הגירה בניוארק

הגירה בניוארק

היי! אני טסה לארה"ב עוד שבוע, נוחתת בניוארק. הכרטיס שלי פתוח בעיקרון אבל אני מתכננת לחזור לארץ בספטמבר (נרשמתי ללימודים באוניברסיטת תל אביב). בהתחשב שהטיול שאני מתכננת ארוך יחסית רציתי לדעת אם יעשו לי איזושהן בעיות בהגירה בשדה תעופה. אני נכנסת על ויזת תייר כאשר הייתי בארה"ב לפני שנתיים על J1 והדרכתי במחנה קיץ. מטרת הטיול כרגע זה בעיקר ביקור חברים מהמחנה, החל מניו יורק ועד לסן פרנסיסקו, כולל מיין, בוסטון, פילדלפיה, יוטה, נבדה ועוד..... הויזה שלי היא ל-10 שנים מ-97 ונגמרת לי בסוף 2007. יש משהו שאני צריכה להביא איתי כדי שלא יהיו בעיות בכניסה או שבאופן כללי אין לי ממה לדאוג? אשמח אם תוכלו לענות. תודה!
 

Linuxer

New member
לא נראה לי שיש לך ממה לדאוג..

רוב אישורי השהייה שניתנים בהגירה לכניסת תיירים הם ל 6 חודשים, אבל **היו מקרים** שבהם קיבלו חותמת רק ל 3 חודשים. אם תצייני לפקיד ההגירה בכניסה לפה שאת מתכננת שהייה ארוכה יותר מ 3 חודשים, אני מאמין שלא תהיה בעיה... המלצה : שתהיה לך פה כתובת קבועה (רצוי של קרובי משפחה) שבה תצהירי שאת הולכת לגור...טיול זה טוב ויפה, אבל כנראה שיהיו יותר גמישים איתך כך מאשר אם תצהירי שאת הולכת לנדוד ברחבי המדינה לחצי שנה :)
 
אחלה!

יש לי קרובי משפחה איתם אני הולכת להיות בליל הסדר (בניו יורק). אם אני נותנת את הכתובת שלהם לא צריכה להיות בעיה נכון?
 
ועוד שאלה...

בן דוד שלי טס איתי על אותה טיסה, אך הוא טס בקונקשן לסן פרנסיסקו למשפחה שם לליל הסדר ומתכנן לשהות שבועיים... הוא כבר היה בארה"ב שנה וחזר לארץ לפני כמה חודשים. מבחינת האימיגריישן, האם כדאי לנו לעבור אותו יחד? או שזה מסכן אותי מפני שהוא כבר שהה שנה (במסגרת הויזה - קיבל הארכה לעוד חצי שנה כך שלא עבר על שום חוק). ואם לו תהיה בעיה לעבור את פקיד ההגירה לבד? אז לא להגיד בכלל שאני מתכוונת לטייל בכל ארה"ב כמה חודשים?? רק להגיד שאני נשארת אצל הדודים שלי? מה אתם חושבים?
 

Linuxer

New member
אני מאמין שלא...

ושלחי מסר אם בא לך להצטרף אלינו ללילה במנהטן אחרי הסדר... צריך ללכת לרקוד בשביל להוריד את כל האוכל, לא ? :)
 
יש למישהו תשובה לשאלות הנוספות

ששאלתי? אשמח אם תוכלו לעזור! ותודה ללינוקסר! מקווה שנתראה במסיבה!
 
למעלה