הגיע בטאון אגד מספר 81 כתבה מענינת

מצב
הנושא נעול.

gsx750f

New member
הגיע בטאון אגד מספר 81 כתבה מענינת

הגיע בטאון אגד מספר 81 כתבה מענינת
אז בישבילכם מאת: דני גולדשמידט צילומים:ארכיון אגד
 

אורי404

New member
יפה מאוד. ../images/Emo51.gif.

===4===
מאת:דני גולדשמידט צילומים:ארכיון אגד
יפה מאוד.
.
נהדר! תודה רבה, דרור. וככה חולפת לה תהילת עולם. בתמונה הימנית תחתונה רואים 0303 משנות השמונים מבצע נסיעה ארוכה. כיום נותרו מעט 0303 משנת 1989, ורובם, אם לא כולם, משמשים כרזרבות. שימו לב גם לגרמנית בתמונה השמאלית תחתונה. זהו ה-0303 ההכי יפה, לדעתי.
 
שאלה !

יפה מאוד.
.
נהדר! תודה רבה, דרור. וככה חולפת לה תהילת עולם. בתמונה הימנית תחתונה רואים 0303 משנות השמונים מבצע נסיעה ארוכה. כיום נותרו מעט 0303 משנת 1989, ורובם, אם לא כולם, משמשים כרזרבות. שימו לב גם לגרמנית בתמונה השמאלית תחתונה. זהו ה-0303 ההכי יפה, לדעתי.
שאלה !
קודם כל תודה רבה על המידע , דרור !! שנית , בתמונה למטה מצד שמאל זה דגם של O303 לא שאני מכיר ?? מה המיוחד בו ?? כי אני רואה שיש לו דלתות ריבועיות כאלה בניגוד לדלתות העגולות שאני מכיר ! ושנית בתמונה למעלה מימין ( מסוף ארלוזורוב ) יש אוטובוס מה הדגם שלו והאם קיימים עוד דגמים כאלה ??? אני חושב שבקונקס יש עוד כאלה .
 

אורי404

New member
שלום, מנדלסון! מה המצב?

שאלה !
קודם כל תודה רבה על המידע , דרור !! שנית , בתמונה למטה מצד שמאל זה דגם של O303 לא שאני מכיר ?? מה המיוחד בו ?? כי אני רואה שיש לו דלתות ריבועיות כאלה בניגוד לדלתות העגולות שאני מכיר ! ושנית בתמונה למעלה מימין ( מסוף ארלוזורוב ) יש אוטובוס מה הדגם שלו והאם קיימים עוד דגמים כאלה ??? אני חושב שבקונקס יש עוד כאלה .
שלום, מנדלסון! מה המצב?
ולשאלותיך: * ה-0303 שאתה רואה למטה זהו מרכב גרמני שבגלל הדלתות היו פחות מושבים באוטובוס. לאגד היו כאלה של דגמי תחילת שנות השמונים; שנת 80, 81, ואולי-אולי גם מודל 82. יותר מאוחר בגיעו הדגמים עם מרכב גרמני עם דלתות צרות (יש אותם עד היום, אך לא בכמויות גדולות), להם יש יותר מושבים. * זהו גם 0303 עם מרכב ישראלי (הארגז או מרכבים). קיימים עוד מעט דגמים כאלה משנת 1989. לדעתי, מה שראית בקונקס הם דגמים של שנות שתשעים (חלקם, אם לא כולם, היו קודם באגד) והדלתות שלהם נפתחות החוצה. אגב, בתמונה הזו מבצבצת "וספה" של דן.
 

אורי404

New member
שתשעים=התשעים.

שלום, מנדלסון! מה המצב?
ולשאלותיך: * ה-0303 שאתה רואה למטה זהו מרכב גרמני שבגלל הדלתות היו פחות מושבים באוטובוס. לאגד היו כאלה של דגמי תחילת שנות השמונים; שנת 80, 81, ואולי-אולי גם מודל 82. יותר מאוחר בגיעו הדגמים עם מרכב גרמני עם דלתות צרות (יש אותם עד היום, אך לא בכמויות גדולות), להם יש יותר מושבים. * זהו גם 0303 עם מרכב ישראלי (הארגז או מרכבים). קיימים עוד מעט דגמים כאלה משנת 1989. לדעתי, מה שראית בקונקס הם דגמים של שנות שתשעים (חלקם, אם לא כולם, היו קודם באגד) והדלתות שלהם נפתחות החוצה. אגב, בתמונה הזו מבצבצת "וספה" של דן.
שתשעים=התשעים.
 

