shellyland
New member
הגיג חולני מעולמי המתוסבך:
גם אתכם זה מפתיע כשאתם פתאום רואים שלאנשים שמאוד קרובים לכם יש עולמות מלאים ושלמים שבכלל אינם קשורים בכם? זאת אומרת - לא מפתיע כזה של "וואי, לא העלתי בדעתי" אלא מפתיע של "איך הם מרשים לעצמם לנהל חיים שלא קשורים בי"? ואני לא צריכה שתתחילו להגיד לי שזו ציפייה לא ריאלית ולא בריאה, אני יודעת כבר לבד. ואני לא באמת מצפה אותה. רק שבכל פעם שאני נוכחת בזה באופן מציאותי, ככה, מול העיניים (וזה לא שלא ידעתי קודם) אני חוזרת קצת... לא יודעת... עם פחות חשיבות עצמית. וזה לא כיף לי. משהו מכל מה שכתבתי כאן מובן למישהו?
גם אתכם זה מפתיע כשאתם פתאום רואים שלאנשים שמאוד קרובים לכם יש עולמות מלאים ושלמים שבכלל אינם קשורים בכם? זאת אומרת - לא מפתיע כזה של "וואי, לא העלתי בדעתי" אלא מפתיע של "איך הם מרשים לעצמם לנהל חיים שלא קשורים בי"? ואני לא צריכה שתתחילו להגיד לי שזו ציפייה לא ריאלית ולא בריאה, אני יודעת כבר לבד. ואני לא באמת מצפה אותה. רק שבכל פעם שאני נוכחת בזה באופן מציאותי, ככה, מול העיניים (וזה לא שלא ידעתי קודם) אני חוזרת קצת... לא יודעת... עם פחות חשיבות עצמית. וזה לא כיף לי. משהו מכל מה שכתבתי כאן מובן למישהו?