הגיע הזמן שגם אנחנו נשנה כיון.

הגיע הזמן שגם אנחנו נשנה כיון.

בימים אחרונים היה לחץ מאד כבד על הממשלה בנושא גירוש עובדים זרים וילדיהם.. ומי שראה את המחאות של אותם ילדים.. מי מתעוררת אצלו הרגש.. אין ספק שאותם עובדים והתקשורת הישתמשו בילדים כמגן.. זה מצטלם טוב.. זה נשמע אכזרי.. וגם המשטרה לא יכולה לעשות הרבה. ולא סתם הממשלה נכנעה.. למרות שכל אותם אלה שזעקו נגד גירושם הם עצמם גירשו אלפי ילדים והוריהם מבתיהם בחסות צה``ל והמשטרה.. אבל זה לא משנה.. להם מותר. ולאחרים אסור. הגיע הזמן שגם הציבור החרדי יבין זאת.. כשיש קיצוצים בחינוך החרדי? להוציא אותם החוצה.. שילמדו ליד משכן הכנסת. או בכביש בר אילן. התמונות האלה מצטלמות מצוין ובפוגע בתדמית של הממשלה ושל המדינה. אז במקום לשרוף פחים. ולשבור רמזורים ולצעוק נאצי.. נישתמש בכוחו של תינוקות של בית רבן. ילדים מגיל שנה עד הבר מצוה יצאו להפגין עם המוצץ ושלט ביד. גיוואלד!
 
ההיפך זה יפגע בנו ...

תראי לך שהאמהות יפיגנו ופאה לראשם אז הכתבים יגידו אם יש לאם3000אלף דולר לפאה שתממן היא את הלימודים.
 
ממש לא. לא סומכת על הגברים.

חז``ל כבר אמרו. אל תאמין בגבר גם אחרי 40 שנה בקבר... על איזה כביש? הכביש יהיה סגור.. הילדים ישבו על הכביש.. ויעשו להם חברת תהילים
 
ומה אם הנזקיים הנפשיים שיקרו לילד כתוצאה מזה?

הרי ילד לא מבין מזה פוליטיקה והוא לוקח דברים בצורה קיצונית מאד
 
על מה אתה מדבר?

יד אחד יחזיקו שלט יד שניה ארטיק. או לפיד. ויגידו להם שיש הכנסת תקציב... הילדים של היום יודעים יותר טוב ממני וממך.. הם קוראים עיתונים כולל את המס` עמוד..
 
למעלה