מייקל אשבי
New member
הגבלת מהירות הרכבות
הגבלת מהירות הרכבות
תבוטל עם כניסת לו"ז חדש לתוקפו ב02.09.06.
הגבלת מהירות הרכבות
תבוטל עם כניסת לו"ז חדש לתוקפו ב02.09.06.
הגבלת המהירות תבוטל?הגבלת מהירות הרכבות
תבוטל עם כניסת לו"ז חדש לתוקפו ב02.09.06.
צודק. הגבלת המהירות תבוטלהגבלת מהירות הרכבות
תבוטל עם כניסת לו"ז חדש לתוקפו ב02.09.06.
בשעה טובה ומוצלחת.הגבלת מהירות הרכבות
תבוטל עם כניסת לו"ז חדש לתוקפו ב02.09.06.
גם ברכבת לא הבינו...בשעה טובה ומוצלחת.
עדיין לא הבנתי איזו תועלת צמחה מהגבלתה הזמנית של המהירות.
ביטול המגבלה כבר מחר בערב, אםגם ברכבת לא הבינו...
ולכן המגבלה תבוטל.
ביטול המגבלה כבר מחר בערב, אם
אכן נכון הדבר ,רק מוכיח ששום שיקול בטחוני לא עמד מלכתחילה מאחורי ההחלטה להאט את המהירות.
בהחלט מדובר באחד מהצעדיםבשעה טובה ומוצלחת.
עדיין לא הבנתי איזו תועלת צמחה מהגבלתה הזמנית של המהירות.
ערן..אתה בבית?בהחלט מדובר באחד מהצעדים
ההזויים ביותר שיושמו ע"י רכבת ישראל והופלצו ע"י ועדת החקירה שאני תוהה את מה בדיוק היא חקרה. הסיבה היחידה שבגללה רכבת ישראל לא קרסה מבחינת הפיגורים בלו"ז בעקבות הורדת המהירות היא הסיבה שהקווים צפונה "קוצצו" מה שאיפשר יותר מרחב נשימה לרכבת ישראל שבא על חשבון הרזרבות שהיו מיועדות לתחנות הראשונות בקווים מצפון לדרום ככל הנראה. זו גם הסיבה שבקו לבאר שבע הפיגורים נשארו אותם פיגורים. לאחר התגובה של גולשת נוספת בנוגע לעניין החוסר של רכבת 13:08 והאיחור העקבי ברכבת של 14:08 להערכתי מדובר בפאק רציני שמושכים באופן קבוע ברכבת הזו...
כן, חמשושון....יום ראשון לארמיה שובערן..אתה בבית?
אההה טוב אני לא רוצה להרוסכן, חמשושון....יום ראשון לארמיה שוב
![]()
ברוך השב בשלום יאכן, חמשושון....יום ראשון לארמיה שוב
![]()
ברוכים השבים יא רלס-כבוד!בהחלט מדובר באחד מהצעדים
ההזויים ביותר שיושמו ע"י רכבת ישראל והופלצו ע"י ועדת החקירה שאני תוהה את מה בדיוק היא חקרה. הסיבה היחידה שבגללה רכבת ישראל לא קרסה מבחינת הפיגורים בלו"ז בעקבות הורדת המהירות היא הסיבה שהקווים צפונה "קוצצו" מה שאיפשר יותר מרחב נשימה לרכבת ישראל שבא על חשבון הרזרבות שהיו מיועדות לתחנות הראשונות בקווים מצפון לדרום ככל הנראה. זו גם הסיבה שבקו לבאר שבע הפיגורים נשארו אותם פיגורים. לאחר התגובה של גולשת נוספת בנוגע לעניין החוסר של רכבת 13:08 והאיחור העקבי ברכבת של 14:08 להערכתי מדובר בפאק רציני שמושכים באופן קבוע ברכבת הזו...
