הגיע היום!!! 100% הפחתת משקל.

blackbomber

New member
הגיע היום!!! 100% הפחתת משקל.

חצי שנה עברה מאז ביצעתי ניתוח שרוול קיבה, 47 ק"ג נעלמו, מ 40+ BMI (שמן בסיכון), ל 25- (משקל תקין). בחודש הבא אחגוג 42 שנים. אתמול הייתי בביקורת באסותה ת"א שם ביצעתי את הניתוח, לא זיהו אותי בתחילה!!! באתי לבוש בחליפה יפה, בדיוק כפי שדמיינתי את היום הזה. תוצאות: - בריאות: בדיקות תקינות לחלוטין, כולל ויטמינים מינרלים, כולל כולסטרול ושומנים, הכל פיקס, לחץ דם 110/80. - פעילות גופנית: כ 5 אימונים אירוביים בשבוע בני שעה וחצי כל אחד ברציפות, היום שיניתי את מתכונת האימונים לאחר הגעה למשקל היעד. פחות אימונים (3 בשבוע) 50 דקות אירובי (מפוצל) וכ 40 דקות עבודה במשקולות לחיזוק שרירים שחלשים אצלי יחסית. דופק (ל 10 שניות): מיד בתום אימון 19, 5 דקות אח"כ 15, 5 דקות אח"כ 12, 5 דקות אח"כ 11 (דופק במנוחה). - ביגוד: מכנסיים: ממידה 54 למידה 40 (טיפה גדול עלי), חולצות: מ 5XL ל L (טיפה גדול עלי). - ספורט: אני גולש גלים מצעירותי והמשכתי לעסוק בכך למרות משקלי העודף מאוד שהיה. היום אני מבין שספורט זה כאינדיבידואלי אינו מספק כדי לשמור על אורח חיים בריא/ספורטיבי בהתייחס לכמות הגלים במדינתנו. האימונים בחדר כושר מעבר לסיועם הרב בהפחתת המשקל שיפרו אצלי משמעותית את הרמה בגלישה! היום אני גולש על גלשן מסוג חדש שיוצר במיוחד עבורי מחומרים חדשניים (אני "טייס ניסוי"), ברמה די גבוהה, נהנה מכל רגע ומסוגל לכושר של 5 שעות גלישה במים הקרים, זה לא קל. אם אני נשקל לפני/אחרי 5 שעות גלישה, אני נוכח ש"השארתי בים" יותר מ 2 ק"ג!! היום אני בהכנות לקראת טיול גלישה בסוף מאי לאיים המלדיביים במשך שבועיים, קיבלתי יעוץ תזונאי שבאמצעותו אני מקווה שלא לחזור משם עם 10 ק"ג פחות, כמו-כן זומנתי לביקורת נוספת לא מתוכננת "אחרי". - עודפי עור: לצערי יש! אבל בביקורת אתמול הוסבר לי כי יש להמתין שנה לפני שמקבלים החלטות בנושא, זה אינדיבידואלי וישנם מקרים לא מעטים לפיהם העור נמתח מעצמו ללא צורך בהתערבות כירוגית, מקווה שזה יהיה גורלי. - תחושה כללית: מעולה! אין מילים. קל יותר בעבודה, קל יותר בנהיגה, "עולם חדש". אני לא רואה את עצמי כ"סיימתי", למרות שברור לי שעברתי "סוויץ" גדול בראש, עדיין יש לי "סוויצ'ונים" נוספים לעבור כדי לשמור על התוצאות לאורך כל חיי והלאה. בנוסף אני מרגיש כחייב תודה לפורום זה ומשתתפיו, לכן אשאר להשתתף כאן מדי פעם כדי לדווח ולעודד, לתמוך ולהמריץ, להקשיב ובמידת האפשר גם לייעץ. שיהיה לכולנו בהצלחה ורק בריאות!!!! אוהב את כולכם.
 

ליבי3617

New member
וואו איזה כיף

הרגשה נהדרת ואני מאחלת את זה לכולם. גם לי נאמר שצריך לחכות שנה לפני שמדברים על עודפי עור. אני אישית אשמח לשמוע ממך עוד על פעילות גופנית מוצלחת.
 
../images/Emo106.gifכל הכבוד ../images/Emo47.gif

כן כן מגיע לך כתר אתה מלך כל הכבוד רק בריאות אני מאחלת לך שמור על עצמך
 
כל הכבוד!

לדעתי הסווצ'ונים, כהגדרתך, הם העבודה האמיתית. אחרי שמורידים את המשקל העודף נשארים השדים האלה שהיו לנו בראש ושלעיתים הם הסיבה להשמנת היתר שלנו. עם השדים האלה צריך להתמודד, ולעיתים עדיף לעשות זאת בעזרת מישהו מקצועי. יקירי, כל הכבוד לך. כשתביט במראה תרביץ קריצה ושריקה... זה ממני.
 

zeevsh123

New member
שיהיה לך בהצלחה

אני מקווה להיות כמוך עם כח רצון וכל מה שאתה עושה. אתה דוגמה קלאסית לשינוי אורך חיים ולניתוח שהצליח ובגדול.
 

Rachel2707

New member
כל הכבוד!

איזה יופי...בתור משורוולת טריה אתה נותן המון מוטיבציה, ואני מקווה להוריד את כל עודף המשקל שלי גם בזמן קצר כל כך (כ- 25 ק"ג). ישר כוח ותמשיך כך ואם אפשר יהיה נחמד לראות תמונות של לפני ואחרי.
 

א ל ה 3 3

New member
כל הכבוד!!!!!!!!1../images/Emo140.gif

כל הכבוד על הירידה וביעקר על השינוי בסגנון החיים.... אני הייתי "מכורה" לספורט ועשיתי דיי בעקביות, ספינינג, משקולות...... הכל כדי לא לעלות במשקל. לאחרונה שיניתי סגנון עבודה ואני כל היום מתרוצצת, אין לי רגע פנוי לספורט וכשיש לי אני מתה מעייפות. אני מקווה שעם הירידה במשקל יחזרו אליי גם האנרגיות לעשות פעילות גופנית. אני שבוע וחצי לפני ניתוח טבעת ומאוד רוצה להיות כבר אחרי.... בכל אופן רציתי להגיד לך תודה על השיתוף והחשיפה זה מאוד מעודד למנותחים החדשים ולאלה שלפני
בהצלחה!
 

blackbomber

New member
תודה לכולכם!!! לא מצליח להעלות תמונות.

אין לי מושג למה. על כל מקרה, החלטתי להקים אתר אינטרנט פשוט חינמי ובו לפרסם תמונות שבהם צולמתי מדי שבוע, כאשר ה"קינוח" יהיה תמונות וסרטוני גלישה מהאיים המלדיביים. סבלנות!!! הכל יבוא.
 

דיידוש

New member
../images/Emo140.gifאם אינני טועה בעבר היית ר ש ר נכון?

בכל מקרה כל הכבוד ובהצלחה. נ.ב. ארובי עשית במכון כושר ?
 
למעלה