הגדול מארגן עצומה בביה"ס נגד דו"ח
דברת. המורה הסבירה להם שהחופשות יקוצצו, הם ילמדו כל יום עד 16:00 וכאשר יגיעו הביתה יהיו עוד שיעורים ואיפה זמן לחברים, משחקים, מחשב, חוגים וכו'. שיבחתי אותו על היוזמה, שאלתי אותו על נימוקיו נגד ושאלתי אותו למי הוא מתכוון לשלוח אותה (למנהלת ביה"ס, לשרת החינוך, ולוועדה אולי גם לאריק) דיברנו גם על כך שאנ בגדול בעד הוועדה, על רמת הידע הרבה שהחיים המודרנים דורשים, הישגיות וכו'. בכל מקרה עודדתי אותו ביוזמה.
דברת. המורה הסבירה להם שהחופשות יקוצצו, הם ילמדו כל יום עד 16:00 וכאשר יגיעו הביתה יהיו עוד שיעורים ואיפה זמן לחברים, משחקים, מחשב, חוגים וכו'. שיבחתי אותו על היוזמה, שאלתי אותו על נימוקיו נגד ושאלתי אותו למי הוא מתכוון לשלוח אותה (למנהלת ביה"ס, לשרת החינוך, ולוועדה אולי גם לאריק) דיברנו גם על כך שאנ בגדול בעד הוועדה, על רמת הידע הרבה שהחיים המודרנים דורשים, הישגיות וכו'. בכל מקרה עודדתי אותו ביוזמה.