הגעה מצפת לאיזור מת"ם בחיפה

מצב
הנושא נעול.

Not Connected

New member
הגעה מצפת לאיזור מת"ם בחיפה

הגעה מצפת לאיזור מת"ם בחיפה
שלום, ביררתי באתר של אגד. לקו 361 (מאסף) יש תחנת איסוף בתחנה המרכזית בצפת. משם ניתן להגיע עד לחיפה מרכזית המפרץ. משם אין לי מושג איך להגיע למת"ם. תאריך הנסיעה למת"ם ייקבע בימים הקרובים, לכן אצטרך להתאים מסלול מראש ולא להתחיל להשתגע בחיפוש בתחנות. אולי יש לכם הצעות אחרות? קווים אחרים? שימוש במונית שירות בתוך חיפה?אשמח לכל עזרה
 
ממרכזית המפרץ למת"ם קו 103 של אגד

הגעה מצפת לאיזור מת"ם בחיפה
שלום, ביררתי באתר של אגד. לקו 361 (מאסף) יש תחנת איסוף בתחנה המרכזית בצפת. משם ניתן להגיע עד לחיפה מרכזית המפרץ. משם אין לי מושג איך להגיע למת"ם. תאריך הנסיעה למת"ם ייקבע בימים הקרובים, לכן אצטרך להתאים מסלול מראש ולא להתחיל להשתגע בחיפוש בתחנות. אולי יש לכם הצעות אחרות? קווים אחרים? שימוש במונית שירות בתוך חיפה?אשמח לכל עזרה
ממרכזית המפרץ למת"ם קו 103 של אגד
 

Not Connected

New member
הבנתי שאוטובוסים לא נכנסים לתוך

ממרכזית המפרץ למת"ם קו 103 של אגד
הבנתי שאוטובוסים לא נכנסים לתוך
האזור (תרנו אותי אם אני טועה). אז כמו שאמרת אני מגיע עם קו 103 ויורד בתחנה שסמוכה לשער. ידוע לך מה זמן ההליכה ברגל מהשער עד לבניין של נטוויז'ן?
 
אתה לא טועה

הבנתי שאוטובוסים לא נכנסים לתוך
האזור (תרנו אותי אם אני טועה). אז כמו שאמרת אני מגיע עם קו 103 ויורד בתחנה שסמוכה לשער. ידוע לך מה זמן ההליכה ברגל מהשער עד לבניין של נטוויז'ן?
אתה לא טועה
נראה לי שההליכה לא תיקח מעל 5 דקות, אבל אינני מכיר את האיזור לעומקו עד כדי שיוך הבניינים.
 

Image of me

New member
103 לא מגיע לשער!

הבנתי שאוטובוסים לא נכנסים לתוך
האזור (תרנו אותי אם אני טועה). אז כמו שאמרת אני מגיע עם קו 103 ויורד בתחנה שסמוכה לשער. ידוע לך מה זמן ההליכה ברגל מהשער עד לבניין של נטוויז'ן?
103 לא מגיע לשער!
103 לא עובר במת"מ, הוא מגיע רק למרכזית חוף הכרמל. אם אתה רוצה להגיע לנטויז'ן, קח 103 עד מרכזית חוף הכרמל, ותחליף לאחד הקווים שנוסעים לטירת כרמל או עתלית (45, 47, 49, 220, 221) ותיסע שלוש תחנות. הקווים האלה מגיעים ממש עד הבניין של נטוויז'ן. לחלופין, אתה יכול ללכת ממרכזית חוף הכרמל הליכה של רבע שעה. אני בכלל הייתי ממליץ לך לקחת רכבת מעכו עד חוף הכרמל.
 

zvir1

New member
למה לא ברכבת

הגעה מצפת לאיזור מת"ם בחיפה
שלום, ביררתי באתר של אגד. לקו 361 (מאסף) יש תחנת איסוף בתחנה המרכזית בצפת. משם ניתן להגיע עד לחיפה מרכזית המפרץ. משם אין לי מושג איך להגיע למת"ם. תאריך הנסיעה למת"ם ייקבע בימים הקרובים, לכן אצטרך להתאים מסלול מראש ולא להתחיל להשתגע בחיפוש בתחנות. אולי יש לכם הצעות אחרות? קווים אחרים? שימוש במונית שירות בתוך חיפה?אשמח לכל עזרה
למה לא ברכבת
קח מונית או אוטובוס לעכו ומשם עד מת"מ (חוף הכרמל) זה הרבה יותר מהיר לחצות את חיפה ברכבת!!1
 

Not Connected

New member
אין לי דרך לשער את הבדלי הזמנים בין

למה לא ברכבת
קח מונית או אוטובוס לעכו ומשם עד מת"מ (חוף הכרמל) זה הרבה יותר מהיר לחצות את חיפה ברכבת!!1
אין לי דרך לשער את הבדלי הזמנים בין
מה שהציע "מסוף כרמלית" לבין הצעתך. ההבדל בזמנים הוא משמעותי? אתה יכול לשער בערך מה זמן הנסיעה הכולל לפי הצעתך?
 

