רק מתחילת נובמבר?
 

ocean boy 22

New member
אהה בוא נעשה קצת סדר

בתור מישהו שעובד בחברה שרושמת להגרלה של הגרין קארד - לא עושים עליך כסף מהצד. שכחתם לספר לו ש-3 מיליון אפליקציות נפסלות מדי שנה בגלל שטויות. הרשמה דרך החברה מבטיחה 100% גרנטי שהאפליקציה שלך תשתתף בהגרלה, וכשיגיעו הזכיות - אתה גם מיד תקבל הודעה על כך (טלפונית). בשביל מה לחכות עד נובמבר, אם אפשר עכשיו להירשם להגרלה או ל-2 ההגרלות הבאות, ולשכוח מזה, עושים בשבילך הכל.. לדעתי זה שווה.
 
ושוב,

עם כל הכבוד לך, אתה לא אובייקטיבי. עכשיו בוא נחשוב ביחד: האם שווה להרשם להגרלה דרך חברה מסחרית שתעשה עבורך את העבודה? במידה ואתה לא יודע לקרוא ולכתוב אנגלית בסיסית (ואין לך במי להיעזר בסביבתך) -שווה (הטפסים שנפסלים מדי שנה נפסלים עקב אי מילוי אחר ההוראות- שאגב הם באמת פשוטות) כל מה שאתר\חברה שמתעסקת בנושא ההגרלה בעצם עושים זה למלא את הפרטים שלכם במקום המתאים בטופס, לא יותר ולא פחות! ועל זה הם גובים תשלום. בכל מקרה. אני מציע לעבור קודם כל על האתר של ההגרלה, במידה ונתקלתם בקושי כל שהוא במהלך מילוי הטופס, אנחנו פה בפורום תמיד נשמח לעזור.
 

טל ר

New member
אלו מספרים שנכונים עד DV-2004

האם תואיל לספר מהו שיעור ה-Disqualified entries החל מ-DV-2005, כאשר החלו בהרשמה האלקטרונית? אולי לדעתך זה שווה, אולם זוהי דוגמא לאדם המרגיש שהולך שולל. לו הייתם כותבים בגדול ובאדום בראש האתר "זהו שרות בדיקת טפסים והודעה טלפונית, אם כל מה שאת/ה מחפש/ת זה הרשמה הדבר ניתן בחינם ע"י ממשלת ארה"ב", הוא היה מרגיש אחרת - ואתם הייתם מקבלים פחות עסקים. טל.
 

טל ר

New member
אחלה תשובה

לא יכולת להתחמק יותר ממה ששאלתי. ודאי שעד DV-2004 היו יותר בקשות פסולות, הרי הרשויות האמריקאיות לא סיפקו אז שום טופס הרשמה שהוא. אין פלא שלא נתת מספר מעודכן - פרט לזה שלמיטב ידיעתי הוא לא פורסם, הוא גם יהיה נמוך בה-ר-ב-ה. טל.
 

זכיתי

New member
BOY, THIS IS NOT RIGHT

WHEN YOU APPLY THROUGH THE OFFICIAL WEB SITE OF THE US GOV. YOU GET AN ON LINE CONFIRMATION THAT YOUR APPLICATIION WAS RECEIVED. THE CHANCES FOR DISQUOLIFICATIONS ON THE NEW ON LINE SYSTEM IS ALMOST 0% SAVE YOUR MONEY, DON'T PAY FOR SOMETHING YOU CAN GET FOR FREE
 
תפסיק כבר להטעות !!!

אם זו באמת העבודה שלך, אני מציע לך להחליף מקצוע! לא רק שלא ענית לשאלה שטל שאל אותך, אז אני אענה לך : התשובה הנכונה היא "שואפת לאפס". מכיון שכל מילוי הטפסים נעשה און ליין, במידה ופספסת חלק או שהתמונה לא בגודל\בצורה הנכונה - אזי המערכת לא תאפשר להמשיך הלאה ותתקן אותך- משמע: קשה מאד להפסל! מה גם שהתשובה הלא כל כך מקצועית בעליל שהגבת (לא משנה שהיא לא הייתה קשורה):"תנסה לבד, לא תדע אם אתה משתתף או לא" לא נכונה ! ואני מצרף לך קבלה שכל אדם שמילא טופס און ליין בהגרלה מקבל (שמאשרת לו שהוא מילא את הטפסים נכונה והוא אכן משתתף בהגרלה- ותודה ל"זכיתי" על שרענן את זכרוני בנושא).
 

nooshP

New member
השאלה אם זה מה שאתה אומר כדי

להשיג לקוחות, או שזה מה שאתה חושב באמת וככה החברה הצליחה "לעבוד" עליך ולשכנע אותך בשקרים שלה.....
 

Benkok

New member
נצל"ש - שאלה...

נניח שנרשמתי, נניח שהכל בסדר עם הטפסים, נניח שזכיתי... מה הלאה? יש איזו שהיא דרישה לויתור על אזרחויות אחרות? אני למשל מחזיק 2 דרכונים (הולנדי אדום ויפה, ועוד אחד כחול של מדינה קיקיונית במזרח התיכון), מה החוק אומר? אוקיי, אז זכיתי, מה בעצם אני מקבל? החיים יהיו יותר קלים? מה המעמד אומר? אני חייב לעבור לארה"ב?
 

Boston Guy

New member
גרין קארד אינו אזרחות - זו תעודת תושב

לפיכך אינך צריך לוותר על שום אזרחות אחרת. אינך מקבל דרכון אמריקאי - אלא אישור שמאפשר לך להכנס ולצאת בצורה חופשית מארה"ב, ומהווה גם אישור עבודה בארה"ב. אישור זה עובד רק ביחד עם דרכון שכבר יש לך (האדום או הכחול). ועקרונית - כן, המעמד מחייב מעבר לארה"ב ומגורי קבע בארה"ב... ולא "אישור התושב" הזה יפקע. לצורך העניין, אסור לצאת מתחומי ארה"ב לתקופה רצופה שאורכה יעלה על שנה - והם מתחילים להקשות קושיות אם יצאת ליותר מחצי שנה רצוף... אתה מין הסתם ראית לא פעם את עם הישראבלוף שואל שאלות בסגנון "איך אפשר ללכת בלי (לחיות בארה"ב) ולהרגיש עם (גרין קארד)"... טריקים שונים ומשונים של להגיע לביקור מדי שנה בארה"ב כדי ל"התחזות לדייר קבע".
 

doronf65

New member
נצל"ש עליך...

אני מכיר אזרח הולנדי מלידה שעל מנת לקבל אזרחות ישראלית הולנד חייבה אותו לוותר על האזרחות ההולנדית. איך כבל זאת מתאפשר לך להחזיק נוספת? האם זה קשור לאופן בו קיבלת את האזרחות? או מה שבא לפני מה?
 
למעלה