הגעת 6 קרונות בומברדיה חדשים בעוד שבועיים

מצב
הנושא נעול.

yehuda7K

New member
הגעת 6 קרונות בומברדיה חדשים בעוד שבועיים
"יוסי דסקל, מנכ"ל בומברדייה ישראל, מתכונן להגעת 6 הקרונות החדשים מתוצרת חברתו לארץ בעוד כשבועיים... משלוח הקרונות הנוכחי, שעושה את דרכו לארץ על אנייה מגרמניה, יכלול 6 קרונות דו-קומתיים חדשים שכל אחד מהם עולה כ-1.6 מיליון יורו. החברה מבטיחה שהם כוללים שורה של שיפורים בתחום הבקרה, הבטיחות והתחזוקה. אך 6 הקרונות הללו הם רק ההתחלה. במהלך השנה הקרובה צפויה רכבת ישראל לקבל מבומברדייה 145 קרונות דו-קומתיים נוספים. הדבר ייעשה בעיסקה גדולה שאמורה להגדיל את מלאי הקרונות של הרכבת מ-450 כיום (300 מהם של בומברדייה) ל-600 בעתיד הקרוב." http://www.nrg.co.il/online/16/ART2/298/935.html?hp=16&cat=1901 יהודה
 
הגעת 6 קרונות בומברדיה חדשים בעוד שבועיים
"יוסי דסקל, מנכ"ל בומברדייה ישראל, מתכונן להגעת 6 הקרונות החדשים מתוצרת חברתו לארץ בעוד כשבועיים... משלוח הקרונות הנוכחי, שעושה את דרכו לארץ על אנייה מגרמניה, יכלול 6 קרונות דו-קומתיים חדשים שכל אחד מהם עולה כ-1.6 מיליון יורו. החברה מבטיחה שהם כוללים שורה של שיפורים בתחום הבקרה, הבטיחות והתחזוקה. אך 6 הקרונות הללו הם רק ההתחלה. במהלך השנה הקרובה צפויה רכבת ישראל לקבל מבומברדייה 145 קרונות דו-קומתיים נוספים. הדבר ייעשה בעיסקה גדולה שאמורה להגדיל את מלאי הקרונות של הרכבת מ-450 כיום (300 מהם של בומברדייה) ל-600 בעתיד הקרוב." http://www.nrg.co.il/online/16/ART2/298/935.html?hp=16&cat=1901 יהודה
NRG בגילופין כרגיל: לא שבועיים ולא בטיח אלא
10 ימים במדוייק מרגע זה. למזלו של קפטן האוניה, יש לו טלפון לוויני ואני בקשר איתו כל הזמן, כהרגלי בכל הגעות הציוד הקודמות. האוניה משייטת לה בים גלי בים התיכון ומיקומה המדוייק במעקב. הסר דאגות מליבך.....
 

amit1270

New member
NRG בגילופין כרגיל: לא שבועיים ולא בטיח אלא
10 ימים במדוייק מרגע זה. למזלו של קפטן האוניה, יש לו טלפון לוויני ואני בקשר איתו כל הזמן, כהרגלי בכל הגעות הציוד הקודמות. האוניה משייטת לה בים גלי בים התיכון ומיקומה המדוייק במעקב. הסר דאגות מליבך.....
על האות כ' שמעת?
 

S o l l y

New member
NRG בגילופין כרגיל: לא שבועיים ולא בטיח אלא
10 ימים במדוייק מרגע זה. למזלו של קפטן האוניה, יש לו טלפון לוויני ואני בקשר איתו כל הזמן, כהרגלי בכל הגעות הציוד הקודמות. האוניה משייטת לה בים גלי בים התיכון ומיקומה המדוייק במעקב. הסר דאגות מליבך.....
אותה תצורה פנימית ?
 

itamo

New member
הגעת 6 קרונות בומברדיה חדשים בעוד שבועיים
"יוסי דסקל, מנכ"ל בומברדייה ישראל, מתכונן להגעת 6 הקרונות החדשים מתוצרת חברתו לארץ בעוד כשבועיים... משלוח הקרונות הנוכחי, שעושה את דרכו לארץ על אנייה מגרמניה, יכלול 6 קרונות דו-קומתיים חדשים שכל אחד מהם עולה כ-1.6 מיליון יורו. החברה מבטיחה שהם כוללים שורה של שיפורים בתחום הבקרה, הבטיחות והתחזוקה. אך 6 הקרונות הללו הם רק ההתחלה. במהלך השנה הקרובה צפויה רכבת ישראל לקבל מבומברדייה 145 קרונות דו-קומתיים נוספים. הדבר ייעשה בעיסקה גדולה שאמורה להגדיל את מלאי הקרונות של הרכבת מ-450 כיום (300 מהם של בומברדייה) ל-600 בעתיד הקרוב." http://www.nrg.co.il/online/16/ART2/298/935.html?hp=16&cat=1901 יהודה
האם אלה הקרונות שעליהם הוועד יצא למלחמה ?
האם אלה הקרונות שבומברדיה תתחזק בעצמה ? יש בכתבה השוואה מעניינת בין ישראל לשאר העולם ביחס של מספר הקרונות לגודל האוכלוסיה. את 7 מליון אזרחי ישראל משרתים כיום 450 קרונות ובעתיד (בעוד שנה?) יהו 600 קרונות ואילו לדוגמה בנורבגיה יש פחות מ5 מליון תושבים שמשתמשים ב 1700 קרונות, בשוויץ כ 8 מליון תושבים משתמשים ב 6200 קרונות נוסעים ובאוסטריה 8 מליון תושבים משתמשים ב 5800 קרונות. גם אם לוקחים בחשבון שמדובר במדינות עם שטח יותר גדול מה שדורש יותר קרונות, עדיין בישראל יש יחס תושבים/קרונות מאוד נמוך.
 

amithi1

New member
האם אלה הקרונות שעליהם הוועד יצא למלחמה ?
האם אלה הקרונות שבומברדיה תתחזק בעצמה ? יש בכתבה השוואה מעניינת בין ישראל לשאר העולם ביחס של מספר הקרונות לגודל האוכלוסיה. את 7 מליון אזרחי ישראל משרתים כיום 450 קרונות ובעתיד (בעוד שנה?) יהו 600 קרונות ואילו לדוגמה בנורבגיה יש פחות מ5 מליון תושבים שמשתמשים ב 1700 קרונות, בשוויץ כ 8 מליון תושבים משתמשים ב 6200 קרונות נוסעים ובאוסטריה 8 מליון תושבים משתמשים ב 5800 קרונות. גם אם לוקחים בחשבון שמדובר במדינות עם שטח יותר גדול מה שדורש יותר קרונות, עדיין בישראל יש יחס תושבים/קרונות מאוד נמוך.
להשוות כמות קרונות לגודל האוכלוסיה זה כמו
להשוות בין גובה בן אדם לצבע הנעליים שלו. ההשוואה הנכונה לדעתי צריכה להיות בין הנסועה הכוללת ברכבת (סכום מרחקי הנסיעה של כלל הנוסעים - למשל אם יש ברכבת שני נוסעים, שאחד נוסע 100 ק"מ והשני 5 ק"מ, הנסועה הכוללת של שניהם היא 105 ק"מ) לבין כמות הקרונות.
 

itamo

New member
להשוות כמות קרונות לגודל האוכלוסיה זה כמו
להשוות בין גובה בן אדם לצבע הנעליים שלו. ההשוואה הנכונה לדעתי צריכה להיות בין הנסועה הכוללת ברכבת (סכום מרחקי הנסיעה של כלל הנוסעים - למשל אם יש ברכבת שני נוסעים, שאחד נוסע 100 ק"מ והשני 5 ק"מ, הנסועה הכוללת של שניהם היא 105 ק"מ) לבין כמות הקרונות.
כל נוסע תופס מקום אחד בקרון, לא משנה המרחק
גם כל נוסע יכול לנסוע את אותו מספר השעות ביממה (24) לא משנה המרחק שהוא נוסע. כך שלדעתי כן ניתן לעשות השוואה ישירה בין גודל האוכלוסיה למסר הקרונות שמשרתים אותם. אם כבר במדינה עם נסיעות קצרות כמו ישראל יש צורך ביותר קרונות בגלל שכל נוסע יכול לנסוע יותר פעמים ולהחליף יותר רכבות ביממה.
 