Image of me

New member
זה תלוי בתיאום עם הלו"ז של הרכבת.

אין לי דרך לשער את הבדלי הזמנים בין
מה שהציע "מסוף כרמלית" לבין הצעתך. ההבדל בזמנים הוא משמעותי? אתה יכול לשער בערך מה זמן הנסיעה הכולל לפי הצעתך?
זה תלוי בתיאום עם הלו"ז של הרכבת.
בעקרון, רכבת מעכו לחוף הכרמל נוסעת 35-40 דקות. באוטובוס הקטע הזה יקח לך שעה (רק הנסיעה בקו 103 היא 25-30 דקות, תלוי באיזו שעה). גם הרכבת וגם 103 יביאו אותך לאותו מקום - מרכזית חוף הכרמל. משם אתה צריך עוד אוטובוס או רבע שעה הליכה, כמו שכתבתי למעלה. היתרון באוטובוסים הוא שאתה קונה מצפת כרטיס המשך עד חוף הכרמל, ואז זה עולה לך יותר זול.
 

scooby5

Member
יש גם בעיה קבועה עם 361 מצפת,

זה תלוי בתיאום עם הלו"ז של הרכבת.
בעקרון, רכבת מעכו לחוף הכרמל נוסעת 35-40 דקות. באוטובוס הקטע הזה יקח לך שעה (רק הנסיעה בקו 103 היא 25-30 דקות, תלוי באיזו שעה). גם הרכבת וגם 103 יביאו אותך לאותו מקום - מרכזית חוף הכרמל. משם אתה צריך עוד אוטובוס או רבע שעה הליכה, כמו שכתבתי למעלה. היתרון באוטובוסים הוא שאתה קונה מצפת כרטיס המשך עד חוף הכרמל, ואז זה עולה לך יותר זול.
יש גם בעיה קבועה עם 361 מצפת,
שהאוטובוס של XX:05 מפספס כמעט תמיד את הרכבת של XX:16 מעכו (למשל 12:05 מצפת, מגיע לעכו בערך ב- 13:20, כך שכמעט תמיד מפספסים את הרכבת של 13:16).
 
ברור !!

יש גם בעיה קבועה עם 361 מצפת,
שהאוטובוס של XX:05 מפספס כמעט תמיד את הרכבת של XX:16 מעכו (למשל 12:05 מצפת, מגיע לעכו בערך ב- 13:20, כך שכמעט תמיד מפספסים את הרכבת של 13:16).
ברור !!
אוטובוס שיוצא מצפת ב-05:XX לא יכול להגיע לעכו ב-11 דקות, גם אם הוא יעוף.
 

Image of me

New member
הוא התכוון שהאוטובוס לא מגיע

ברור !!
אוטובוס שיוצא מצפת ב-05:XX לא יכול להגיע לעכו ב-11 דקות, גם אם הוא יעוף.
הוא התכוון שהאוטובוס לא מגיע
בשעה ו-11 דקות, תקרא שוב את הדוגמה שלו: האוטובוס של 12:05 מאחר לרכבת של 13:16.
 

Not Connected

New member
תודה רבה ../images/Emo45.gif

זה תלוי בתיאום עם הלו"ז של הרכבת.
בעקרון, רכבת מעכו לחוף הכרמל נוסעת 35-40 דקות. באוטובוס הקטע הזה יקח לך שעה (רק הנסיעה בקו 103 היא 25-30 דקות, תלוי באיזו שעה). גם הרכבת וגם 103 יביאו אותך לאותו מקום - מרכזית חוף הכרמל. משם אתה צריך עוד אוטובוס או רבע שעה הליכה, כמו שכתבתי למעלה. היתרון באוטובוסים הוא שאתה קונה מצפת כרטיס המשך עד חוף הכרמל, ואז זה עולה לך יותר זול.
תודה רבה
 

Image of me

New member
אגב, פרט טריוויה שלא כולם יודעים

אגב, פרט טריוויה שלא כולם יודעים
הבניין של נטויז'ן (בניין אומגה) בכלל לא נמצא בחיפה, אלא בטירת כרמל. הגבול בין הערים עובר לאורך רחוב נחום חת.
 

