הברית אמורה להיות בעוד 4 ימים

אמאדמא

New member
הברית אמורה להיות בעוד 4 ימים

אנחנו בשיא של "פסטיבל מלחמה משפחתי" סביב הנושא,כל כךהרבה קושי בשבוע כל כך רגיש ומאושר. לא יהיה לי זמן לכתוב (כולי הנקה
)-, אשמח לחיזוקים . . .
 

ayala26

New member
../images/Emo24.gif

תהיי חזקה ואל תשברי - עוד יעבור זעם! חבל להשבר ולהצטער על זה אחר כך כל החיים. תהני מהתינוק ותנסי לא לגרר למלחמות - אלו המלחמות שלהם, לא שלך. את גם יכולה לבקש שיפסיקו להעיב על השבוע המאושר.
 
והרי חיזוקים:

קודם כל מזל טוב על הגוזל הקטן. מקווה שההנקה מסתדרת, אין יותר מדי סצינות בכי ושאתם לומדים להכיר אחד את השני... מקווה שבעלך נותן לך להניק בשקט ומסנן את כל הבלאגן (ואם לא - שיעשה את זה! בשביל מה יש אבות?), ואם את צריכה תמיכה פיזית יותר - צרי קשר במסרים. אני עושה משלוחים של מצברוח טוב.
 

valeta

New member
איזו הגדרה יפה:"רגיש ומאושר"

נסחת את מה שאני הרגשתי בשבוע שלאחר הלידה. מזל טוב!!! תניקי ותניקי ואל תסכימי לשום שיחה בנושא. איתך לא מדברים עכשיו על כלום. את מניקה וישנה ומתכרבלת עם הגוזל שלך כמה שיותר קרוב, ויודעת שלעולם לעולם לא תכאיבי לו לשווא או תקחי החלטות ביחס אליו כתוצאה מלחץ. תהיי חזקה. זו התקופה הכי קשה (שמונת הימים הראשונים) מבחינת הלחץ המשפחתי. אני באמת מציעה לך להתנתק מהרעש הזה, כי זה ממש לא לעניין להתמודד עם זה אחרי הלידה. שידברו עם עצמם. ככה זה עבד אצלנו. מסתבר שהיו שיחות מרתוניות מתלהמות בסלון המשפחתי, רק שאני ובעלי היינו בביתנו רחוקים מכל זה. כשאמי התחילה בטלפון לקטר ולנסות לשכנע הודעתי לה שאני מסיימת את השיחה עכשיו ברגע זה כי אני עייפה ומתרכזת בתינוק שלי ואין לי פנאי לשיחות כאלה. יהיה בסדר!!
 

שמנתולה

New member
בשעה טובה! ../images/Emo57.gif

תתרכזי בך ובתינוק, כל השאר פחות חשובים כרגע. אל תבזבזי אנרגיות חיוניות על ויכוחים, ועל אחת כמה וכמה עם המשפחה המורחבת. מדובר בהחלטה שלך ושל בעלך בלבד ואין שום חובה להחליט דוקא עכשו, כשאת מתאוששת מהלידה. קחו לכם כמה שבועות, תתאוששו, תסתגלו למעמדכם החדש כהורים ותתרגלו הרבה "אני ההורה שלו ואני אחליט עבורו", כך בקשר ללבושו (קר לו! חם לו! תדליקי מזגן! תכבי מזגן!), מזונו (כל היום על הציצי? שלא יהיה מפונק! אולי החלב שלך לא מספיק לו?) שנתו (הוא עייף! אולי תעירי אותו שנראה איך הוא?) וכמובן, קצה איבר מינו... לכ-ו-ל-ם תהיה דעה על הכל, יקח להם (ולכם) מעט זמן להפנים שיש לכם ילד ושהוא באחריותכם הבלעדית, סננו ואל תתבישו לנפנף את מי שמעיק, יש דברים גדולים וחשובים שקורים בחייכם כרגע, חבל לבזבז זמן וכוח על זוטות כמו נסיון לשנות את דעתם של אחרים. לא טוב להם? בעסה. שיתמודדו.
 
