הגדול מארגן עצומה בביה"ס נגד דו"ח

הגדול מארגן עצומה בביה"ס נגד דו"ח

דברת. המורה הסבירה להם שהחופשות יקוצצו, הם ילמדו כל יום עד 16:00 וכאשר יגיעו הביתה יהיו עוד שיעורים ואיפה זמן לחברים, משחקים, מחשב, חוגים וכו'. שיבחתי אותו על היוזמה, שאלתי אותו על נימוקיו נגד ושאלתי אותו למי הוא מתכוון לשלוח אותה (למנהלת ביה"ס, לשרת החינוך, ולוועדה אולי גם לאריק) דיברנו גם על כך שאנ בגדול בעד הוועדה, על רמת הידע הרבה שהחיים המודרנים דורשים, הישגיות וכו'. בכל מקרה עודדתי אותו ביוזמה.
 

noa128

New member
כנ"ל ../images/Emo12.gif

מעניין ממי הוא למד לשלוח מכתבים לשרה ולאריק ולעקוף כך את הועד.. הוא לא כתב שהוא מייצג את הורי כתה ו', נכון? אני הייתי מזמנת אותו ללשכתי לחקירה ויפה שעה אחת קודם. ומה פתאום המורה הולכת ומספרת להם על דו"ח דברת? מה, זה מין תרגיל כזה באזרחות? הדו"ח עוד לא פורסם, עוד לא מיושם....
 
עדכון: יש שם את היוצמח של הכתה

שהביא את המידע (זה לא בא מהמורה), והגדול החליט להדפיס ולהחתים עצומה. נראה אם הם באמת ישלחו את זה וילכו עד הסוף.
 

romi 5

New member
אבל הוא צריך להחתים הרבה

הוא הלך עם זה גם לכתות אחרות?
 
מלחתם של רשעים נעשית על ידי

צדיקים.
 

חני ב

New member
אתה כותב "זה לא בא מהמורה"

ולמה שזה יבוא ממנה? המורה בכלל לא צריכה לדבר על הנושא הזה.
 
את מציפה את זה בגלל הפדיחה

בשגיעת קטיב? זה גם פאשלה של המורה בכתה ב' את יודעת ! זו היתה תגובה אך ורק ל- noa128
ואת מתעקשת על השרשור ההוא? שנמשיך?
 

חני ב

New member
צוציק, מה קורה לנו?

בחיי איני מבינה אותך בזמן האחרון, כנראה הראש שלי עסוק בימי הורים
לא הבנתי אף מילה מהנ"ל. איזו שגיאת כתיב? איזה שרשור ההוא? אופנים? אתה מוזמן לכתוב על הכל, אתה יודע את זה.
 
למעלה