הבלוף הגדול של ניתוח קיצור קיבה
אנשים יקרים הבלוף הכי גדול בעולם זה ניתוח קיצר קיבה כולנו יודעים כמה זה קשה לאכול דברים מוצקים ולהקיא כולנו יודעים כמה שזה רע שנסתם חלק בקיבה ועוברים את בדיקת הגסטרו אני בחור בן 30 שעבר ניתוח כזה לפני 12 שנה אצל פרופ´ חרוזי ותאמינו לי אנשים זה לא שווה כלום לא יעזור לכם שמן תמיד חושב שמן אז לא אוכלים אוכל ואכלים במבה ושוקולד כי זה מתעקל ולא מקיאים את זה מי שרוצה לדעת איך זה לחיות 12 שנה עם טבעת וסימן קהין של 15 סנט´ בבטן שידבר איתי ויראה כמה זה רע כיום ירדתי במשקל המון אבל זה לא שווה לא הכאבים ולא כלום אנשים תחשבו טוב טוב טוב לפני שאתם עושים את זה טוב טוב
אנשים יקרים הבלוף הכי גדול בעולם זה ניתוח קיצר קיבה כולנו יודעים כמה זה קשה לאכול דברים מוצקים ולהקיא כולנו יודעים כמה שזה רע שנסתם חלק בקיבה ועוברים את בדיקת הגסטרו אני בחור בן 30 שעבר ניתוח כזה לפני 12 שנה אצל פרופ´ חרוזי ותאמינו לי אנשים זה לא שווה כלום לא יעזור לכם שמן תמיד חושב שמן אז לא אוכלים אוכל ואכלים במבה ושוקולד כי זה מתעקל ולא מקיאים את זה מי שרוצה לדעת איך זה לחיות 12 שנה עם טבעת וסימן קהין של 15 סנט´ בבטן שידבר איתי ויראה כמה זה רע כיום ירדתי במשקל המון אבל זה לא שווה לא הכאבים ולא כלום אנשים תחשבו טוב טוב טוב לפני שאתם עושים את זה טוב טוב