הבלוף הגדול של ניתוח קיצור קיבה

lioraa

New member
הבלוף הגדול של ניתוח קיצור קיבה

אנשים יקרים הבלוף הכי גדול בעולם זה ניתוח קיצר קיבה כולנו יודעים כמה זה קשה לאכול דברים מוצקים ולהקיא כולנו יודעים כמה שזה רע שנסתם חלק בקיבה ועוברים את בדיקת הגסטרו אני בחור בן 30 שעבר ניתוח כזה לפני 12 שנה אצל פרופ´ חרוזי ותאמינו לי אנשים זה לא שווה כלום לא יעזור לכם שמן תמיד חושב שמן אז לא אוכלים אוכל ואכלים במבה ושוקולד כי זה מתעקל ולא מקיאים את זה מי שרוצה לדעת איך זה לחיות 12 שנה עם טבעת וסימן קהין של 15 סנט´ בבטן שידבר איתי ויראה כמה זה רע כיום ירדתי במשקל המון אבל זה לא שווה לא הכאבים ולא כלום אנשים תחשבו טוב טוב טוב לפני שאתם עושים את זה טוב טוב
 

סניפטר

New member
ידידי

לא סיפרו לך שהחיים של כולנו זה הבלוף הכי גדול ביקום . ומה שווים חיינו ללא הנסיונות הצלחות ואף הטעויות שאנו חווים ביום יום . כל מי שרוצה לעבור את הניתוח הוא מספיק שקול בכדי לבדוק את השלכותיו. ואם תשאל לדעתי למרות שאני רק בתחילת דרכי אז אין שמח, מאושר ושלם יותר ממני. סניפטר(ששמח בחלקו)
 

שרה16

New member
איזו הצהרה דרמטית../images/Emo121.gif...

בתור אורח ,שזו פעם הראשונה שלו בפורום זה, התחלת גבוה מידי! ובאמת חשבתי טוב טוב! עם ערכי לחץ דם בשמיים ועם כולוסטרול גבוה וברכיים כואבות.. ואות קיין זה מושג שממש לא מדבר אלי..מי שמסתכל עלי,רואה אותי כאדם שלם ולא שם לב לצלקת זו או אחרת..(וברוך השם,יש הרבה!) כיום,רוב הניתוחים הם בשיטת הלפרסקופיה ,ללא פתיחת בטן והרפואה מאוד התקדמה במהלך השנים האחרונות בנושא זה. וכל אדם עושה לעצמו את השיקולים ,האם כדאי לו כל ה"עסק" למרות הסכנות והצלקות.. להזכירך! לחיות עם לחץ דם וכולסטרול (ועוד ועוד..)גבוהים,מסוכן לא פחות! זהו בפירוש לא ניתוח קוסמטי!
 

עדי.פ

New member
12 שנה..... התקדמנו מאז(חלקנו)

לפני 12 שנה היו טכנולוגיות אחרות היום עושים את ניתוח הטבעת בלפיסקופיה ( אצלי צריך להיות ממש קרוב כדי לראות את הצלקת ומי שכבר כ"כ קרוב לא אכפת לי שיראה אותה) הקאות-אני אוכל מוצקים ובשנה ותשעה חושים הקאתי פעם אחת בלבד במבה ושוקולד , תודה אבל רק קצת ומי שידבר איתי (או עם אשתי) יראה כמה זה טוב בקיצור , אף פעם לא מאוחר מדי , גם אמא שלי עשתה ניתוח לפני כ 15 שנה שלא הצליח והיום היא מאושרת אחרי ניתוח טבעת ועם יותר מעשרים ק"ג פחות ועוד היד נטויה מה כן, תמיד כדאי לחשוב טוב
 

מןניקה

New member
אולי בלוף,אבל עובד..../images/Emo127.gif

אני סה"כ 5 שבועות מהניתוח,עדיין אני לא מרגישה את מה שאני אמורה להרגיש ז"א שאני נהיית מהר שבעה וכ´ו ,ובכל זאת ידידי, חשבתי הייטב קודם ודיברתי עם המוןשמנות ושמנים שירדו לבלי הכר, וכולם הצליחו, אז כך שאפילן אם אתה צודק וזה רק בלוף, מה איכפת לי? העיקר שהבלוף מצליח לא?עובדה שאתה אומר שאתה היום רזה! בקשר לצלקת היום שזה לפרסקופיה, אצלי כמעט וכבר לא רואים כלום!ובכל מקרה עדיף צלקת מתחת לחולצה מלהראות צלקת אחת מנופחת וגדולה...
 

באיה

New member
מוניקה, היית גדולה (ולא כוונה.....)

אני רואה שאין לי כבר מה להוסיף. כולם לקחו לי ממש את המילים מהפה והמקלדת שלי.
 

gdola

New member
כבר אמרו חכמינו ש....