mister K

New member
ה-O303 עם הדלתות הרחבות

שלום, מנדלסון! מה המצב?
ולשאלותיך: * ה-0303 שאתה רואה למטה זהו מרכב גרמני שבגלל הדלתות היו פחות מושבים באוטובוס. לאגד היו כאלה של דגמי תחילת שנות השמונים; שנת 80, 81, ואולי-אולי גם מודל 82. יותר מאוחר בגיעו הדגמים עם מרכב גרמני עם דלתות צרות (יש אותם עד היום, אך לא בכמויות גדולות), להם יש יותר מושבים. * זהו גם 0303 עם מרכב ישראלי (הארגז או מרכבים). קיימים עוד מעט דגמים כאלה משנת 1989. לדעתי, מה שראית בקונקס הם דגמים של שנות שתשעים (חלקם, אם לא כולם, היו קודם באגד) והדלתות שלהם נפתחות החוצה. אגב, בתמונה הזו מבצבצת "וספה" של דן.
ה-O303 עם הדלתות הרחבות
הגיע לארץ בשנת 1981 בלבד. מכונה אחת כזאת עומדת כיום באחיסמך. גם לדעתי זהו ה-O303 היפה ביותר. אני זוכר שנסעתי בכאלה בירושלים בתור ילד.
 
הדגם מארלוזורוב הוא O303 ישראלי

שאלה !
קודם כל תודה רבה על המידע , דרור !! שנית , בתמונה למטה מצד שמאל זה דגם של O303 לא שאני מכיר ?? מה המיוחד בו ?? כי אני רואה שיש לו דלתות ריבועיות כאלה בניגוד לדלתות העגולות שאני מכיר ! ושנית בתמונה למעלה מימין ( מסוף ארלוזורוב ) יש אוטובוס מה הדגם שלו והאם קיימים עוד דגמים כאלה ??? אני חושב שבקונקס יש עוד כאלה .
הדגם מארלוזורוב הוא O303 ישראלי
הדגם הגרמני מהשיטפון, הוא בעל דלתות עגולות רחבות. דגם זה הגיע בתחילת שנות השמונים (אני חושב מודל 82, לא בטוח) ללא מזגן ומאוחר יותר הותקנו בו מזגנים.
 

ירון כץ

New member
O303 עם מרכב מקורי ודלתות רחבות

הדגם מארלוזורוב הוא O303 ישראלי
הדגם הגרמני מהשיטפון, הוא בעל דלתות עגולות רחבות. דגם זה הגיע בתחילת שנות השמונים (אני חושב מודל 82, לא בטוח) ללא מזגן ומאוחר יותר הותקנו בו מזגנים.
O303 עם מרכב מקורי ודלתות רחבות
כפי שמציין Mister K, ה-O303 עם מרכב גרמני מקורי עם דלתות רחבות אכן נכנסו לשירות באגד אך ורק בשנת 1981, לא היו באגד אוטובוסים ישנים יותר מסוג זה וגם לא חדשים יותר. הם באמת לא היו ממוזגים במקור אם כי במהלך שנות השמונים, הותקנו בהם מזגנים. מספרם של האוטובוסים מסוג זה לא היה רב. אני זוכר את כל האוטובוסים מסוג זה שנכנסו לשירות בירושלים והנה, לפניכם, המספרים שלהם: 60-603-81 60-604-81 60-608-81 60-609-81 60-610-81 60-611-81 60-612-81. האוטובוסים האלה הירבו לעבוד על הקווים שוסעים מירושלים לאזור בית-שמש. ומה עם 60-605-81 עד 60-607-81, אתם שואלים? הנה התשובה: 60-605-81 עד 60-607-81 כמו גם 60-600-81 עד 60-602-81 היו מסוג O303 עם מרכב גרמני מקורי עם דלתות צרות ומיזוג-אוויר שהותקן עוד במפעל בגרמניה. כמו-כן, מאוחר יותר פעלו בירושלים גם מספר אוטובוסים מסוג O303 עם מרכב מקורי ודלתות רחבות שהובאו מאזור המרכז או הדרום והיו בעלי קידומת 40. זכור לי מספר של אוטובוס תל-אביבי אחד מסוג זה שהרבה לפקוד את עיר-הקודש בשנת 1984 כאשר עבד בעיקר בקו 471 שנוסע מירושלים לתל-אביב דרך בית חורון (כביש 443): 40-628-81. אני גם זוכר אוטובוס חיפאי אחד מסוג זה שלפי מיטב זיכרוני פעל בעיקר בקווים לקריות עם מספר מעניין: 70-999-81!
 

אורי404

New member
מעניין. ../images/Emo51.gif ולגבי המזגנים:

