הגדרת ראוטר ב WIN98

נץ1

New member
הגדרת ראוטר ב WIN98

יש לי ראוטר של LINKSYS אלחוטי ומחובר עליו מחשב עם XP. חיברתי אליו מחשב נוסף לרשת (לא באלחוטי) ב WIN98 בעברית והגדרתי IP אוטומטי ואני לא מצליח לגלוש דרכו. מה צריך להגדיר בכדי שהמחשב עם ה WIN98 יגלוש גם. אין לי צורך שהמחשבים יזהו אחד את השני רק שיכולו לגלוש במקביל. תודה מראש
 

cheif

Member
מנהל
ת:

להגדיר קבלת IP באופן אוטומטי בדרך כלל מספיק. האם המחשב מקבל כתובת IP חוקית מהנתב? תעלה פלט של IPCONFIG /all של המחשב הזה.
 

נץ1

New member
ניסיתי זה לא מצליח

זה פותח לי דף שחור וסוגר אותו מהר ואני לא מספיק לראות מה כתוב שם. אם אני אשדרג את המערכת הפעלה ל SE זה יכול לעזור??? תודה מראש
 

cheif

Member
מנהל
תכתוב שם ...

command /k ipconfig /all ותעתיק את התוכן לכאן.
 

cheif

Member
מנהל
על פי צילום המסך

יש במחשב הזה כרטיס רשת שכן מקבל כתובת IP מהנתב -- זה הכרטיס השני בצילום. יש שם עוד כרטיס כרטיס שמקבל כתובת 0.0.0.0 אבל הצילום אינו שלם ואין לי מושג מה זה הכרטיס הזה. תרשום בשורת הפקודה COMMAND ובחלון השחור שיפתח תרשום ping 192.168.1.1. אם אתה מקבל תוצאות חיוביות זה אומר שיש לך תקשורת בין המחשב לבין הנתב והבעיה במקום אחר.
 

operandx

New member
יכול להיות ששכחת להגדיר שרתי DNS...

אכן מומלץ לעשות פינגים (כאילו אין מחר!) לראוטר או לכתובת IP ידועה (שרת DNS למשל...) על מנת לבדוק תקשורת ובנוגע ל 98SE, הייתי ממליץ לשדרג בכל אופן! התמיכה שלו ברכיבי חומרה הרבה יותר רחבה :)
 
למעלה