הגעתי למסקנה כואבת..

הגעתי למסקנה כואבת..

אני לא יודעת איך בדיוק לומר את זה... קראתי את הקישור שהיה למעלה http://www.sahar.org.il/domestic_violence.asp אלימות במשפחה, הגעתי סוף סוף למסקנה אחרי הרבה זמן של הכחשות שיש אצלי בבית התעללות, אני לא יודעת מה להרגיש.. האמת ידעתי את זה פשוט פחדתי להפנים.. "אבא" שלי הוא זה שמתעלל בנו, התעללות נפשית.. רע לי, ופתאום עולים לי פלאשבקים על מה שהוא עושה ואומר לי ולמשפחתי אני שונאת אותו כל כך למה הוא עושה את זה? למה? למה?
 
../images/Emo7.gif

 

oriach

New member
../images/Emo4.gif

יכול להיות שהוא בעצמו היה אחד שהתעללו בו.. בדרך כלל הורים שמתעללים הם כאלה שהתעללו בהם. למרות שזה לא סיבה מוצדקת לעשות את זה לכם.. לא עזרתי לך כ"כ אבל לא חשוב.. תיהי חזקה!!! אוהבת אותך!!
 
לא צריך להצדיק משעים כאלו!

לא יודעת.. אני רק יודעת שאני כל הזמן מחפשת סיבות להצדיק אותו.. איזה יום חרא, כל כך הרבה חרא ביום 1 פאקקק.. אני לא מצליחה להירדם כבר יומיים הכול רע אני לא ישנה סעמק.. נמאס..
 

oriach

New member
אני לא מצדיקה אותו!

אני לטובתך אני לא באה נגדך אני מסכימה בהחלט ששום דבר לא יצדיק את מה שהוא עושה..
 
תודה..

אני יודעת סתם הייתי מוכרחה לרשום את זה.. לא יודעת.. אצלנו בעיר לאנשים לא אכפת מדברים כאלה.. בלאט. אני יכולה להתחרפן עם קורה משו כזה.. ..
 

LIHILM

New member
עצוב לי לשמוע על זה

עצוב לי קודם כל שאתם צריכים ליסבול את זה ועליו כי בס"הכ אני בטוחה שהוא מסכן ולא עושה את זה במטרה לפגוע אלא מיתוך חולשה שלו כדאי שילך לטיפול, באמת. בשבילכם ובשבילו. אני בטוחה שיהיה קשה לשכנע אותו בכך אבל תנסו, אמא שלך תוכל לנסות שלכנע אותו? .. אפשר גם ליפנות למרכזים למניעת אלימות במשפחה ויש שם עובדים סוציאלים שעוזרים למשפחות שיש בהם התעללות ומטפלים שם גם באנשים עצמם שמתעללים וכד'.. מה שלומך היום???
 
חרא

כבר יומיים אנלא מצליח לישון לא רק בגלל זה הכול קורס לי טיפול? חע.. הוא מכחישים את זה אני הכחשתי את זה עד לפני יום הם לא יבינו הם יתעצבנו עדיף להשאיר את המצב ככה את לא מכירה אותם זה לעולם לא יקרה..
 
למעלה