הגעתי למסקנה

RReuTT

New member
הגעתי למסקנה

שבימי שבת, הלקוחות תמיד אבל תמיד יותר מעצבנים מאשר בימים אחרים. הם כאילו באים בשביל לעצבן בכוונה. איכשהו, תמיד אחרי משמרת של שבת אני ניהיית חולה רק מהעצבים שהם עושים לי והיום אפילו התחילו לי מגרנות.. אני יודעת שאני נשמעת קצת מטורפת או חולנית או לא יודעת מה אבל הם פשוט גורמים לי להרגיש נורא ואיום. וזה במיוחד במשמרות של ימי שבת, בשאר השבוע הכל רגוע יותר. היום הרגשתי שאני הולכת ליפול מהרגליים, וכמו בכל יום שבת אנשים באים בכמויות וקופצים עליי כמו מלא מלא קופים קטנים והרגשתי נקודה במצח שממש ממש כאבה לי, מן כאב פנימי חד כזה וזה בא יחד עם סחרחורת וזה פשוט שיגע אותי. פתאום היו כמה רגעים ממש שקטים, כולם הלכו והיה שקט ורגוע, ניצלתי את הרגע והנחתי את הראש על הדלפק ואפילו עצמתי קצת את העיניים כדי להרגע, פתאום בא אליי לקוח ואומר לי "איזה כיף שרוב הזמן את לא עושה כלום" הייתי כל כך קרובה מהלגיד לו "איזה כיף שאני עוד רגע מעיפה לך כאפה!!!!!" זה היה ממש ממש ממש מעצבן, פשוט רציתי להרוג אותו שהוא אמר לי את זה. אבל רק אמרתי שהלוואי וזה היה רוב הזמן, ושזה קורה לעיתים ממש ממש נדירות. בלב שלי לא הפסקתי לקלל אותו.
 

deja vu 23

New member
לא מבין משהו..

מה ז"א שמת את הראש על הדלפק? לפני לקוחות? לא הכי מקצועי
 

RReuTT

New member
ממש לא

זה לא היה מול לקוחות. זה היה רגע של שקט, שלא היו אנשים ממש לכמה רגעים קטנים ולא בדיוק שמתי את הראש על הדלפק אלא השענתי את הראש על כף היד בשביל לנסות להרגיע את הכאבים
 

y e t i

New member
בגלל זה אני תמיד אומר ..

בשבת לא עובדים, מטיילים ,ישנים , מבקרים חברים , מה לא , העיקר לא לעבוד . - "גברת מה קרה לילדה ..? " - " לא יודעת , היא נפלה אני חושבת " - " מז"א לא יודעת , אז מי יודע , מי ראה מה קרה לה ..? " - " אני לא זוכרת , לא ראיתי שזה קרה .." - " ok .. אנחנו נעשה מה שאפשר ..ומייד לאחר מכן היא צריכה להגיע לחדר מיון .." - " לא , לא מיון , תטפלו בה כאן .. ואנחנו הולכים הבייתה " - " בלתי אפשרי לקבוע אם זה יהיה מספיק מה שנעשה כאן .. היא חייבת להגיע למיון \ רטנגן כדי לוודא שלא נגרם נזק לעין .." - " לא , אני מחליטה , ואני אומרת לך שאני לא רוצה את זה .." - " גברת , אם לא תקשיבי למה שאני אומר לך אנחנו נערב את המשטרה.." - " מי אתה חושב שאתה .. מי אתה שתחליט .. אתם סתם רוצים כסף כמו כל הגנבים במדינה .." - " טוב גברת , אנחנו גנבים ועם כל זה אני מודיע לך שאם הילדה לא מגיעה מייד לאחר מכן לחדר מיון ..אני דואג לערב את המשטרה ואת תעצרי בסופו של דבר .. " - " בסדר , תן לי רגע לדבר עם המשפחה.." מי מסוגל לנחש , מה ההמשך של הסיפור ?
 

RReuTT

New member
אמממ מה? לא כל כך הבנתי מה זה

ועם העבודה שלי אין לי הרבה ברירות, אני חייבת לעבוד בשבת.
 

y e t i

New member
לא חשוב ..../images/Emo13.gif

ולמה חייבת ,המקום מחייב אותך לעבוד כל שבת ?
 

