הגיע הזמן ל ... טיול פורום

netzach

New member
הגיע הזמן ל ... טיול פורום ../images/Emo70.gif

ביום שבת ה- 13/3 נצא לטיול באזור שדות הפרחים של צפון הנגב. ההגעה על בסיס רכבים פרטיים (מקום ושעת המפגש ימסרו בנפרד ובאופן אישי). מטיילים, מצלמים ואוכלים יחד צהריים (הפרטים אינם סגורים סופית - אולם האזור הוא צפון הנגב - עד באר-שבע). מנסיון העבר - טיולים מהסוג הזה הם תמיד הצלחה ואני בטוח שכולנו נהנה. שימו לב - הטיול אינו מוגבל רק לחברים כאן, לוותיקים או למומחים - כולם מוזמנים והמטרה היא להינות מיום טיול בצוותא. כל מי שמועניין - נא להגיב להודעה זו. אשמח אם תרשמו מי מגיע עם רכב וכמה מקומות פנויים יש לו על מנת שנוכל לאפשר לחסרי רכב להשתתף. הודעה סופית על מקום ושעת המפגש תועבר באמצעים הפרטיים (מסר/מייל וכו').
 

netzach

New member
אותה שאלה חשובה ...

מאין אתה מגיע ? חשוב שכל מי שצריך טרמפ ומי שיש לו מקומות פנויים ברכב יציין מאין הוא יוצא וכך נוכל לתאם בינהם
 

geostant

New member
אני נמצא בעמק חפר

למי שלא מכיר בין חדרה לנתניה עכשיו כשאני בודק ביומן ורואה שה-13 זה יום שבת, אז יש סיכוי טוב יותר לארגן אוטו.
 

netzach

New member
מאין אתה מגיע ?

אנא רשום את המקום ממנו אתה מגיע ואז מי שזקוק לטרמפ יוכל לחבור אליך
 

netzach

New member
לא שמתי לב ...

ראיתי שכבר רשמת קודם שיש לך 3 מקומות.
 

netzach

New member
חברים - נא להתפקד ../images/Emo8.gif

קיבלתי מסרים מאנשים נוספים (שאינם בשרשור זה) שיצטרפו לטיול ולרובם יש רכב. אם מישהו רוצה לבוא - אך אין לו איך להגיע, נא לרשום תגובה ונוכל לחבר בין האנשים.
 

winny

New member
גם אני אשמח לשמוע עוד פרטים...

למשל, האם מתוכננת הליכה מרובה?
 

netzach

New member
תשובה ....

לא מתוכננת הליכה מרובה בשל שתי סיבות: 1. תוואי השטח אינו מצריך זאת - כל מיני פינות חמד שניתן להגיע אליהן עם רכב ולהינות מהנוף. 2. פעם, בטיול אחר, ערכתי "מסע" במכתש רמון (למי שמכיר - טיפסנו עד הפיסגה של שן רמון ...). הנוף היה מדהים, אולם לאור העובדה שהיו כאלו שהעדיפו להמתין למטה - ירדתי מעניין הטיולים הרגליים הארוכים
 

arnond

New member
מצטרף לשאלה של יגאל

מה המגבלות לצירוף משפחות ? ילדים קטנים ? האם יש מתווה כללי או רק רעיון ראשוני ? באופן עקרוני נשמח לבוא (אני, אשתי ושני זאטוטימצ'יקים). יוצאים ממודיעין (ואולי יהיה מקום פנוי אחד).
 

netzach

New member
אין מגבלות לצירוף בני משפחה

כולם מזומנים
בעבר צירפנו ילדים ואף פעם לא היתה עם זה שום בעיה. המסלולים אינם קשים, ארוכים או מצריכים הכנה מיוחדת. למעשה נעצור עם הרכב במוקדי פריחה שונים באזור בתרונות רוחמה, החווה של אריק וכו'. ארוחת הצהריים עדיין לא סגורה - נבדקות מספר אפשרויות - ואני מניח שתוך כמה ימים תהיה לי תשובה על זה.
 
למעלה