O303 עם מרכב מקורי ודלתות רחבות
כפי שמציין Mister K, ה-O303 עם מרכב גרמני מקורי עם דלתות רחבות אכן נכנסו לשירות באגד אך ורק בשנת 1981, לא היו באגד אוטובוסים ישנים יותר מסוג זה וגם לא חדשים יותר. הם באמת לא היו ממוזגים במקור אם כי במהלך שנות השמונים, הותקנו בהם מזגנים. מספרם של האוטובוסים מסוג זה לא היה רב. אני זוכר את כל האוטובוסים מסוג זה שנכנסו לשירות בירושלים והנה, לפניכם, המספרים שלהם: 60-603-81 60-604-81 60-608-81 60-609-81 60-610-81 60-611-81 60-612-81. האוטובוסים האלה הירבו לעבוד על הקווים שוסעים מירושלים לאזור בית-שמש. ומה עם 60-605-81 עד 60-607-81, אתם שואלים? הנה התשובה: 60-605-81 עד 60-607-81 כמו גם 60-600-81 עד 60-602-81 היו מסוג O303 עם מרכב גרמני מקורי עם דלתות צרות ומיזוג-אוויר שהותקן עוד במפעל בגרמניה. כמו-כן, מאוחר יותר פעלו בירושלים גם מספר אוטובוסים מסוג O303 עם מרכב מקורי ודלתות רחבות שהובאו מאזור המרכז או הדרום והיו בעלי קידומת 40. זכור לי מספר של אוטובוס תל-אביבי אחד מסוג זה שהרבה לפקוד את עיר-הקודש בשנת 1984 כאשר עבד בעיקר בקו 471 שנוסע מירושלים לתל-אביב דרך בית חורון (כביש 443): 40-628-81. אני גם זוכר אוטובוס חיפאי אחד מסוג זה שלפי מיטב זיכרוני פעל בעיקר בקווים לקריות עם מספר מעניין: 70-999-81!
מעניין.
ולגבי המזגנים:
אני חושב (לא בטוח) שהיתה תקנה של משרד התחבורה, לפיה יורכבו מזגנים באוטובוסים, לכן, הורכבו מזגנים ב-0303 הללו.
 

mister K

New member
הייתה גם אחת כזאת לסניף כרמיאל

O303 עם מרכב מקורי ודלתות רחבות
כפי שמציין Mister K, ה-O303 עם מרכב גרמני מקורי עם דלתות רחבות אכן נכנסו לשירות באגד אך ורק בשנת 1981, לא היו באגד אוטובוסים ישנים יותר מסוג זה וגם לא חדשים יותר. הם באמת לא היו ממוזגים במקור אם כי במהלך שנות השמונים, הותקנו בהם מזגנים. מספרם של האוטובוסים מסוג זה לא היה רב. אני זוכר את כל האוטובוסים מסוג זה שנכנסו לשירות בירושלים והנה, לפניכם, המספרים שלהם: 60-603-81 60-604-81 60-608-81 60-609-81 60-610-81 60-611-81 60-612-81. האוטובוסים האלה הירבו לעבוד על הקווים שוסעים מירושלים לאזור בית-שמש. ומה עם 60-605-81 עד 60-607-81, אתם שואלים? הנה התשובה: 60-605-81 עד 60-607-81 כמו גם 60-600-81 עד 60-602-81 היו מסוג O303 עם מרכב גרמני מקורי עם דלתות צרות ומיזוג-אוויר שהותקן עוד במפעל בגרמניה. כמו-כן, מאוחר יותר פעלו בירושלים גם מספר אוטובוסים מסוג O303 עם מרכב מקורי ודלתות רחבות שהובאו מאזור המרכז או הדרום והיו בעלי קידומת 40. זכור לי מספר של אוטובוס תל-אביבי אחד מסוג זה שהרבה לפקוד את עיר-הקודש בשנת 1984 כאשר עבד בעיקר בקו 471 שנוסע מירושלים לתל-אביב דרך בית חורון (כביש 443): 40-628-81. אני גם זוכר אוטובוס חיפאי אחד מסוג זה שלפי מיטב זיכרוני פעל בעיקר בקווים לקריות עם מספר מעניין: 70-999-81!
הייתה גם אחת כזאת לסניף כרמיאל
הייתה מסיימת את הסידור בקו 175 לקורנית.
 

אורי404

New member
עד מתי המכונות האלה פעלו באגד?

הייתה גם אחת כזאת לסניף כרמיאל
הייתה מסיימת את הסידור בקו 175 לקורנית.
עד מתי המכונות האלה פעלו באגד?
וגם; עד מתי פעלו הגירסאות המקומיות הראשונות של 0303 באגד של תחילת שנות השמונים - אלה עם הדלתות הרחבות, שנפתחות פנימה, בדומה לאוטובוס עירוני?
 

mister K

New member
שני הדגמים פעלו עד תחילת שנות ה-90

עד מתי המכונות האלה פעלו באגד?
וגם; עד מתי פעלו הגירסאות המקומיות הראשונות של 0303 באגד של תחילת שנות השמונים - אלה עם הדלתות הרחבות, שנפתחות פנימה, בדומה לאוטובוס עירוני?
שני הדגמים פעלו עד תחילת שנות ה-90
 
דני צילם בעצמו את רוב התמונות

יפה מאוד.
.
נהדר! תודה רבה, דרור. וככה חולפת לה תהילת עולם. בתמונה הימנית תחתונה רואים 0303 משנות השמונים מבצע נסיעה ארוכה. כיום נותרו מעט 0303 משנת 1989, ורובם, אם לא כולם, משמשים כרזרבות. שימו לב גם לגרמנית בתמונה השמאלית תחתונה. זהו ה-0303 ההכי יפה, לדעתי.
דני צילם בעצמו את רוב התמונות
הצבעוניות. המרצדס של דני המוגמרת מופיעה בתמונה של נחל מנשה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה