הגדרת חשבונות במודם אלקטל

kruvi101

New member
הגדרת חשבונות במודם אלקטל

שלום לכולם. יש לי מודם אלקטל "משודרג" לראוטר. ברצוני להגדיר עליו שני חשבונות - אחד לאוניברסיטה (המשתמש בפרוקסי דרך-אגב) ואחד לספק אינטרנט רגיל 012. לא הצלחתי להגדיר בממשק ה-http שני חשבונות כאלו כיוון שמאפייני החיבור (למעט user וסיסמא כמובן) זהים. האם יש דרך נוחה לעבור בין החיבורים? תודה מראש . . .
 

cganir

New member
בטח שיש. קודם כל חוזרים למצב הרגיל

ואז מגדירים שני חייגנים שונים על המחשב עליו אתה עובד
פתרון קסום.
 

kruvi101

New member
תודה רבה, אבל...

אל הפתרון הקסום הגעתי כבר לבד לאחר מחשבה מאומצת של 2.6 שניות... הכוונה להשאיר את היכולות המשופרות של הראוטר, ולאפשר התחברות לשני ספקים שונים - במעבר קליל ביניהם.... (אין לי בעייה לבצע את ההחלפה בין הספקים דרך ממשק ה-web של הראוטר בהגדרות ה-PPP להעביר אחד ל-off ושני ל-on , רק שלא הצלחתי להגדיר 2 חשבונות כאלו שם) תודה בכל אופן!!!!
 

dov98

New member
יכולות ------------>

של הדבר הזה שאתה קורא לו ראוטר מוגבלות, והוא אינו נותן מענה ולא רק לבעיה הנוכחית, אלא גם לבעיות של MTU ועוד......... בימינו אלה, כאשר ראוטר נורמלי , על אף שגם הוא אינו מאפשר ריבוי חייגנים, הכולל SWITCH של 4 פורטים מובנה עולה מתחת ל300 שקל, הגיע הזמן להחזיר את ה"שרץ" למצבו המקורי. ראוטרים ביתיים אינם תומכים בריבוי חייגנים מסיבה מובנת: כיצד הוא ידע דרך איזה חייגן להתחבר? מה? הוא נביא?
 
למעלה