הגברת החשק המיני

סטפני2002

New member
הגברת החשק המיני ../images/Emo101.gif

אני בחורה בסביבות גיל ה- 30 וברצוני לדעת מה עליי לעשות על מנת להגביר את החשק המיני שאני מרגישה שהוא קצת רדום. אני רווקה ואין לי חבר כרגע. לפני מספר חודשים רכשתי ויברטור בתקווה שזה יעורר בי את החשק, אבל... אני יכולה לספור על יד אחת (שתיים מקסימום) את מספר הפעמים שהשתמשתי בו [והשקעתי בו סכום נכבד], פשוט אין לי חשק. האם ישנה תרופה שיכולה לעורר בי את החשק המיני ? אני כל הזמן שומעת חברות רווקות וגם נשואות שמספרות לי כמה הן אוהבות לעשות סקס ולי אין את הכמיהה הזו. אני מרגישה שמשהו אצלי לא תקין. אומנם היו לי חברים וכשהייתי באינטימיות איתם נהניתי רוב הזמן, אבל יותר מהקירבה האינטימית ופחות מהסקס עצמו. האם עליי לפנות לגניקולוג, סקסולוג ....? האם יש תרופה שמעוררת חשק מיני ? אני רואה בפרסומים בעיתונים מידע על תרופות שכאלו אך יש לי התחושה שהן לא ממש עובדות ולא מתחשק לי להשקיע סתם מאות שקלים רק לניסיון. האם התרופות הללו גם מאריכות את זמן החשק המיני ? אודה על תשובה עניינית,
 
חישקומצין בפיתה, חומוס ציפס סלט?

שלום לך, לגביי מתכונים להגברת החשק המיני, אני באמת שוקל לכתוב ספר בישול על זה אך התאור שאת מביאה מעיד על עניין יותר סבוך מאשר לייעץ לך להתבשם קלות לרכוש לעצמך זר פרחים ולקפוץ על הויברטור שלך ולצעוק לו "הגעתי! אני אשת חלומותייך". דבר שישר יגרום לויברטור לחרמנות אין קץ או לפלצות חסרת תקנה, מה שנקרא הלך המנוע. אני מציע לך לבדוק את המצב ביסודיות על כל היביטיו הפיזיולוגיים והפסיכולוגיים. יכולות להיות המון סיבות למצב. אל תוותרי ובדקי את המצב לאשורו. חוץ מזה יש כאלו שיכולים לחיות ללא מיניות או עם מיניות מעטה (לא שברור לי איך) ועדיין הם מאושרים בחייהם, אולי את כזו, אז במקום להשוות אותך לחברותייך או ליתר דיוק לסיפורים שהם מספרות לך יותר עדיף שתבדקי עם עצמך האם את מאושרת איך שאת, אם התשובה היא "כן" אחלה אם התשובה היא "לא" שווה לך לגשת לברור העניין. לגביי תרופות להגברת חשק וכו´. מה שמופיע בעיתונים זה קשקוש ורמאות. ישנם תרופות הורמונליות אך הם ניתנות במקרים חריגים לאחר בדיקות רפואיות ויש להם תופעות לוואי. שלומלום.
 
אין לי חשק...

החשק המיני מושפע מהמון גורמים בחיים. אם בעבר החשק המיני שלך היה גבוה יותר, וירד או נעלם - כנראה שקרו דברים שגרמו לכך. לא ממליץ לך לחפש תרופות פלא להעלאת החשק - אין קיצורי דרך. הדבר הטוב והנכון במקרה שלך זה לגשת לשיחות עם מטפל/ת מיני/ת מוסמכ/ת. לא לגינקולוג - הוא עוסק בבחינה הגופנית - ובעיית חשק היא בעיה רגשית/נפשית שבהם אינו מטפל.
 
החשק של סטפני

גם אני מסכימה במקרה זה עם שלומלום והדולפין, אבל על מנת לדעת עד הסוף ממה נובע הפער בין מצב החשק שלך לבין הציפיות שלך מהחשק - לא הייתי מדלגת על בדיקות רפואיות של מצב הורמונלי. נכון שעל פניו את צעירה מלהיות ב"קהל המטרה" של נשים בגיל המעבר אבל מי יודע אולי בכל זאת יש משהו לא מאוזן בהורמונים שלך. ורק אחרי ידיעה זו תוכלי ללכת הלאה ולעשות ברור אישי - האם אכן רמת החשק האישי שלך הוא המינון הנכון לך או שיש משהו שעוצר אותך. יכול להיות שאת עסוקה מדי בהשוואות והרי אלוהים יצר אותנו שונים זה מזה אבל אולי יש לך זכות לחששותיך וזכותך לערוך ברור עוד לפני שאת מחליטה מה לעשות ואם לעשות בנידון. כולנו עוצרים לפעמים לעשות ברורים בדרגות שונות ואין בזה כל רע. להיפך.
 
, Dolphin, just a little correction

Apparently sexual desire is influenced by a combination of both emotional and physiological . factors.Low free testosterone, for example , can be a cause of low sexual desire.And sometimes the gynecologist can be helpful in diagnosing and treating this .
 
נכון מאד !

תמיד מומלץ להתחיל בשלילה של הגורמים הגופניים לבעיה ואז לגשת לגורמים הרגשיים נפשיים. ובכלל תמיד להסתכל בצורה הוליסטית, על האדם כמכלול, בהרבה מקרים זה שילוב של שני האספקטים.
 
למעלה