גם אני מחזקת

אל תתוכחי עם אף אחד. שידברו וידברו לעצמם. את הטיעונים שלך כבר נתת לא פעם ולא פעמיים והם יודעים הכל טוב מאוד. עכשיו ם פשוט צריכים להתרגל לרעיון וזה יקרה מתישהו. גם ההנקה זה דבר לא קל. תני לעצמך את הזמן להתרגל לשגרה ולטכניקה. סבלנות - זו לדעתי מילת המפתח בימים אלה. והכי חשוב - שיהיה במזל טוב!!
 
מזל טוב מזל טוב!!../images/Emo65.gif../images/Emo24.gif../images/Emo66.gif

מקווה שזה לא מגיע אלייך, כל הויכוחים ומחול השדים, ואם כן, שאת יודעת לסנן
תהנו
 

shapir1

New member
../images/Emo24.gif

מזל טוב!
נתנו לך כאן עצות טובות, כך שכל מה שנותר לי הוא להצטרף. אל תילחצי, נוחי כמה שאפשר והפני את כל האנרגיה שלך לטיפול בתינוק. אני בטוחה שעם הזמן המשפחה תירגע
 
קבלי חיבוקים......./images/Emo24.gif../images/Emo45.gif../images/Emo24.gif

מקווה שה"פסטיבל" יגמר בשיר ... זה הזמן הכי רגיש והכי קשה. אני אשמח לבוא, אם תרצי, בתור "זמר אורח", לשיר לך שיר עידוד. תחזיקי מעמד! תהי חזקה בשביל הקטקטן! ממליצה לא להחליט החלטות עכשיו...פשוט לדחות אותן לעוד כמה שבועות....
 

שוגי193

New member
מזל טוב וכדאי לראות את חצי הכוס המלאה

אומנם כולם מציקים אבל אפשר להשתיק אותם. לפחות את לא בלחץ ממה שיקרה, ואת לא צריכה לשמוע אותו צורח ולדעת שמכאיבים לו, ואת לא צריכה להרגיע אותו כשכולם אוכלים בורקס, ואת לא צריכה להחליף תחבושות ולבדוק שהכל תקין ולראות סימנים של דם. רואה, הרבה יותר קל לך מלאמא אחרת במצבך שלא לקחה את ההחלטה הנכונה!
 
המון מזל טוב ../images/Emo140.gif

ההמלצה שלי, מה שעבד אצלי, נמנעתי מלדבר עם אנשים על הנושא שבועות לאחר הלידה. עם כל ההורמונים והרגישויות, במיוחד אם זה ילד ראשון (אני לא יודעת אם זה המצב אצלך) שהאשה זקוקה להמון תמיכה וחיזוקים, אין מקום לאנשים שיבואו וירפו את ידייך. אצלנו בעלי היקר
פשוט עטף אתי וסינן שיחות טלפון מאנשים שרצו לומר לי משהו בנושא, גם את הסבתות. ואם מישהו רצה לומר משהו הוא זה שעמד חוצץ. את צריכה להיות עטופה ואהובה ונתמכת. אם משהו לא חושב ככה פשוט תמנעי מלדבר איתו בשבועות הקרובים. שיהיה לך פוסט קל והמון אושר מהקטנצ'יק.
 
../images/Emo41.gif../images/Emo41.gif*| נצל"ש מחר המפגש

1. חברי קה"ל - בבקשה הכנסו לקומונה להתיעצות 2. מי שלא קיבל הזמנה שיסתוב לי מיד לפי הפרטים בחתימה 3. אפשר עדיין לפרסם בפורמים אחרים את המפגש - מי שיכול בבקשה יעזור. תודה.
 
מזל טוב

אני יודע שלי יש את האמא הכי טובה בעולם והיא כן עשתה לי ברית. אני יודע שלי שאני לא אעשה דבר כזה. את נשמעת אמא כמעט הכי טובה(אחרי אמא של כמובן) הרבה הצלחה. (לנפנף מעצבנים, לנפנף בעדינות, זה הרגע שלך)
 

She Dolphin

New member
מזל טוב לכם ../images/Emo24.gif

מקווה שכולם מחוץ לחזיה והתחתונים שלכם כרגע
אני מאמינה שאחרי שיעבור 8 הימים האלה, הכל יהיה יותר קל. אם תרצי התיחסויות ספציפיות את מוזמנת לשאול כאן. תרגישו טוב
 
למעלה