הגדלת ההשקעות ברכבת בשנת 2002

מצב
הנושא נעול.

Brendan

New member
הגדלת ההשקעות ברכבת בשנת 2002

הגדלת ההשקעות ברכבת בשנת 2002
הודעה לעיתונות מטעם דובר משרד התחבורה: --------------------------------------- ראש הממשלה, אריאל שרון אישר היום (15.7.02) את תוכניתו של שר התחבורה, ד´´ר אפרים סנה להגדלת ההשקעות בתשתית המסילתית בשנת ,2002 בהיקף של כחצי מיליארד שקל. --------------------------------------- הודעת הדובר המלאה כאן
 
השקעות נוספות ברכבת?

הגדלת ההשקעות ברכבת בשנת 2002
הודעה לעיתונות מטעם דובר משרד התחבורה: --------------------------------------- ראש הממשלה, אריאל שרון אישר היום (15.7.02) את תוכניתו של שר התחבורה, ד´´ר אפרים סנה להגדלת ההשקעות בתשתית המסילתית בשנת ,2002 בהיקף של כחצי מיליארד שקל. --------------------------------------- הודעת הדובר המלאה כאן
השקעות נוספות ברכבת?
אני ממש אוהב את ההודעות האלו שמציגות את ה-´הישגים האדירים´ של שר כזה או חברה אחרת תוך שימוש בנתונים מסולפים. להלן הקטע שממש עצבן אותי: בין המכרזים שיפורסמו מיידית: קו הרכבת תל אביב - ראשון לציון, נתב"ג – מודיעין, הכפלת המסילה קו הרכבת אשקלון – אשדוד, הכפלת המסילה קריית מוצקין - עכו, והכפלת מסילת ברזל בין ראש העין לכפר סבא, הקמת מסילת ברזל באר שבע - דימונה, ושדרוג קו הרכבת לירושלים. כמו כן יפורסמו מיידית מכרזים לתכנון קו הרכבת עכו – כרמיאל, תכנון קו אשקלון - נתיבות – אופקים, הכפלת המסילה לבאר שבע, וכן שדרוג קו הרכבת באר שבע – דימונה, והקמת קו רכבת בין באר שבע לרמת חובב. מספר דוגמאות לשטויות מהטקסט שלעיל: 1. המכרזים להכפלת קו אשקלון-אשדוד כבר התפרסמו לפני זמן מה. 2. קו באר שבע-דימונה הוקם בשנות ה-60, ולפיכך לא צריך להקים אותו. ישנה כוונה לערוך שדרוג בסיסי כדי לאפשר הפעלה של מספר זעום של רכבות נוסעים מדי יום גם לשם (התוכנית האחרונה שאני מכיר היא שלוש ביום בכל כיוון), ובכלל בפיסקה השנייה מדברים על אותו השדרוג. 3. כמו שקוראי הפורום הותיקים יודעים, קו הרכבת לרמת חובב כבר נמצא בבנייה מתקדמת. אז תחשבו על זה בפעם הבאה שאתם קוראים כתבה בעיתון הארצי שלכם או מעיינים בהודעות הדובר של משרד התחבורה. (ועוד לא התחלתי לשפוך את ליבי על הטענה החוזרת ונשנית שלאחר שדרוג הקו לירושלים תארך הנסיעה כשעה, בעוד שלפי התכנונים המפורטים היא תארך כמעט שעה ורבע (בין ההגנה לתחנת מלחה בלבד!!) וזאת במידה וזו תהיה רכבת ישירה, בעוד שלמעשה מתוכננות בעיקר רכבות מאספות)
 

איליה.

New member
מסכים איתך.

השקעות נוספות ברכבת?
אני ממש אוהב את ההודעות האלו שמציגות את ה-´הישגים האדירים´ של שר כזה או חברה אחרת תוך שימוש בנתונים מסולפים. להלן הקטע שממש עצבן אותי: בין המכרזים שיפורסמו מיידית: קו הרכבת תל אביב - ראשון לציון, נתב"ג – מודיעין, הכפלת המסילה קו הרכבת אשקלון – אשדוד, הכפלת המסילה קריית מוצקין - עכו, והכפלת מסילת ברזל בין ראש העין לכפר סבא, הקמת מסילת ברזל באר שבע - דימונה, ושדרוג קו הרכבת לירושלים. כמו כן יפורסמו מיידית מכרזים לתכנון קו הרכבת עכו – כרמיאל, תכנון קו אשקלון - נתיבות – אופקים, הכפלת המסילה לבאר שבע, וכן שדרוג קו הרכבת באר שבע – דימונה, והקמת קו רכבת בין באר שבע לרמת חובב. מספר דוגמאות לשטויות מהטקסט שלעיל: 1. המכרזים להכפלת קו אשקלון-אשדוד כבר התפרסמו לפני זמן מה. 2. קו באר שבע-דימונה הוקם בשנות ה-60, ולפיכך לא צריך להקים אותו. ישנה כוונה לערוך שדרוג בסיסי כדי לאפשר הפעלה של מספר זעום של רכבות נוסעים מדי יום גם לשם (התוכנית האחרונה שאני מכיר היא שלוש ביום בכל כיוון), ובכלל בפיסקה השנייה מדברים על אותו השדרוג. 3. כמו שקוראי הפורום הותיקים יודעים, קו הרכבת לרמת חובב כבר נמצא בבנייה מתקדמת. אז תחשבו על זה בפעם הבאה שאתם קוראים כתבה בעיתון הארצי שלכם או מעיינים בהודעות הדובר של משרד התחבורה. (ועוד לא התחלתי לשפוך את ליבי על הטענה החוזרת ונשנית שלאחר שדרוג הקו לירושלים תארך הנסיעה כשעה, בעוד שלפי התכנונים המפורטים היא תארך כמעט שעה ורבע (בין ההגנה לתחנת מלחה בלבד!!) וזאת במידה וזו תהיה רכבת ישירה, בעוד שלמעשה מתוכננות בעיקר רכבות מאספות)
מסכים איתך.
רוב הכתבים שכותבים על הרכבת כותבים הרבה שטויות. עד היום חשבתי שהכתבים הם אלה שאשמים, כי הם מכירים את נושא הרכבת במעורפל בלבד. מפליא שזה גם הסגנון של דובר משרד התחבורה עצמו. אם ככה הוא מזלזל בתפקידו, הוא זקוק להחלפה מיידית.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה