הגיעה תגובת דן למכתב שכתבתי.....

מצב
הנושא נעול.

טומי*

New member
הגיעה תגובת דן למכתב שכתבתי.....

הגיעה תגובת דן למכתב שכתבתי.....
להם...... שלום רב, הנדון: פנייתך מתאריך 27/10/2003 בשם החברה, מצאנו חובה להתנצל בפניך, על אי הנעימות ועגמת הנפש שנגרמה לך. יחד עם זאת, נסינו לאתר את הנהג נגדו קבלת, אך מפאת פרטים לא עדכניים, לא נוכל להצביע ולהרשיע נהג, על פי השערה. במידה ונתעדכן בפרטים מדויקים יותר, נשמח לחדש הטיפול בתלונתך כמתחייב מתפקידנו. נאחל לך המשך נסיעות נעימות בשרותי "דן". בכבוד רב, אבי גולדברג נציב פניות הציבור
 

צחקן

New member
בסדר.

הגיעה תגובת דן למכתב שכתבתי.....
להם...... שלום רב, הנדון: פנייתך מתאריך 27/10/2003 בשם החברה, מצאנו חובה להתנצל בפניך, על אי הנעימות ועגמת הנפש שנגרמה לך. יחד עם זאת, נסינו לאתר את הנהג נגדו קבלת, אך מפאת פרטים לא עדכניים, לא נוכל להצביע ולהרשיע נהג, על פי השערה. במידה ונתעדכן בפרטים מדויקים יותר, נשמח לחדש הטיפול בתלונתך כמתחייב מתפקידנו. נאחל לך המשך נסיעות נעימות בשרותי "דן". בכבוד רב, אבי גולדברג נציב פניות הציבור
בסדר.
ב"ה חודש זה זמן סביר. גם לאגד לקח זמן כזה לענות. זה פשוט הזמן של החופשות של מי שאחראי עלהתלונות. אללוא הוא היה עובד כל הזמן ולא לוקח חופשות, זה היה מגיע אליך הבתוך פחות משבועעים. צריך פשוט מאוד לשכור בן אדם שהיה למשנה לו ל חודש-חודשיים וזה ישלים את הפיגור בעניות.
 

ס מ י ש

New member
יפה. תשובה מהירה מאוד. + לצחקן

בסדר.
ב"ה חודש זה זמן סביר. גם לאגד לקח זמן כזה לענות. זה פשוט הזמן של החופשות של מי שאחראי עלהתלונות. אללוא הוא היה עובד כל הזמן ולא לוקח חופשות, זה היה מגיע אליך הבתוך פחות משבועעים. צריך פשוט מאוד לשכור בן אדם שהיה למשנה לו ל חודש-חודשיים וזה ישלים את הפיגור בעניות.
יפה. תשובה מהירה מאוד. + לצחקן
ותשובה סבירה, שהרי לא כתבת פרטים של הנהג. ואני לא מבין מאיפה צחקן ראה שעבר חודש ? בקושי עבר שבוע !
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה