הגוזל שלי חולה, זה התחיל עם

bubiky

New member
הגוזל שלי חולה, זה התחיל עם

שיעול יבש ואחרי שלא ישנו כל הלילה ביום חמישי, לקחתי אותו לרופא ביום שישי, לא היה לו חום אבל הוא השתעל כל הלילה. הרופא אמר שזה וירוס ואין מה לעשות, זה יעבור לבד. עכשיו זה החמיר כי השיעול שלו מלא ליחה והוא קצת צרוד, מה לעשות? הרופא אמר לי שאסור לתת סירופים בגיל כזה (הוא בן 7 חודשים), יש איזה משהו טבעי שאתן מכירות שאפשר לתת? אני מפחדת שזה יחמיר.
 

lulyK

New member
שיעל מלא ליחה זה לא שיפור?

למיטב ידיעתי הבלתי מקצועית, זה השלב שלפני ההחלמה. תרגישו טוב בכל מקרה.......(אני לא נותנת שום דבר, בלי המלצת הרופאה. לשמחתי אין לה בעיה להמליץ גם על דברים "טבעיים")
 

שמופית

New member
עד כמה שאני יודעת, זה לא שיפור ../images/Emo4.gif

אולי אצלנו, אבל הם לא יודעים להוציא את הליחה והליחה חוזרת פנימה כל הזמן. אני חשבתי שהשיעול יעבור מעצמו, אבל הגננת של יהלי אמרה שהליחה עלולה לגרום לדלקת ריאות ובאמת, אחרי שאמרתי את זה לרופאה, היא הפנתה אותנו לצילום חזה ותפסנו דלקת ריאות בתחילתה
לא שאני רוצה להפחיד, אבל כדאי להיות במעקב רופא אם השיעול לא עובר...
 

lulyK

New member
../images/Emo5.gif טוב לדעת.

הנסיון שלי עם שיעולים הוא באמת רק מעצמי.
 

קנגרi

New member
אני לא רופאה..

אבל יש לי נסיון עם שיעול יבש.. וכשהרופאה שומעת שלאחר אינהלציות, השיעול של רועי הופך להיות ליחתי , היא מרוצה מאוד, ואומרת שככה זה צריך להיות. הם בדר"כ בולעים את הליחה, לקיבה.. וככה מתפטרים ממנה. וככה זה עובר אצלנו. הכי נכון זה ללכת לרופאה שתשמע את הריאות.
 
תרגישו טוב ../images/Emo24.gif

אני דווקא זוכרת שקיבלנו משהו לשיעול של תומר בערך בגיל הזה (אבל אולי אני טועה). בכל מקרה, תנסי לתת לו את דרוז טוקס בייבי של הומגליל. לתומר זה מאד עזר לשיעול.
 

bubiky

New member
תודה../images/Emo13.gif. הפחד שלי הוא בדיוק

שזה יגיע לדלקת ריאות. לאחיינית שלי היה שיעול מלא זמן והרופא כל הזמן אמר שזה יעבור ואין מה לעשות ואחרי 3 חודשים של שיעול גילו שיש לה דלקת ריאות קשה והיא קיבלה זריקות במשך כמה ימים בבית חולים. אני לא רופאה אבל לא נראה לי ששיעול עם ליחה(שהוא לא יודע להוציא) אמור לעבור לבד
אווווף!!!! ושכחתי להוסיף שגם אני חולה מאתמול בערב-כואב לי הגרון והאף שלי סתום
 

bubiky

New member
../images/Emo53.gifשאלה על מכשיר אדים חמים

אחותי נתנה לי את מכשיר האדים שלהם שבו הם השתמשו כשנתיים רציתי לעשות לגוזל כדי להקל על הנשימה, אבל ראיתי שהגוף חימום של המכשיר מלא באבן, את המיכל שטפתי אבל כתוב שאסור לנקות את הגוף חימום. עשיתי שימוש נסיון (המכשיר היה אצלהם במחסן בשנה האחרונה) וראיתי שירדו גושים של אבן לתוך המים. זה נשמע לכן במצב סביר? אפשר להשתמש במכשיר הזה או לקנות חדש? ואגב-כמה טיפות שמן אקליפטוס לשים במים? תודה.
 

bubiky

New member
מקפיצה לתגובות על המכשיר אדים../images/Emo53.gif

מ ק פ י צ ה
 
למעלה