===2===הגיע בטאון אגד מספר 81 כתבה מענינת
אז בישבילכם מאת: דני גולדשמידט צילומים:ארכיון אגד
==3==הגיע בטאון אגד מספר 81 כתבה מענינת
אז בישבילכם מאת: דני גולדשמידט צילומים:ארכיון אגד
===4===הגיע בטאון אגד מספר 81 כתבה מענינת
אז בישבילכם מאת: דני גולדשמידט צילומים:ארכיון אגד
יפה מאוד.===4===
מאת:דני גולדשמידט צילומים:ארכיון אגד
שאלה !יפה מאוד..![]()
נהדר! תודה רבה, דרור. וככה חולפת לה תהילת עולם. בתמונה הימנית תחתונה רואים 0303 משנות השמונים מבצע נסיעה ארוכה. כיום נותרו מעט 0303 משנת 1989, ורובם, אם לא כולם, משמשים כרזרבות. שימו לב גם לגרמנית בתמונה השמאלית תחתונה. זהו ה-0303 ההכי יפה, לדעתי.
שלום, מנדלסון! מה המצב?שאלה !
קודם כל תודה רבה על המידע , דרור !! שנית , בתמונה למטה מצד שמאל זה דגם של O303 לא שאני מכיר ?? מה המיוחד בו ?? כי אני רואה שיש לו דלתות ריבועיות כאלה בניגוד לדלתות העגולות שאני מכיר ! ושנית בתמונה למעלה מימין ( מסוף ארלוזורוב ) יש אוטובוס מה הדגם שלו והאם קיימים עוד דגמים כאלה ??? אני חושב שבקונקס יש עוד כאלה .
שתשעים=התשעים.שלום, מנדלסון! מה המצב?
ולשאלותיך: * ה-0303 שאתה רואה למטה זהו מרכב גרמני שבגלל הדלתות היו פחות מושבים באוטובוס. לאגד היו כאלה של דגמי תחילת שנות השמונים; שנת 80, 81, ואולי-אולי גם מודל 82. יותר מאוחר בגיעו הדגמים עם מרכב גרמני עם דלתות צרות (יש אותם עד היום, אך לא בכמויות גדולות), להם יש יותר מושבים. * זהו גם 0303 עם מרכב ישראלי (הארגז או מרכבים). קיימים עוד מעט דגמים כאלה משנת 1989. לדעתי, מה שראית בקונקס הם דגמים של שנות שתשעים (חלקם, אם לא כולם, היו קודם באגד) והדלתות שלהם נפתחות החוצה. אגב, בתמונה הזו מבצבצת "וספה" של דן.
ה-O303 עם הדלתות הרחבותשלום, מנדלסון! מה המצב?
ולשאלותיך: * ה-0303 שאתה רואה למטה זהו מרכב גרמני שבגלל הדלתות היו פחות מושבים באוטובוס. לאגד היו כאלה של דגמי תחילת שנות השמונים; שנת 80, 81, ואולי-אולי גם מודל 82. יותר מאוחר בגיעו הדגמים עם מרכב גרמני עם דלתות צרות (יש אותם עד היום, אך לא בכמויות גדולות), להם יש יותר מושבים. * זהו גם 0303 עם מרכב ישראלי (הארגז או מרכבים). קיימים עוד מעט דגמים כאלה משנת 1989. לדעתי, מה שראית בקונקס הם דגמים של שנות שתשעים (חלקם, אם לא כולם, היו קודם באגד) והדלתות שלהם נפתחות החוצה. אגב, בתמונה הזו מבצבצת "וספה" של דן.
הדגם מארלוזורוב הוא O303 ישראלישאלה !
קודם כל תודה רבה על המידע , דרור !! שנית , בתמונה למטה מצד שמאל זה דגם של O303 לא שאני מכיר ?? מה המיוחד בו ?? כי אני רואה שיש לו דלתות ריבועיות כאלה בניגוד לדלתות העגולות שאני מכיר ! ושנית בתמונה למעלה מימין ( מסוף ארלוזורוב ) יש אוטובוס מה הדגם שלו והאם קיימים עוד דגמים כאלה ??? אני חושב שבקונקס יש עוד כאלה .
O303 עם מרכב מקורי ודלתות רחבותהדגם מארלוזורוב הוא O303 ישראלי
הדגם הגרמני מהשיטפון, הוא בעל דלתות עגולות רחבות. דגם זה הגיע בתחילת שנות השמונים (אני חושב מודל 82, לא בטוח) ללא מזגן ומאוחר יותר הותקנו בו מזגנים.