alondr

New member
הליכה ברגל מחוף הכרמל למת"מ

אגב, פרט טריוויה שלא כולם יודעים
הבניין של נטויז'ן (בניין אומגה) בכלל לא נמצא בחיפה, אלא בטירת כרמל. הגבול בין הערים עובר לאורך רחוב נחום חת.
הליכה ברגל מחוף הכרמל למת"מ
היא הליכה של כ 15-20 דקות וזאת כי כפי שכבר הוזכר הבניין של נטויזן נמצא מחוץ למת"מ בצד הצפוני - וצריך ללכת את כל מת"מ ברגל... במזג אויר נאה וקריר זה הליכה נעימה... אך בשיא הקיץ כשאתה מגיע מיוזע ורטוב או בשיא החורף עם גשם שוטף זה רעיון גרוע.... לכן מבחינת נוחות ופחות החלפות וטרטורים.... עדיף לרדת בכרמיאל או בעכו... לקחת מונית שירות משם לחיפה ואז מונית שירות לטירת הכרמל שעוצרת לך בפתח הבניין של נטויזן ויש לך בערך 10 שניות ללכת ברגל לצערי הגעה לנטויז'ן באוטובוסים מהצפון מצריכה טרטור עצום ובלתי יאמן של אוטובוס אחד למרכזית המפרץ - אוטובוס נוסף כמו 103 עד מרכזית חוף הכרמל ושוב אוטובוס לכיוון טירת הכרמל.... ההחלפות האלה שכוללות כניסה לתחנות בדיקה בטחונית ועוד וההמתנה לקו ההמשך גוזלות המון זמן
 

Image of me

New member
ארבע הערות/תוספות

הליכה ברגל מחוף הכרמל למת"מ
היא הליכה של כ 15-20 דקות וזאת כי כפי שכבר הוזכר הבניין של נטויזן נמצא מחוץ למת"מ בצד הצפוני - וצריך ללכת את כל מת"מ ברגל... במזג אויר נאה וקריר זה הליכה נעימה... אך בשיא הקיץ כשאתה מגיע מיוזע ורטוב או בשיא החורף עם גשם שוטף זה רעיון גרוע.... לכן מבחינת נוחות ופחות החלפות וטרטורים.... עדיף לרדת בכרמיאל או בעכו... לקחת מונית שירות משם לחיפה ואז מונית שירות לטירת הכרמל שעוצרת לך בפתח הבניין של נטויזן ויש לך בערך 10 שניות ללכת ברגל לצערי הגעה לנטויז'ן באוטובוסים מהצפון מצריכה טרטור עצום ובלתי יאמן של אוטובוס אחד למרכזית המפרץ - אוטובוס נוסף כמו 103 עד מרכזית חוף הכרמל ושוב אוטובוס לכיוון טירת הכרמל.... ההחלפות האלה שכוללות כניסה לתחנות בדיקה בטחונית ועוד וההמתנה לקו ההמשך גוזלות המון זמן
ארבע הערות/תוספות
1. התכוונת שנטויז'ן נמצאת בצד הדרומי של מת"מ ולא בצפוני. 2. גם כשאין גשם, ההליכה מחוף הכרמל למת"מ יכולה להיות לא נעימה, כי הרוחות שיש באיזור הזה פשוט נוראיות. יש ימים שאני נכנס למגדלי מת"מ, הבניין שאני עובד בו, ואני מרגיש כאלו הרוח הולכת להעיף אותי. 3. אם נוסעים במוניות שירות, אז מחליפים בהדר. לא רק שזה מאריך את הדרך לעומת קו 103, אלא יש שעות ביום שבהן לא מומלץ להיכנס להדר בגלל הפקקים. המסלול של 103 הוא באמת ארוך, אבל הוא קצר יותר מהמסלול של מוניות השירות בתוך חיפה. 4. במרכזית המפרץ אין צורך לעבור בדיקה בטחונית. עוברים בדיקה קצרה רק במרכזית חוף הכרמל, וכדאי לקפוץ ראשון מהאוטובוס כדי לא לעמוד בתור.
 

Image of me

New member
ואם בכל זאת לוקחים מונית שירות

ארבע הערות/תוספות
1. התכוונת שנטויז'ן נמצאת בצד הדרומי של מת"מ ולא בצפוני. 2. גם כשאין גשם, ההליכה מחוף הכרמל למת"מ יכולה להיות לא נעימה, כי הרוחות שיש באיזור הזה פשוט נוראיות. יש ימים שאני נכנס למגדלי מת"מ, הבניין שאני עובד בו, ואני מרגיש כאלו הרוח הולכת להעיף אותי. 3. אם נוסעים במוניות שירות, אז מחליפים בהדר. לא רק שזה מאריך את הדרך לעומת קו 103, אלא יש שעות ביום שבהן לא מומלץ להיכנס להדר בגלל הפקקים. המסלול של 103 הוא באמת ארוך, אבל הוא קצר יותר מהמסלול של מוניות השירות בתוך חיפה. 4. במרכזית המפרץ אין צורך לעבור בדיקה בטחונית. עוברים בדיקה קצרה רק במרכזית חוף הכרמל, וכדאי לקפוץ ראשון מהאוטובוס כדי לא לעמוד בתור.
ואם בכל זאת לוקחים מונית שירות
(מה שאני לא הייתי ממליץ לעשות), אז אפשר לקחת אותה מכרמיאל ולא מעכו. מבחינת מחיר, הבנתי שבנסיעה במונית שירות מכרמיאל לחיפה יש חסכון עצום לעומת אוטובוס. כדאי לבדוק את העניין.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה