הבנתי שהתקפי לב במרתונים זה דבר נפוץ....

הבנתי שהתקפי לב במרתונים זה דבר נפוץ....

ידיד שהזמין אותי להיצטרף למסולול של 10 שקילומטר ישר קיבל תגובה שלילית . איך אתם מתמודדים עם הסכנות הבריאותיות החמורות שהספורט הזה גורם ? האם כדאי לוותר על קצת אנדרנלין בשביל חיים בריאים או שאתם מעדיפים לסבול מבעיות בריאות רק בשביל קצת "הי" ? חוץ מהתקפי לב יש המון בעיות בריאות שמושיכות לריצה ולמרתונים השונים. היה עצוב לי לשמוע שלכותב שלפני יש ידיד שהתעלף בעת מירוץ ..... האם לא הגיע הזמן שנהייה אחראים לבריאותנו ?
 

daka12

New member
להיפך

ריצה בפרט וכל פעילות ספורטיבית בכלל, משפרים את הבריאות ומורידים סיכון למחלות לב וראה ע"י הפחתת גורמי סיכון כמו: יתר לחץ דם, כולסטרול גבוה, סבילות לסוכר, מניעת השמנת יתר וסיבולת לב ראה טובים יותר. כמו בכל דבר בחיים צריך להיות קשוב לגוף ובמידה ומופעים כאבים בחזה, קוצר נשימה במאמצים הולכים ופוחתים או כל דבר אחר שאינו שיגרתי אז צריך להיבדק ע"י רופא ולישקול מיבחן מאמץ ואקו לב, כמובן למי שבמשפחתו ידוע על מחלות לב, מוות פתאומי, איבוד הכרה בעבר יש סיכון גבוה ולכן צריך להיבדק עוד לפני הופעת סימנים. פעילות ספורטיבית מיטיבה עם הבריאות אך במידה וקיימת כבר בעיה לבבית היא עלולה לסכן חיים ולכן אנשים בסיכון צרכים להיבדק לפני כן.
 
אני מקווה שאתה לא חיי בהכחשה...

ספורט זה אחד הגורמים העיקרים לתמותה ממחלות לב ופציעות ונזקים גופנים. היחידים שמרוויחים מכל העסק של הספורט זה מועדוני הכושר השונים וחדרי הכושר . האדם הממוצע גם ימפסיד כסף וגם זמן וגם יגרום לעצמו נזקים ומוות במקרים קיצונים. כבר ראינו ספורטאים ואנשים רגילים שמתו כתוצאה ישירה ובלעדית של ספורט. מכר של המשפחה התחיל יום אחד לעשות גוגינג (יענו ריצה) ולאחר חודש קיבל התקף לב שחזק בריצה של שעה. אפשר לגרום לעצמך נזק בספורט גם אם כל הבדיקות תקינות. לא ראיתה את שחקן הכדורגל מבאר שבע שמת השנה ? אם הבריאות הייתה שיקול עיקרי מבחינתך הייתה כבר מזמן מפסיק את כל שטיות הספורט הללו.
 

ELIELI22

New member
הבעיה הגדולה היא ספורט עילית , הישגי , תחרותי

ככל שאתה מתאמץ יותר על חשבון הבריאות , ממשיך לעשות זאת לאורך זמן למרות שהגוף מאותת להפסיק אתה עושה נזק ... יש גילאים שהכל בסדר , עד גיל ביולוגי של 27 פחות או יותר המצב נשאר סביר ... ככל שעולים בגיל השחיקה עולה , ההזדקנות מגיעה ואיתן הסכנות , הכי בריא זה ספורט "עם יד על הדופק" לעבוד עם ההרגשה שלך , עם בדיקות רפואיות תקינות , תזונה בריאה ובלי נסיונות לשבור את שיא העולם ו/או את השיא האישי שוב ושוב ושוב .
 
סבבה , יתכן שבימילים אחרות ככל שאנו

עוסקים בספורט יותר איטנסיבי ככה הסיכוי שלנו עולה לסבול מנזקים עולה ופחות קשור אם האדם ספורטאי מקצועי או חובבן.
 

oferba

New member
../images/Emo124.gifשובו של לאכולולרזות?

לפחות לפי ההודעה הזאת - חשבתי שמיצינו את מה שהיה להגיד כבר בפורום זה בשרשור הארוך ביותר אולי בתולדות הפורום - זה שרץ נפטר במרתון שיקגו, לא חייב להתחיל את הוויכוח מחדש...
 
כן :) מודה . הפיתוי של לעשות קצת צחוקים

גדול עלי . אומנם אני אדם רציני ולכן הדעה שלי היא מאוד רציני ואני עומד מאחוריה ב 100 אחוז גם אם תפגשו אותי בחיים האמיתים. הסיבה שאני כותב זאת זה בעיקר בגלל העובדה המקוממת שספורט = בריאות . ומנסיוני הרב זה ממש לא כך. טוב , תפסתם אותי . יום טוב.
 

אילון22

New member
טפש זורק אבן לבאר... אלף חכמים לא יוציאו אותה

עדיף לא להתייחס
 
למעלה