amithi1

New member
כל נוסע תופס מקום אחד בקרון, לא משנה המרחק
גם כל נוסע יכול לנסוע את אותו מספר השעות ביממה (24) לא משנה המרחק שהוא נוסע. כך שלדעתי כן ניתן לעשות השוואה ישירה בין גודל האוכלוסיה למסר הקרונות שמשרתים אותם. אם כבר במדינה עם נסיעות קצרות כמו ישראל יש צורך ביותר קרונות בגלל שכל נוסע יכול לנסוע יותר פעמים ולהחליף יותר רכבות ביממה.
בוודאי שמשנה מה המרחק
אם עלית בתחנת בנימינה וירדת בתחנת נתניה, ואני עליתי בתחנת נתניה וירדתי בתחנת ת"א סבידור, שנינו תפסנו רק מקום אחד בקטע שבין בנימינה לת"א סבידור.
 

amithi1

New member
בוודאי שמשנה מה המרחק
אם עלית בתחנת בנימינה וירדת בתחנת נתניה, ואני עליתי בתחנת נתניה וירדתי בתחנת ת"א סבידור, שנינו תפסנו רק מקום אחד בקטע שבין בנימינה לת"א סבידור.
והנ"ל כמובן לא אומר שלא שלא חסרים קרונות
לרכבת ישראל כדי למנוע את הצפיפות הרבה בשעות השיא, ולאפשר הגברת התדירות בחלק מן הקווים (ופה גם נכנסת לתמונה הקמת המסילה הרביעית באיילון וחשמול קווים כדי להתגבר על מצוקת המסילה).
 

easylivin

New member
להשוות כמות קרונות לגודל האוכלוסיה זה כמו
להשוות בין גובה בן אדם לצבע הנעליים שלו. ההשוואה הנכונה לדעתי צריכה להיות בין הנסועה הכוללת ברכבת (סכום מרחקי הנסיעה של כלל הנוסעים - למשל אם יש ברכבת שני נוסעים, שאחד נוסע 100 ק"מ והשני 5 ק"מ, הנסועה הכוללת של שניהם היא 105 ק"מ) לבין כמות הקרונות.
שתי ההשוואות במקומן, כי הן מצביעות
על נתונים שונים. להשוות בין מספר הקרונות במדינות שונות אפשר לפי אותו עקרון כמו בהשוואת אורך המסילות הכולל בהן (מבלי להתייחס לנסועה בשני המקרים). ההשואה כן נותנת אינדיקציה מסויימת לגבי המצב היחסי של התחבורה המסילתית במדינות אלו, מבלי לדעת באמת עד כמה רשת המסילות שלהן יעילה או עמוסה - וזוהי ההשוואה השנייה שערכת, וגם היא קבילה אך לא נידונה בכתבה (כי לא בכל ראיון חייבים לפרט את כל מה שאפשר ואי-אפשר, כמו באנציקלופדיה; מספיק להבהיר נקודה מסויימת, שאכן הובהרה). חוץ מזה, אין ולא יכול להיות עוררין על הנקודה העיקרית: שהתחבורה הציבורית בישראל בכלל והמסילתית במיוחד, איננה מפותחת כמו במדינות שהוזכרו שבהן גודל האוכלוסייה דומה ואף קטן יותר.
 

