הבנתי את המצב

ofribecker

New member
הבנתי את המצב

הבנתי שאף אחד לא רוצה להסתכן כאן בניחוש תוצאות משחקי הקולג' לפחות לא בתוך התחרות המתמשכת. כולכם מביעים כאן את התנגדותכם מהסיבה שאינכם מבינים מספיק במשחקי הקולג'. חבל. אני רק יכול לומר לכם שתי מילים: א-ת-ם מ-פ-ס-י-ד-י-ם !!!!!!!!!! אין מלהיב כמו משחק קולג' פוטבול, וזה אוכל לארוחת בוקר את משחקי ה NFL. כאן משחקים בשביל הלב, בשביל האהבה, בשביל המקום, בשביל האוהדים ובשביל הנשמה!!! מציע לכל מי שאוהב פוטבול ולא התעניין עד היום בקולג'ים לפתוח מידי פעם את האתרים המסקרים אותם (לדוגמא Yahoo sports, ESPN וכו') ואת הטלוויזיה כשיש משחק קולג' או סתם ללכת פעם למשחק ולהבין מה הפסדתם עד היום! מבטיח לכם שתאמרו "איך לא חשבתי על זה קודם?". בשנה הבאה אני מתכוון לפתוח בהסברה יותר רחבה ובשרשורים יותר תכופים בנשוא הקולג' פוטבול. מי שזה יעשה לו את זה, רק ירויח (עוד) כיף מהמשחק הזה שנקרא פוטבול. מעבר לכך, שחקני הקולג'ים הם שחקני העתיד של ה NFL ומאוד מעניין וכיף לעקוב אחר הסיפורים, המספרים, ההתקדמות, ההתפתחויות ועוד ועוד. למי שמעוניין אני אפתח שרשור נפרד לניחוש משחקי ה Bowl השנה וכמו שהחלטנו - זה לא ייכלל בשקלול התחרות הקיימת על משחקי ה NFL. יאללה ביי לעת עתה.
 

Reshefgarcia

New member
עופרי....

באף אחת מהתגובות לא נאמר שמשחק הקולג'ים הוא לא מלהיב מספיק כדי להכלל בתחרות... ותאמין לי,שלמרות שאני לא מבין גדול בתחום,כשיש משחק טוב,אני נשאר לראות,ואני בטוח שכמוני עוד רבים... העניין הוא,שחוסר ידיעה והכרה של הקבוצות יפגום בתחרות שכזאת...התחרות תהיה מוטה בצורה לא הוגנת כלפי המומחים בתחום (לדוגמה : אתה)... זה כמו שתבקש מאוהד בית"ר ירושלים להמר מול מישהו מהפורום הזה על תוצאות השבוע ב NFL מה נראה לך שיקרה במצב כזה? הסיכוי היחיד הוא בניחושים,וניחושים,בפעם האחרונה שבדקתי,זה לא תחרות ספורטיבית... שוב,להדגשה...אין ספק שיש דברים בקולג'ים שחסרים ב NFL ומשפרים בהרבה את המשחק,אבל זה לא משנה את העובדה שמעטים מאיתנו מבינים בתחום,ולכן מעדיפים שלא לנסות להמר... אני,באופן אישי,אקדם בברכה כל יוזמה שלך לקראת עונת הקולג'ים הבאה,ואלי סוף סוף-אדבק סופית בחיידק שנקרא פוטבול מכללות רשף
 

ofribecker

New member
רשף, זה בדיוק מה שאמרתי...

אני בהחלט מבין את העניין, עוד לפני שכתבת. כל מה שאמרתי הוא, ש לא להבין בקולג' פוטבול, זה הפסד בשביל חובב הענף. וכמו שאמרתי - אני לוקח על עצמי מטלה, שלדעתי היא לא כלכך קשה, של לנסות ולהלהיב את חברי הפורום בנושא הקולג'ים כי יש הרבה מה, ואולי בעוד זמן מה כולם יוכלו יותר להבין ויותר להנות מהענף הזה.
 

LuCkY SoB

New member
אני אוהד בית"ר

ירושלים. זה אומר שאני לא מבין בפוטבול? די נמאס כבר מהסטיגמות שהדביקו לאוהדי בית"ר. זה שבנאדם הוא אוהד בית"ר זה לא אומר בהכרח שהוא דפוק ולא מבין בשום דבר אחר חוץ משבירת חלונות של אוטובוסים.
 

Yo-man

New member
אין פה ענין של סטיגמות

רק שסטטיסטית רוב (כמעט מוחלט) אוהדי הכדורגל בישראל, ולצורך הענין רוב של 99.9% מאזרחי ישראל לא מבינים כלום בפוטבול. ההקבלה היתה לשאול בפורום שמתמקצע בתחום ספורטיבי אחד שאלה הקשורה לספורט אחר. רשף ניסה להדגיש את המרחק בין פוטבול מכללות ל-NFL. לא לעלוב או להדביק תוויות.
 

LuCkY SoB

New member
אבל

למה להזכיר דווקא את בית"ר כל הזמן? האוהדים של הפועל ב"ש או בני יהודה לא פחות גרועים.ץ אז למה להזכיר את בית"ר כל פעם? אבל עזוב זה כבר דיון אחר לפורום אחר.
 

Yo-man

New member
לדעתי זו הפעם הראשונה אצלינו

שמזכירים את בית"ר. ואם אני טועה - אז סליחה, ואני אנזוף בנוגעים בדבר. בכל מקרה - No hard feelings.
 

LuCkY SoB

New member
לא התכוונתי בפורום

הזה ספציפי. התכוונתי בכלל בתקשורת, בכל פעם מזכירים את האוהדים של בית"ר בהקשר שלילי. אין צורך לנזוף באף אחד, הבנתי שזה לא נאמר בכוונה זה רק מה שהורגלתם. תקשורת עוינת!
 

joseywales

New member
הנשמה? הלב ? האוהדים !!?

תקשיב עופרי ! אני שם לב לאהדתך הגדולה לקולג' פוטבול ובצדק !המשחק מהיר מבולגן ושם באמת כל דבר יכול לקרות.אבל נראה לי שאתה קצת תמים .הריי לילדים האלה יש רק מטרה אחת טובה ונעלה והיא...תהייה מוכן...להשיג חוזה ב NFL . שם בקולג' עדיין איין להם כסף ופרסום(לפחות לא קרוב לNFL )והם משחקים כדי להשיג זאת. להבדיל מזה :ב NFL כבר יש כסף ומעמד וכל ששחקן לגיטימי רוצה זה להשיג "טבעת"ולא לפרוש עם המון כסף. תנסה לשאול את מרינו כמה כסף הוא היה נותן בשביל לנצח סופרבול ! but thats me and i can b wrong תגובות ?
 

ofribecker

New member
הכל נכון

זו לא תמימות או היתממות. אתה צודק במאה אחוז ואף למעלה מזה שמטרתו של שחקן הקולג' היא להגיע ל NFL ולקבל הרבה כסף... זה לא סותר! לך פעם למשחק קולג' ותבין. עשית את זה פעם?
 
למעלה