הגעה מת"א לחיפה / הדר/ רח' החלוץ

מצב
הנושא נעול.
הגעה מת"א לחיפה / הדר/ רח' החלוץ

הגעה מת"א לחיפה / הדר/ רח' החלוץ
אני צריך להגיע מת"א לחיפה ביום חמישי ב 10:30 בבוקר. באיזו תחנת רכבת בחיפה כדאי לי לרדת? איזה קו אוטובוס כדאי לי לקחת משם לרחוב הרצל פינת ארלוזורוב בהדר? תודה!
 

scooby5

Member
עד חוף הכרמל

הגעה מת"א לחיפה / הדר/ רח' החלוץ
אני צריך להגיע מת"א לחיפה ביום חמישי ב 10:30 בבוקר. באיזו תחנת רכבת בחיפה כדאי לי לרדת? איזה קו אוטובוס כדאי לי לקחת משם לרחוב הרצל פינת ארלוזורוב בהדר? תודה!
עד חוף הכרמל
משם למרכזית חוה'כ הסמוכה, וקו 113 להדר
 

קובי לו

New member
נסיעה ברכבת עד חיפה מרכז

הגעה מת"א לחיפה / הדר/ רח' החלוץ
אני צריך להגיע מת"א לחיפה ביום חמישי ב 10:30 בבוקר. באיזו תחנת רכבת בחיפה כדאי לי לרדת? איזה קו אוטובוס כדאי לי לקחת משם לרחוב הרצל פינת ארלוזורוב בהדר? תודה!
נסיעה ברכבת עד חיפה מרכז
ומשם או הליכה של 20 עד 25 דקות, או מונית ספיישל (אם יש כסף) או הליכה, מרכבת חיפה מרכז כאמור, של 7 דקות עד הכרמלית ונסיעה בכרמלית עד תחנת הנביאים ומשם זה 5 עד 8 דקות הליכה (מתחנת הנביאים של הכרמלית). הכרמלית זה אותו מחיר כמו אוטובוס וככה מרויחים שני דברים. גם חויית נסיעה ברכבת תחתית בארץ הקודש וגם מקטינים את הסיכון בסגירת הכרמלית. ככל שיותר יסעו בה כך יקטן הסיכון שיסגרו אותה.
 

Image of me

New member
1. הכרמלית לא מגיע לפינת ארלוזורוב.

נסיעה ברכבת עד חיפה מרכז
ומשם או הליכה של 20 עד 25 דקות, או מונית ספיישל (אם יש כסף) או הליכה, מרכבת חיפה מרכז כאמור, של 7 דקות עד הכרמלית ונסיעה בכרמלית עד תחנת הנביאים ומשם זה 5 עד 8 דקות הליכה (מתחנת הנביאים של הכרמלית). הכרמלית זה אותו מחיר כמו אוטובוס וככה מרויחים שני דברים. גם חויית נסיעה ברכבת תחתית בארץ הקודש וגם מקטינים את הסיכון בסגירת הכרמלית. ככל שיותר יסעו בה כך יקטן הסיכון שיסגרו אותה.
1. הכרמלית לא מגיע לפינת ארלוזורוב.
מתחנת הנביאים זה בחיים לא יהיה 5 דקות הליכה, אלא אם כן אתה הולך במהירות 9 קמ"ש. זה לפחות עשר דקות הליכה. כמובן שאם נוסעים בשביל החוויה, אז הכרמלית מומלצת מאד. 2. לפני שאתה אומר לאנשים ללכת ברגל מהעיר התחתית עד הדר, כדאי שתזהיר אותם שמדובר בעליה רצופה.
אגב, 20-25 דקות זאת הערכה שנכונה רק למי שנמצא בכושר. 3. אם בכל זאת יורדים בחיפה מרכז, אז צריך לעבור ברח' הבנקים ולחצות את שד' המגינים (סה"כ הליכה של 5-7 דקות). משם יש הרבה קווים שמגיעים להרצל פינת ארלוזורוב.
 

Image of me

New member
*לא מגיעה

1. הכרמלית לא מגיע לפינת ארלוזורוב.
מתחנת הנביאים זה בחיים לא יהיה 5 דקות הליכה, אלא אם כן אתה הולך במהירות 9 קמ"ש. זה לפחות עשר דקות הליכה. כמובן שאם נוסעים בשביל החוויה, אז הכרמלית מומלצת מאד. 2. לפני שאתה אומר לאנשים ללכת ברגל מהעיר התחתית עד הדר, כדאי שתזהיר אותם שמדובר בעליה רצופה.
אגב, 20-25 דקות זאת הערכה שנכונה רק למי שנמצא בכושר. 3. אם בכל זאת יורדים בחיפה מרכז, אז צריך לעבור ברח' הבנקים ולחצות את שד' המגינים (סה"כ הליכה של 5-7 דקות). משם יש הרבה קווים שמגיעים להרצל פינת ארלוזורוב.
*לא מגיעה
 

Image of me

New member
הדרך המהירה לדעתי: לרדת בבת גלים

הגעה מת"א לחיפה / הדר/ רח' החלוץ
אני צריך להגיע מת"א לחיפה ביום חמישי ב 10:30 בבוקר. באיזו תחנת רכבת בחיפה כדאי לי לרדת? איזה קו אוטובוס כדאי לי לקחת משם לרחוב הרצל פינת ארלוזורוב בהדר? תודה!
הדרך המהירה לדעתי: לרדת בבת גלים
לצאת מהתחנה לכיוון הים, לחצות כמה חצרות של בניינים ולהגיע עד הכביש הקרוב (רח' העליה השניה) - שתי דקות הליכה. משם - כל קו להדר, כלומר כל קו חוץ מ-17.
 
תודה

הדרך המהירה לדעתי: לרדת בבת גלים
לצאת מהתחנה לכיוון הים, לחצות כמה חצרות של בניינים ולהגיע עד הכביש הקרוב (רח' העליה השניה) - שתי דקות הליכה. משם - כל קו להדר, כלומר כל קו חוץ מ-17.
תודה
נראה לי שאכן ארד בבת גלים, ואקח אוטובוס או מונית.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה