הגדרה לאדם מוסרי:

חחחחחחחחחחחרטטן

א. למה א' שלך מתייחס בכלל? ב. אתה לא ציינת שום דבר לפני, אם ציינת זה לא קשור אלי, ואם ציינת- תוכיח, תביא קישור. אני את ההגדרה שלי שאבתי מהמקורות שלי ואני יודע ב-ד-י-ו-ק מאין לקחתי אותה... ג. אין הרבה הבדל בתיקון הניסוח שלך, גם לתיקון אני לא מסכים. ד. אתה תמיד נראית לי כמו הילד המעפן הזה ואני לא פוסל את אפשרות הזהות בינכם גם אם תכחיש. ה. אגו שמגו. חסוך ממני את התיאוריות הפסיכולוגיות הזולות שלך. אני לא יודע למה אתה מתעקש להטיח את ראשך בקיר עם כל מיני ניסיונות מגוחכים לניתוח פסיכולוגי בתקווה שאולי תצליח להבין משהו בפסיכולוגיה על ידי זה. מלכתחילה אין פסיכה ולכן אין פסיכולוגיה אז אתה פשוט מבזבז את זמנך.
 
ממממממממממטומטם

א. להגדרה הראשונה(המושא שדרכו האינטלקט יוצא לכל המדעים). ב. מעולם לא טענתי שזה היה קשור אליך. טענתי בדיוק ההפך, רפה שכל שאינו מבין את הנקרא. לא שאבת משום מקור, אלא רק העתקת ממני או ממישהו אחר. ואם לא - הוכח! אם לא קיימת הוכחה באמתחתך בלום פיך הוירטואלי. ג. מעניין ת'תחת שאתה לא מסכים, ויש הבדל כביר. ד. זה גם מעניין לי ת'תחת. גם חשבת שאני איזו אקסית כונפה שהייתה לך. אתה חושב שזה מעניין למישהו את התחת?!? מצא חברים. ה. ססמאות, ססמאות וכלום. זרקת רעיון על ביטול טרמינולוגיה מסוימת. יופי. יש לך הוכחה או השלכה(אבל שים לב שאם מדובר אך ורק בהשלכות לי זה לא מפריע, אלא דווקא נחמד ומעניין הרבה יותר, מאחר והדבר מקדש את מהות הרטוריקה)?!? אם לא, שוב, בלום פיך.
 
אתה פשוט לא מוכן לקבל את זה

שלא מסכימים איתך, אה?! חחחחחחחחחחחחח איזה טווסון חולני...
 
נכון מאד, כשאין נימוקים אני לא מוכן

ואתה פשוט מוכן לקבל את זה שמסכימים איתך גם אם אין לזה נימוקים... אז מי פה הטווס?
 
אתה

לא סתם, גם טווס מוסרן מעפן שפתאום קופץ למשמע קבלתו של מישהו את העובדה שמסכימים איתו. לא לא! שכחתי!! זה חייב להיות עם נימוקיייםם!!!!!! חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
 
כשאתה נובח - אני מנצח.

אז אל תסיט את העניין מכפי שהוא באמת אם רצונך בדיון ענייני, משום שאתה רק מוכיח את דבריי בקשר למנת המשכל הזעומה שבידך. אני לא חייב לך אף נימוק. השלם עם זה - לא קונים את הבולשיט שלך כי אתה טיפש. הצעתי לך - נסה להשתפר, בעיקר למען עצמך.
 

pdib

New member
סבבה, אז פתח מילון, ותעשה סקר

קח קבוצה של אנשים, ותשאל אותם איזו הגדרה לדעתם מתאימה יותר למילה "מוסרי". ככה אתה עובד?
 
אין שום הגדרה מוסכמת

של המושג "מוסרי", ולכן לגיטימי בהחלט להציע הגדרה כזו. מה שכתוב במילון זו רק דעתו של מי שכתב את המילון. ובכלל, מי אמר שקיימת הגדרה מדוייקת? אולי בכלל לא ניתן לנסח במלים הגדרה שתקלע למשמעות המדוייקת של המושג? ואולי המשמעות משתנה בהתאם לסוג הדיון שמקיימים?
 
אי אפשר

להתחמק מהאקסיומה של המושג. אפשר לדון על מושגים נזילים כמו "מוסרי", אבל יש הגדרה הסטורית ואין טעם להתווכח איתה.
 

deathcaster

New member
האמת שזה ממש לא נכון

אני חושב שמוסר הוא בהגדרה מושג שיש להגדירו מחדש , וטוב שכך
 

pdib

New member
יופי,../images/Emo26.gif

אבל אתה לא יכול להשתמש במילה מוסרי ולהגדיר אותה מחדש, כי זה אידיוטי, תמצא מילה אחרת.
 
אתה לא בכיוון.

קודם כל, אנרכיזם כמעט מנוגד למוסריות. מוסריות היא פעולה חברתית - ועוסקת ביחס לזולת, ואילו אנרכיזם מקדש את האינדבידואל. קוסמופוליטיות איננה קשורה בכלל למוסריות. היא עניין תרבותי בלבד. הסוציאליזם אכן מבוסס על תפיסה מוסרית ביסודה, אבל יש בו מרכיבים נוספים. מוסריות היא מאפיין נפשי, לא תפיסה פוליטית. אפשר לאמץ עמדה מוסרית יותר או פחות, אבל היסוד המניע אותנו להתנהגות מוסרית הוא פסיכולוגי.
 
קוסמופוליטיות

איננה עניין תרבותי בלבד, אלא אם המצעת תרבות חדשה בשם "טירוף רנדומלי"...
 
למעלה