הגבול הדק - (פורסם גם בפורום שלי)
יש גבול דק, מאוד עדין, בין וירטואליה, פנטזיה ומציאות. כאן, בעולם הזה שאנחנו יוצרים, חשוב מאוד לשמור עליו. חשוב גם לדעת שיש בתוך העולם הזה כללים שאין לשבור - כבוד, זכויות, הגינות ושלא לדבר על נימוסים, פירגון ורצוי שתהיה גם אהבה... רצוי שכל אחד יזכור - יש לנו חיים מעבר לוירטואליה מעבר לפנטזיה לכל אחד שאיפות, מאוויים ורצונות אי אפשר לכפות על אף אחד רצון לא לו... אנחנו כאן בעולם של דמיון ויצירתיות, משתפים אחד את השני נהנים מבדיחות הדעת החיים האישיים לא באים לכאן לעיתים מוזכרים בשמחה, כאב, עצב - הכל על פי רצונו של הכותב מעבר לזה - כלום. מנסה ללמד מישהו קצת על עולם וירטואלי צמח בר
יש גבול דק, מאוד עדין, בין וירטואליה, פנטזיה ומציאות. כאן, בעולם הזה שאנחנו יוצרים, חשוב מאוד לשמור עליו. חשוב גם לדעת שיש בתוך העולם הזה כללים שאין לשבור - כבוד, זכויות, הגינות ושלא לדבר על נימוסים, פירגון ורצוי שתהיה גם אהבה... רצוי שכל אחד יזכור - יש לנו חיים מעבר לוירטואליה מעבר לפנטזיה לכל אחד שאיפות, מאוויים ורצונות אי אפשר לכפות על אף אחד רצון לא לו... אנחנו כאן בעולם של דמיון ויצירתיות, משתפים אחד את השני נהנים מבדיחות הדעת החיים האישיים לא באים לכאן לעיתים מוזכרים בשמחה, כאב, עצב - הכל על פי רצונו של הכותב מעבר לזה - כלום. מנסה ללמד מישהו קצת על עולם וירטואלי צמח בר