RReuTT

New member
זה כן חשוב, אני שונאת לא להבין ../images/Emo13.gif

וכן, זה דיי מחייב, זה חלק מהתנאים להתקבל לעבודה אצלנו. למרות שאפשר לעשות שמיניות באוויר פעם במאה שנה בשביל לקבל שבת אחת חופש אבל אסור לבקש את זה בתדירות גבוהה.
 
מה רע בעבודה בשבת?

נתחיל בזה שמשמרות שבת זה מה שמעלה את המשכורת כי מרוויחים הרבה יותר, ונמשיך בזה שבחלק נכבד מהמקומות עובדים בשבת (דתיים מקבלים פטור), ככה שאם היא תתפטר בגלל זה ותחפש עבודה שלא עובדים בה שבתות, יהיה לה מבחר מאוד מאוד מצומצם של עבודות. סטודנטים דווקא מעדיפים עבודות בשבת, ורצוי כמה שיותר משמרות בסופ"ש במקום באמצע השבוע.
 

y e t i

New member
זכור לי היטב מה פירוש להיות סטודנט

ואני מבין את משמעות השכר. אבל עדיין לעבוד בכל השבתות לי זה נראה כפגיעה ברמת החיים שלי ,ואת מדברת עם אדם שעדיין עובד שבתות ( המקרה שתואר לעיל היה ממשמרת בשעות הערב אתמול ) אבל בשום אופן לא מסכים לעבוד 4 שבתות בחודש , יש לנו גם לילות שזה די והותר וז**ן שכל לא קטן .
 
איפה אתה עובד באמת?

לא סיפרת לנו... אגב, אצלנו לא חובה לעבוד כל שבת ומי שמחפש מחליף לשבת לרוב ימצא בקלות (אנשים גם לוקחים משמרת נוספת בשבת), אבל משמרות שבת זה דבר שמוסיף המון.
 

y e t i

New member
לא נראה לי שזה ממש חשוב.

אבל ,אני יכול להבטיח לך שאני "נותן שירות" כמעט כמו כל אחד אחר כאן .
 
שתי אופציות לניחוש שלי

מוקד רפואי כלשהו ממרמ/מכבי ושות' או במד"א, או במרפאה בנתבג... טוב זה 3 אפשרויות...
 
אתה יודע,

זה לא שנגרש אותך אם אתה לא "מספיק" נותן שירות בשבילנו, זה מתוך התעניינות. בפורום הזה אנחנו משתפים אחד את השני ומספרים על חוויות וחלק מזה כולל לספר איפה עובדים. אגב, אין דבר כזה "נותן שירות כמעט כמו כל אחד אחר כאן", כולנו נותני שירות באותה מידה בלי קשר למקום העבודה שלנו וכולנו מתמודדים עם אותה אוכלוסיה.
 

y e t i

New member
אבל שתפתי ..../images/Emo5.gif

בקשר להגדרה שלך בעניין ,"הנותני שרות ".. כולנו נותני שרות באותה מידה עם אותה אוכלסיה זה בהחלט נכון , אבל , לא כל הסיטואציות דומות , אצלנו זה קצת לא נעים , דורש ממך להיות חד משמעי ולפעמים זה מתפרש לא טוב וגורם לקצת בלאגנים .
 
איפה שיתפת?

נשאלת היכן אתה עובד ולא הגבת, אני לא רואה בזה שיתוף. אני לא מבינה מה הסודיות, אתה מתבייש במקום עבודתך? אתה לא חייב להגיד את שם המקום אלא יכול רק להגיד מה מהות העבודה (כמו שיש פה מוקדנים, מוכרות בחנויות וכו'). כמובן שאתה לא חייב, אבל החשאיות הזאת גם צורמת וגם מונעת מאיתנו (ממני לפחות) להבין את מה שאתה כן מספר.
 

y e t i

New member
קבלתי את המסר

היה קצר ונחמד כאן , שלום ובהצלחה לכולם כאן .
 
שלחתי לך מסר

אני לא יודעת מה הבנת אבל כמו שכבר ציינתי, לא נהוג לגרש מפה אף אחד בגלל "אי התאמה".
 
למעלה