הגוונים החדשים של שיק

ענבל30

New member
הגוונים החדשים של שיק

אני לא יודעת אם מדובר בקולקציה רשמית, אבל ראיתי 5 גוונים חדשים (קל להבחין, מדבקת המספר שלהם מעט שונה מהמדבקות הישנות). כולם כהים וחורפיים ובעיני - משגעים! אני רכשתי 3 מתוך החמישיה, ומקווה שאוכל לעשות סווטצ'ים ולהעלות עוד השבוע (המצלמה שלי מזייפת בגדול. אין לי מזל עם מצלמות השנה
) בינתיים, רק פירוט מילולי יבש, ותנו לדמיון לעבוד: 436 - אפור כהה שימרי, עם מיקרו גליטר בזהב. אפקט לאחר מריחה די מתכתי. 512 - טורקיז די כהה קרמי - על הגבול המבלבל בין ירוק לכחול. צבע מופלא! 217 - אינדיגו כהה שימרי - זה יותר סגול מכחול, אבל נטייה כחלחלה בהחלט יש לו. 435 - סגול כהה שימרי - יותר בכיוון של סגול רויאל, אבל כהה. 447 - בורדו כהה קרמי. אני רכשתי את שלושת הראשונים. התלבטתי לגבי הסגול הנוסף, אבל נראה לי שיש לי כמה בצבעים דומים מידי לזה, אז ויתרתי. (בורדו זה סתם לא הקטע שלי, למרות שהוא נראה יפה...)
 

mayane21

New member
זוהי הקולקציה החדשה לכבוד החורף ../images/Emo9.gif

יש לי את הסגול, הירוק/ טורקיז והאפור/ שחור- הם מדהימים! בקרוב אעלה עליהם פוסט עם איזו בשורה מרגשת ומשמחת בשבילי
 

sHiR TaDmOr

New member
שתהיי בריאה מה עשית לי עכשיו...

עשית לי חשק לשלושה צבעים לפחות !!!!
איך בא לי....חורף!
תתחדשי
ו...בקרוב אצלי
 

רוני325

New member
האם הלקים החדשים של שיק מכילים רעילים?

והאם יש מצב לסווטש של הטורכיז?
 

iefrat

New member
להתרשמותי זה שידרוג ממש של שיק

כל כך מודרני ומדביק את מה שרואים במגזינים
 

lilo4

New member
האמת שהם ממש משתפרים

הם הוציאו סטנד חדש ממש חמוד שראיתי כבר בכמה חנויות, גם לקיץ הם הוציאו סדרה ממש חמודה של צבעים. יש להם עכשיו דרך הפייסבוק תחרות למציאת שמות ללקים שלהם. האמת שאני שמחה בשבילם. אני אוהבת את הלקים שלהם ושמחה לראות חידושים [וגם קצת "גאווה ישראלית"
]
 

lilo4

New member
בטח ../images/Emo13.gif

אף פעם לא קישרתי לקבוצה, אז אני מקווה שהקישור יעבוד. במידה ולא, תחפשי chic..
 

InTheKitchen

New member
נצל"ש CHIC

מאיפה קונים? ראיתי אותם בעיר ב10 ו12ש"ח אבל אני תוהה אם זה יושב שם המון זמן שהאיכויות קקי. התאהבתי במספר 278 ו201 תודה! :)
 

lilo4

New member
אי אפשר לדעת...

כמו בכל חנות, בלקים את לא בהכרח יכולה לדעת כמה זמן הלקים שוכבים שם. יצא לי כמה פעמים לקנות לקים בחנויות זולות כאלה, ובד"כ אין בעיות, כי לקים כן מחזיקים תקופות מכובדות. פשוט תשימי לב שהלקים לא מטונפים מאבק- סימן שהם שוכבים שם נצח, שימי לב שהלק לא התפרק לכמה שכבות- צבע למטה ומין שמן צהבהב למעלה. את יכולה גם לפתוח את הבקבוקון ולראות שהלק נוזלי ולא יבש. ומקסימום תדגמי איזה לק שניים מחנות אחת כדי לראות שהכל בסדר, ואז תחזרי לקנות עוד
 
למעלה