darkshadow1

New member
שתי ההשוואות במקומן, כי הן מצביעות
על נתונים שונים. להשוות בין מספר הקרונות במדינות שונות אפשר לפי אותו עקרון כמו בהשוואת אורך המסילות הכולל בהן (מבלי להתייחס לנסועה בשני המקרים). ההשואה כן נותנת אינדיקציה מסויימת לגבי המצב היחסי של התחבורה המסילתית במדינות אלו, מבלי לדעת באמת עד כמה רשת המסילות שלהן יעילה או עמוסה - וזוהי ההשוואה השנייה שערכת, וגם היא קבילה אך לא נידונה בכתבה (כי לא בכל ראיון חייבים לפרט את כל מה שאפשר ואי-אפשר, כמו באנציקלופדיה; מספיק להבהיר נקודה מסויימת, שאכן הובהרה). חוץ מזה, אין ולא יכול להיות עוררין על הנקודה העיקרית: שהתחבורה הציבורית בישראל בכלל והמסילתית במיוחד, איננה מפותחת כמו במדינות שהוזכרו שבהן גודל האוכלוסייה דומה ואף קטן יותר.
מה שכמובן לא מפתיע בכלל.
רשת המסילות בישראל בפרט והתחבורה הציבורית בכלל הוזנחה במשך עשורים על גבי עשורים למען הרכב הפרטי. רק כשהכבישים החלו להיפקק במאות אלפי מכוניות והתברר שגם כבישים מהירים מרובי נתיבים שנסללים בעלות של מיליארדי שקלים נסתמים תוך זמן קצר למישהו נפל האסימון. לדעתי אחד הנתונים הכי מעניינים בהשוואה בין רכבת ישראל לבין החברה המקבילה בשוויץ (שלא מצויין בכתבה) הוא שהסיבסוד בשוויץ לנוסע גדול פי שניים מאשר בישראל.
 

easylivin

New member
מה שכמובן לא מפתיע בכלל.
רשת המסילות בישראל בפרט והתחבורה הציבורית בכלל הוזנחה במשך עשורים על גבי עשורים למען הרכב הפרטי. רק כשהכבישים החלו להיפקק במאות אלפי מכוניות והתברר שגם כבישים מהירים מרובי נתיבים שנסללים בעלות של מיליארדי שקלים נסתמים תוך זמן קצר למישהו נפל האסימון. לדעתי אחד הנתונים הכי מעניינים בהשוואה בין רכבת ישראל לבין החברה המקבילה בשוויץ (שלא מצויין בכתבה) הוא שהסיבסוד בשוויץ לנוסע גדול פי שניים מאשר בישראל.
לא בדקתי, מאמין לך.

וגם זה לא מפתיע כלל... מדינה שיודעת מה היא רוצה, רוצה תחבורה ציבורית טובה ומוכנה גם לשלם על כך, ובאותו זמן להרוויח במקומות אחרים (זיהום, תאונות, פקקים, חוסר ניידות של האוכלוסייה ופערים חברתיים תהומיים בין חלקי הארץ השונים).
 

amit1270

New member
מה שכמובן לא מפתיע בכלל.
רשת המסילות בישראל בפרט והתחבורה הציבורית בכלל הוזנחה במשך עשורים על גבי עשורים למען הרכב הפרטי. רק כשהכבישים החלו להיפקק במאות אלפי מכוניות והתברר שגם כבישים מהירים מרובי נתיבים שנסללים בעלות של מיליארדי שקלים נסתמים תוך זמן קצר למישהו נפל האסימון. לדעתי אחד הנתונים הכי מעניינים בהשוואה בין רכבת ישראל לבין החברה המקבילה בשוויץ (שלא מצויין בכתבה) הוא שהסיבסוד בשוויץ לנוסע גדול פי שניים מאשר בישראל.
גם פיתוח הכבישים זה משהו חדש יחסית
פיתוח הכבישים המסיבי התחיל רק בשנות ה-90. פיתוח רשת הרכבות נאלץ לחכות עשור, וממשיך להתנהל בעצלתיים.
 

