הגעה לטכניון

morbe18

New member
כמה אפשרויות

חוף הכרמל ומשם קו 11.. בת גלים ומשם קו 17.. לב המפרץ ומשם קו 142.. הכי מומלץ לרדת בחוף הכרמל כי יש שם גם מוניות שירות של קו 11..
 
o_O

בת גלים ומשם 17 כבר לא אופציה, אין שם תחנה. צריך ללכת אלוהים יודע לאן כדי למצוא לב המפרץ ו142 .. נשמע לי כמו לסוע הרבה יותר מדיי רחוק ואז לחזור אחורה.. אגב יש ת'אופציה של חיפה מרכז , ומשם 17, (התחנה מול התחנת רכבת)
 
מודיעין ../images/Emo13.gif

אז חוף הכרמל ו11 או חיפה מרכז 17. מה יותר מהיר? או באיזה קו עוברים יותר אוטובוסים? ובכלל, כמה זמן בערך לוקח להגיע למחוז חפצנו מתחנת הרכבת?
 

morbe18

New member
אממ..

תלוי באיזה יום את מתכוונת להגיע.. אם את באה ביום שני או שלישי כשיש את היום הכוון/תחילת לימודים אז עדיף לך לרדת בחוף הכרמל.. את כבר תראי את המוני הסטודנטים.. בעיקרון ליד הרכבת יש מוניות שירות של קו 11 ואם אין.. אז הולכים לתחנה המרכזית (שצמודה לרכבת) ומשם לוקחים קו 11.. בשעות הבוקר כאשר הסטודנטים מגיעים יש פעם בחצי שעה.. אבל במהלך היום הוא פעם בשעה.. נסיעה לוקחת משהו כמו 25 דקות.. לגבי קו 17.. הרבה יותר זמן.. אני אישית שונא את הקו הזה.. לוקח משהו כמו 40 דק'.. לגבי 142.. לוקח משהו כמו 15 דקות להגיע.. אבל הוא יחסית נדיר..
 
אל תסתבך עם קקי

סע לחוף הכרמל וקח 11 .. משעמם לך לחפש בחיפה עכשיו את קו 17 איפשהו בתוך שכונת המצוקה שם ? תחנת בת גלים נראה כמו איזור קרב , וזה לא בגלל המלחמה בלבנון , קטיושה על המקום הזה היתה עושה רק טוב. בוא נגיד שלא סתם ככה העיפו משם ת'תחנה המרכזית שהיתה פעם. האיזור הזה מתאים לאיכסון פסולת גרעינית ! מה שכן , יש בבת גלים מועדון סטרפטיז , אז אם לא סגרו אותו , זה יכול להיות יתרון, מצד שני אתה עתודאי, מי יכניס אותך.
 
בהיותי עתודאית

הקריטריונים לכניסה (יכולים להיות) אחרים לגמרי.
תודה לכולם על העזרה.
 

omer882

New member
אופסשםמשתמש

אל תשכח שבשכונות הקקי האלה גרים אנשים אז להבא תהרהר קצת לעצמך אם זה בסדר להגדיר את המקום כמקום איכסון פסולת גרעינית...
 
מה קרה לך?

ברור שיש תחנה והיא שתי דקות מהרכבת הולכים לכיוון השכונה והתחנה השנייה 17 עוצר בה. 17 יש כל 25 דקות לערך. 11 נראה לי יותר נדיר (אבל יש מוניות) תסע/י בשניהם ותראי מה יותר טוב. נראה לי שניהם אותו זמן. כ-40 דקות נסיעה.
 
למעלה