רכבת לב"ש 13.08בהחלט מדובר באחד מהצעדים
ההזויים ביותר שיושמו ע"י רכבת ישראל והופלצו ע"י ועדת החקירה שאני תוהה את מה בדיוק היא חקרה. הסיבה היחידה שבגללה רכבת ישראל לא קרסה מבחינת הפיגורים בלו"ז בעקבות הורדת המהירות היא הסיבה שהקווים צפונה "קוצצו" מה שאיפשר יותר מרחב נשימה לרכבת ישראל שבא על חשבון הרזרבות שהיו מיועדות לתחנות הראשונות בקווים מצפון לדרום ככל הנראה. זו גם הסיבה שבקו לבאר שבע הפיגורים נשארו אותם פיגורים. לאחר התגובה של גולשת נוספת בנוגע לעניין החוסר של רכבת 13:08 והאיחור העקבי ברכבת של 14:08 להערכתי מדובר בפאק רציני שמושכים באופן קבוע ברכבת הזו...
ומה עם הנבזות החצופה של רכבותרכבת לב"ש 13.08
ה"חור" בשעה זאת נובע מהרצון להשאיר חלון פנוי לאחזקת מסילה בקו היחיד בין לוד לב"ש, ראה חלון דומה בשעה 10.34 מת"א למלחה וממלחה לת"א 11.08. עם סיום הכפלת המסילה בין לוד לבאר שבע תופעל רכבת נוספת והחלון יבוטל כמו גם תיגבור הרכבות בקו ת"א ב"ש ל2 בשעה בשעות השיא. מיותר לציין שרכבת נוספת תופעל גם בקו ת"א- אשקלון- ב"ש -ת"א עם סיום סלילת המסילה החדשה הנוספת. אני משער שעם ביטול הגבלת המהירות ב02.09.06 יחזור השרות למצב "טרום ההגבלה" כלומר עמידה בזמנים ברמה של כ90%_+.
קובי בארכיון הפורום תמצאומה עם הנבזות החצופה של רכבות
לבאר שבע ביום ששי המסתיימות בשעה 11:00 בבוקר? כן, כן, בשעון חורף יש דבר שהוא הזוי, בזוי, חצוף ומצחין גם יחד של רכבות המסתיימות עוד לפני שהרבה בכלל מתעוררים משנתם...
מייקל, אולי יש לך הסבר להפסקה של 4רכבת לב"ש 13.08
ה"חור" בשעה זאת נובע מהרצון להשאיר חלון פנוי לאחזקת מסילה בקו היחיד בין לוד לב"ש, ראה חלון דומה בשעה 10.34 מת"א למלחה וממלחה לת"א 11.08. עם סיום הכפלת המסילה בין לוד לבאר שבע תופעל רכבת נוספת והחלון יבוטל כמו גם תיגבור הרכבות בקו ת"א ב"ש ל2 בשעה בשעות השיא. מיותר לציין שרכבת נוספת תופעל גם בקו ת"א- אשקלון- ב"ש -ת"א עם סיום סלילת המסילה החדשה הנוספת. אני משער שעם ביטול הגבלת המהירות ב02.09.06 יחזור השרות למצב "טרום ההגבלה" כלומר עמידה בזמנים ברמה של כ90%_+.
חוסר ביקוש לשרותמייקל, אולי יש לך הסבר להפסקה של 4
שעות ברכבות הלילה לנתב"ג וממנו? גם זה נובע מצרכי תחזוקה?
מעביר ענין:בהחלט מדובר באחד מהצעדים
ההזויים ביותר שיושמו ע"י רכבת ישראל והופלצו ע"י ועדת החקירה שאני תוהה את מה בדיוק היא חקרה. הסיבה היחידה שבגללה רכבת ישראל לא קרסה מבחינת הפיגורים בלו"ז בעקבות הורדת המהירות היא הסיבה שהקווים צפונה "קוצצו" מה שאיפשר יותר מרחב נשימה לרכבת ישראל שבא על חשבון הרזרבות שהיו מיועדות לתחנות הראשונות בקווים מצפון לדרום ככל הנראה. זו גם הסיבה שבקו לבאר שבע הפיגורים נשארו אותם פיגורים. לאחר התגובה של גולשת נוספת בנוגע לעניין החוסר של רכבת 13:08 והאיחור העקבי ברכבת של 14:08 להערכתי מדובר בפאק רציני שמושכים באופן קבוע ברכבת הזו...
קראתי על המקרה בשבוע שעברמעביר ענין:![]()
![]()
על זה שמעת יא חלודה: ? חשד: צעיר בדואי ניסה לפגוע בנוסעי אוטובוס ניסה לתפוס את ההגה במהלך נסיעה ולדרדר את הרכב לצידי הכביש נוסעים השתלטו עליו מאת: שלומי דיאז | | www.Nfc.co.il לבית משפט השלום בבאר שבע הוגש היום (ד', 2.8.06) כתב אישום נגד צעיר בן 17, תושב הפזורה הבדווית, שניסה אתמול לפגוע בנוסעי אוטובוס אגד במהלך נסיעה. הצעיר נאשם בסיכון נוסעים בנתיב תחבורה לאחר שנעצר אמש כשניסה להסיט את האוטובוס לשולי הכביש. נוסעי האוטובוס מנעו זאת ממנו. על-פי משטרת מרחב הנגב, האירוע התרחש באוטובוס אגד קו 48 שעשה דרכו מבאר שבע לדימונה. הנוסעים באוטובוס התקשרו למשטרה ודיווחו על אירוע ביטחוני. לדבריהם, הבחינו בשני הצעירים בעלי חזות ערבית עומדים בסמוך לנהג כאשר, בשלב מסוים נראה אחד הצעירים נאבק עם הנהג תוך ניסיון להשתלט על ההגה ולהסיט את האוטובוס ממסלולו. כוחות רבים של משטרה מדימונה ומתחנת העיירות יצאו לסריקות בכביש במטרה לאתר את האוטובוס. בכביש 25 סמוך לצומת ערוער הבחינו הניידות באוטובוס. הנהג, בהבחינו בניידות, עצר את האוטובוס בצד והשניים בני 16 ו- 17 תושבי אבו-סבילה נעצרו לחקירה. מתלונתו של נהג האוטובוס עולה, כי השניים עלו לאוטובוס בצומת חוצות להב בב"ש ובקשו להגיע למושב נבטים. משהגיעו למושב נבטים סרבו השניים לרדת והודיעו כי ירדו בדימונה. הנהג הסכים, אך דרש מהשניים לשלם את הפרש מחיר הנסיעה. לדברי הנהג, השניים התנגדו וחרף זאת המשיך הנהג בנסיעתו לדימונה. בדרך לדימונה בקש החשוד מהנהג לעצור בשולי הדרך ולאפשר להם לרדת. משסרב הנהג, החל הצעיר לתקוף את הנהג תוך ניסיון להשתלט על ההגה ולהסיט את האוטובוס לשולי הכביש. על-פי משטרת מרחב הנגב, מהירות תגובתם של האזרחים באוטובוס שהזעיקו את כוחות המשטרה וכן שניים מהנוסעים, מתנדב משא"ז בתחנת דימונה וחייל בקבע, שסייעו להשתלט על הצעיר מצד אחד ומאידך קור הרוח השליטה והמקצועיות שהפגין הנהג שלמרות מהירות הנסיעה 90 קמ"ש לא עלה בידי החשוד להסיט את האוטובוס ממסלולו דבר שככל הנראה היה גורם לתאונת דרכים. נוסעת באוטובוס, תושבת דימונה בת 40 שחשבה כי מדובר במחבלים, נתקפה בהלם ופונתה לבית החולים סורוקה. החשוד בן 17 נעצר והועבר לחקירה בתחנת עיירות. היום כאמור הוגש נגדו כתב אישום בהליך מזורז ולאור חומרת העברה הגישה הפרקליטות את כתב אישום עם בקשה למעצר עד החלטה אחרת בגין תקיפה ואיומים, סיכון חיי אדם, סיכון בטיחותי של נוסע. יש לך עוד מידע ? ברוך השב. הנה: תמצא עוד מידע על הסיפור התמוה הזה, בבקשה ואם יש את מי לשאול.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.