easyJet

New member
הגעת 6 קרונות בומברדיה חדשים בעוד שבועיים
"יוסי דסקל, מנכ"ל בומברדייה ישראל, מתכונן להגעת 6 הקרונות החדשים מתוצרת חברתו לארץ בעוד כשבועיים... משלוח הקרונות הנוכחי, שעושה את דרכו לארץ על אנייה מגרמניה, יכלול 6 קרונות דו-קומתיים חדשים שכל אחד מהם עולה כ-1.6 מיליון יורו. החברה מבטיחה שהם כוללים שורה של שיפורים בתחום הבקרה, הבטיחות והתחזוקה. אך 6 הקרונות הללו הם רק ההתחלה. במהלך השנה הקרובה צפויה רכבת ישראל לקבל מבומברדייה 145 קרונות דו-קומתיים נוספים. הדבר ייעשה בעיסקה גדולה שאמורה להגדיל את מלאי הקרונות של הרכבת מ-450 כיום (300 מהם של בומברדייה) ל-600 בעתיד הקרוב." http://www.nrg.co.il/online/16/ART2/298/935.html?hp=16&cat=1901 יהודה
קרון DD עולה 1.5 מיליון € ????
זה אכן ככה ?
 

Mister Eli

New member
הגעת 6 קרונות בומברדיה חדשים בעוד שבועיים
"יוסי דסקל, מנכ"ל בומברדייה ישראל, מתכונן להגעת 6 הקרונות החדשים מתוצרת חברתו לארץ בעוד כשבועיים... משלוח הקרונות הנוכחי, שעושה את דרכו לארץ על אנייה מגרמניה, יכלול 6 קרונות דו-קומתיים חדשים שכל אחד מהם עולה כ-1.6 מיליון יורו. החברה מבטיחה שהם כוללים שורה של שיפורים בתחום הבקרה, הבטיחות והתחזוקה. אך 6 הקרונות הללו הם רק ההתחלה. במהלך השנה הקרובה צפויה רכבת ישראל לקבל מבומברדייה 145 קרונות דו-קומתיים נוספים. הדבר ייעשה בעיסקה גדולה שאמורה להגדיל את מלאי הקרונות של הרכבת מ-450 כיום (300 מהם של בומברדייה) ל-600 בעתיד הקרוב." http://www.nrg.co.il/online/16/ART2/298/935.html?hp=16&cat=1901 יהודה
מפעל רמת"א
בב"ש חוזר לפעולה או שהם באים מוכנים לעבודה?
 
מפעל רמת"א
בב"ש חוזר לפעולה או שהם באים מוכנים לעבודה?
מייקל אשבי לא ענה לך עד כה?
...הנה:
חשבתי שהסופר המהולל ואיש האשכוליות, אוי סליחה - איש האשכולות יענה לך אך לא כצעקתה.....והתשובה היא שהם יגיעו אל מפעל ההרכבה החדש שבנה צביקה אורן בדימונה, לא הרחק מהתחנה. שם יורכבו סופית ואי לכך הם ייפרקו כולם בנמל אשדוד ומשם בנסיעה עם הגבלת מהירות ל-80 קמ"ש אל מפעל ההרכבה של אורן. רמת"א כבר לא בענין יותר והמפעל המוכר עבר הסבה. לילה טוב.
 
מייקל אשבי לא ענה לך עד כה?
...הנה:
חשבתי שהסופר המהולל ואיש האשכוליות, אוי סליחה - איש האשכולות יענה לך אך לא כצעקתה.....והתשובה היא שהם יגיעו אל מפעל ההרכבה החדש שבנה צביקה אורן בדימונה, לא הרחק מהתחנה. שם יורכבו סופית ואי לכך הם ייפרקו כולם בנמל אשדוד ומשם בנסיעה עם הגבלת מהירות ל-80 קמ"ש אל מפעל ההרכבה של אורן. רמת"א כבר לא בענין יותר והמפעל המוכר עבר הסבה. לילה טוב.
תודה שהואלת להשיב לעמיתך לניהול הטרה אכסניה.
תמיד טוב לקרוא וללמוד עוד דבר חדש. מכל שורה משלך אני למד כמה חסר לי להשלמת הידע שאצור אצלך במגה/טרה. חבל ששרותי הצבאי החסר מונע ממני להתקבל לשורות האכסניה המהוללת, מסתפק רק באיזכור שמי מעת לעת באכסניה כפי שדווחתי.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה