הבת האוהבת...וגם קצת שאלות...
שלום לכולכם! ברצוני לברך על היוזמה הנהדרת הזו של פורומים. מי ייתן ושר בממשלת ישראל ייכנס לכאן ויראה מהם חייהם של מאות אלפי אזרחים במדינה. ועכשיו לעניינו- אבי הינו חולה אי ספיקת לב מתקדמת ובעל בעיות כלי דם קשות ברגליים. בשל מצבו הבראיותו הקשה, לאחר אישפוז ממשוך ותהליך ארוך עוד יותר, בסופו של דבר זכאותו דל אבי עומדת על כ- 98% נכות מבטל"א. לאחר התייעצויות הגשנו בקשה לקצבת ניידות, ולפני מס' ימים התקבלה תשובה כי אבי היננו זכאי לכ- 80% ניידות. בדקתי בבטל"א, ובאינטרנט ואינני יכולה למצוא חומר מסודר וברור בעיקר על זכויותיו החדשות של אבי. מיותר לצין שמצבם של הורי איננו טוב וכי הם אינם מסוגלים לסיים חודש ללא תמיכה כלכלית ( חשוב לי לציין שאני כבת 22 לפהי לימודים אקדמאים). אשמח אם מישהו יוכל לסייע לי במתן תשובות לגבי תוספת בקצבה על רכב (הבנתי כי מדובר בכ- 500 ש"ח לחודש), בשדרוג הרכב (האם מדובר רק ברכב חדש, האם זה רכב מסוים, מי קובע זוג וגודל רכב), ומהי הלוואה עומדת (תנאיה למבקשים). אשמח לכל עזרה, הפנייה ע"מ שאוכל להסיר מאבי לפחות את דאגותינו הכלכליות ולתת לאימי מנוחה בלילות מהעניין. שיהיה לכולם ערב נעים ומלא נחת. הבת האוהבת
שלום לכולכם! ברצוני לברך על היוזמה הנהדרת הזו של פורומים. מי ייתן ושר בממשלת ישראל ייכנס לכאן ויראה מהם חייהם של מאות אלפי אזרחים במדינה. ועכשיו לעניינו- אבי הינו חולה אי ספיקת לב מתקדמת ובעל בעיות כלי דם קשות ברגליים. בשל מצבו הבראיותו הקשה, לאחר אישפוז ממשוך ותהליך ארוך עוד יותר, בסופו של דבר זכאותו דל אבי עומדת על כ- 98% נכות מבטל"א. לאחר התייעצויות הגשנו בקשה לקצבת ניידות, ולפני מס' ימים התקבלה תשובה כי אבי היננו זכאי לכ- 80% ניידות. בדקתי בבטל"א, ובאינטרנט ואינני יכולה למצוא חומר מסודר וברור בעיקר על זכויותיו החדשות של אבי. מיותר לצין שמצבם של הורי איננו טוב וכי הם אינם מסוגלים לסיים חודש ללא תמיכה כלכלית ( חשוב לי לציין שאני כבת 22 לפהי לימודים אקדמאים). אשמח אם מישהו יוכל לסייע לי במתן תשובות לגבי תוספת בקצבה על רכב (הבנתי כי מדובר בכ- 500 ש"ח לחודש), בשדרוג הרכב (האם מדובר רק ברכב חדש, האם זה רכב מסוים, מי קובע זוג וגודל רכב), ומהי הלוואה עומדת (תנאיה למבקשים). אשמח לכל עזרה, הפנייה ע"מ שאוכל להסיר מאבי לפחות את דאגותינו הכלכליות ולתת לאימי מנוחה בלילות מהעניין. שיהיה לכולם ערב נעים ומלא נחת. הבת האוהבת