מעניין.O303 עם מרכב מקורי ודלתות רחבות
כפי שמציין Mister K, ה-O303 עם מרכב גרמני מקורי עם דלתות רחבות אכן נכנסו לשירות באגד אך ורק בשנת 1981, לא היו באגד אוטובוסים ישנים יותר מסוג זה וגם לא חדשים יותר. הם באמת לא היו ממוזגים במקור אם כי במהלך שנות השמונים, הותקנו בהם מזגנים. מספרם של האוטובוסים מסוג זה לא היה רב. אני זוכר את כל האוטובוסים מסוג זה שנכנסו לשירות בירושלים והנה, לפניכם, המספרים שלהם: 60-603-81 60-604-81 60-608-81 60-609-81 60-610-81 60-611-81 60-612-81. האוטובוסים האלה הירבו לעבוד על הקווים שוסעים מירושלים לאזור בית-שמש. ומה עם 60-605-81 עד 60-607-81, אתם שואלים? הנה התשובה: 60-605-81 עד 60-607-81 כמו גם 60-600-81 עד 60-602-81 היו מסוג O303 עם מרכב גרמני מקורי עם דלתות צרות ומיזוג-אוויר שהותקן עוד במפעל בגרמניה. כמו-כן, מאוחר יותר פעלו בירושלים גם מספר אוטובוסים מסוג O303 עם מרכב מקורי ודלתות רחבות שהובאו מאזור המרכז או הדרום והיו בעלי קידומת 40. זכור לי מספר של אוטובוס תל-אביבי אחד מסוג זה שהרבה לפקוד את עיר-הקודש בשנת 1984 כאשר עבד בעיקר בקו 471 שנוסע מירושלים לתל-אביב דרך בית חורון (כביש 443): 40-628-81. אני גם זוכר אוטובוס חיפאי אחד מסוג זה שלפי מיטב זיכרוני פעל בעיקר בקווים לקריות עם מספר מעניין: 70-999-81!
הייתה גם אחת כזאת לסניף כרמיאלO303 עם מרכב מקורי ודלתות רחבות
כפי שמציין Mister K, ה-O303 עם מרכב גרמני מקורי עם דלתות רחבות אכן נכנסו לשירות באגד אך ורק בשנת 1981, לא היו באגד אוטובוסים ישנים יותר מסוג זה וגם לא חדשים יותר. הם באמת לא היו ממוזגים במקור אם כי במהלך שנות השמונים, הותקנו בהם מזגנים. מספרם של האוטובוסים מסוג זה לא היה רב. אני זוכר את כל האוטובוסים מסוג זה שנכנסו לשירות בירושלים והנה, לפניכם, המספרים שלהם: 60-603-81 60-604-81 60-608-81 60-609-81 60-610-81 60-611-81 60-612-81. האוטובוסים האלה הירבו לעבוד על הקווים שוסעים מירושלים לאזור בית-שמש. ומה עם 60-605-81 עד 60-607-81, אתם שואלים? הנה התשובה: 60-605-81 עד 60-607-81 כמו גם 60-600-81 עד 60-602-81 היו מסוג O303 עם מרכב גרמני מקורי עם דלתות צרות ומיזוג-אוויר שהותקן עוד במפעל בגרמניה. כמו-כן, מאוחר יותר פעלו בירושלים גם מספר אוטובוסים מסוג O303 עם מרכב מקורי ודלתות רחבות שהובאו מאזור המרכז או הדרום והיו בעלי קידומת 40. זכור לי מספר של אוטובוס תל-אביבי אחד מסוג זה שהרבה לפקוד את עיר-הקודש בשנת 1984 כאשר עבד בעיקר בקו 471 שנוסע מירושלים לתל-אביב דרך בית חורון (כביש 443): 40-628-81. אני גם זוכר אוטובוס חיפאי אחד מסוג זה שלפי מיטב זיכרוני פעל בעיקר בקווים לקריות עם מספר מעניין: 70-999-81!
עד מתי המכונות האלה פעלו באגד?הייתה גם אחת כזאת לסניף כרמיאל
הייתה מסיימת את הסידור בקו 175 לקורנית.
שני הדגמים פעלו עד תחילת שנות ה-90עד מתי המכונות האלה פעלו באגד?
וגם; עד מתי פעלו הגירסאות המקומיות הראשונות של 0303 באגד של תחילת שנות השמונים - אלה עם הדלתות הרחבות, שנפתחות פנימה, בדומה לאוטובוס עירוני?
שני הדגמים פעלו עד תחילת שנות ה-90
דני צילם בעצמו את רוב התמונותיפה מאוד..![]()
נהדר! תודה רבה, דרור. וככה חולפת לה תהילת עולם. בתמונה הימנית תחתונה רואים 0303 משנות השמונים מבצע נסיעה ארוכה. כיום נותרו מעט 0303 משנת 1989, ורובם, אם לא כולם, משמשים כרזרבות. שימו לב גם לגרמנית בתמונה השמאלית תחתונה. זהו ה-0303 ההכי יפה, לדעתי.
הגיע בטאון אגד מספר 81 כתבה מענינת
אז בישבילכם מאת: דני גולדשמידט צילומים:ארכיון אגד
אם אפשר מסור אותה לדני...![]()
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.