gali baron
New member
הגננת של הקטנה שלי (גן חובה) אתגרה אותי, וזה
מה שקרה, היא הזמינה את ילדי הגן להכין בבית סוכות לתערוכת סוכות בגן. הבת שלי באה נרגשת עם ההודעה. היא העלתה רעיונות ליצירה וגם הגדולה וגם אני. מה שיצא זה אחה"צ יצירתי ובו כל אחד מילדי הגדולים (בת 10.5, סליחה 11 - שלא תקרא...., בן 7.5 ובת 5) הכין סוכה מקסימה! תמונות עוד הערב.....
מה שקרה, היא הזמינה את ילדי הגן להכין בבית סוכות לתערוכת סוכות בגן. הבת שלי באה נרגשת עם ההודעה. היא העלתה רעיונות ליצירה וגם הגדולה וגם אני. מה שיצא זה אחה"צ יצירתי ובו כל אחד מילדי הגדולים (בת 10.5, סליחה 11 - שלא תקרא...., בן 7.5 ובת 5) הכין סוכה מקסימה! תמונות עוד הערב.....