אי אפשר לאכול את העוגה וגם להשאירה שלמה. מה חשבת ? שתעשה/י קיצור קיבה ,תמשיך/י לאכול ותרזה ? על משהו היית בטוח צריך/ה לוותר, ואם לא סיפרו לך, אז צריך לעשות גם על הדרך את השינוי הגדול בראש ולא צריך לחפש פטנטים למינהם על מנת להתחכם עם הניתוח.סוד ההצלחה הוא לעשות את השינוי בראש וצריך לדעת שהשינוי הזה הוא עבודה אישית ועצמית שכל אחד וכל אחת, אין לצפות שמשהו חיצוני כמו ניתוח יעשה את העבודה בשבילנו. וכל קילוגרם שירדת מהניתוח שווה הכל אם לא הצלחת לרדת לבד. כמו כן יש לציין שמאז השיטות והטכנולוגיות בניתוחים אלה עלו בהרבה רמות וניתוחים כאלה היום כרוכים בהרבה פחות כאבים. יש היום מודעות גדלוה למה שקורה אחר כך, ישנן דיאטניות וקבוצות תמיכה והדרכה בבתי החולים, ויש גם פורומים נהדרים כדוגמת הפורום הזה. זה לא שאני חושבת שהניתוח הוא האלטרנטיבה הטובה ביותר ,אך היא בכל זאת אלטרנטיבה והיא מעולה לכאלה שלא הצליחו לרדת במשקל בשיטה אחרת. ותכניסו את זה טוב טוב לראש, הניתוח הוא רק כלי עזר לירידה במשקל , בכל מקרה ,המשך/י לשמור על תוצאות המשקל שהשגת...
 

רוייקו

New member
שלום לך וברוך הבאה לפורום.. ויש לי

שאלה: האם השגת את המטרה, מעבר להגבלה שאתה מדבר עליה ? הצלחת להוריד במישקל או שמא עברת לאכול מזון רך ושמנת חזרה ?!
 

lioraa

New member
לא רק שהורדתי ועלית חלק

אבל זה לא קשור בטוח שהכל מתקדם והכל ורוד אבל בכל דבר טוב יש גם דבר רע לא באתי להתנצח ולא באתי להראות כמה אני צודק כי זה לא יהיה נכון באתי להדליק גם נורות אדומות בכל הניתוח הזה ולראות עד כמה הוא באמת משתלם או לא לחלקם אנשים תחשבו מה כבר ביקשתי יש פה תגובות כאילו אני עשיתי מעשה שלא יעשה כן אנשים לא הכל ורוד מה לעשות יש הרבה דברים שהם לא הכי טובים בעולם אני לא מאחל לאף אדם לעבור את בדיקות הגסטרו החודרניות או לבצע ניתוח מתקן או משיכה דרך אגב לי יש טבעת בקיבה והטבעת במקומה ולא זזה אז אנשים די אני מאחל לכולם להיות בריאים והכי חשוב להיות מאושרים
 
אז אתה בן...

טיפשונת אני. הייתי צריכה רק להציץ בכרטיס האישי. מאחלת גם לך בריאות ואושר. שלומית.
 

orhen

New member
אי אפשר למתוח ביקורת על ליאור

אני לא חושבת שאפשר למתוח ביקורת, הרבה מהאנשים פה בפורום עם הניתוח רק בחיתוליו, ואל תשכחו שלפני 12 שנה הניתוחים היו הרבה יותר קשים..(אני הייתי עדה לכך). אי אפשר לשפוט אם זה מה שהבחור מרגיש... ויש עוד כמוהו אני בטוחה, ושמעתי אותם, אבל מאז באמת התקדמנו, והלפרסקופיה באמת קל יותר. אבל הבחור צודק, צריך לחשוב טוב טוב לפני שעושים.
 

orhen

New member
אי אפשר למתוח ביקורת על ליאור

אני לא חושבת שאפשר למתוח ביקורת, הרבה מהאנשים פה בפורום עם הניתוח רק בחיתוליו, ואל תשכחו שלפני 12 שנה הניתוחים היו הרבה יותר קשים..(אני הייתי עדה לכך). אי אפשר לשפוט אם זה מה שהבחור מרגיש... ויש עוד כמוהו אני בטוחה, ושמעתי אותם, אבל מאז באמת התקדמנו, והלפרסקופיה באמת קל יותר. אבל הבחור צודק, צריך לחשוב טוב טוב לפני שעושים.
 

שגית 16

New member
מה זה ניתוח לפרסקופיה?

זה הניתוח לייזר שכולם מדברים עליו ? מי המנתח הכי טוב? אנא השיבי לי במהרה תודה!
 

orhen

New member
היי שגית, לפרסקופיה

כן ניתוח הלפרסקופיה נעשה באמצעות לייזר (לפחות החתכים בגוף: אלו חתכים קטנים מאוד (יחסית) בשלוש נקודות בבטן. הוא גם ניתוח קצר יחסית - כשעה, והאישפוז יום אחד, ההחלמה גם מהירה: אני אחרי שבוע כבר תפקדתי יפה מאוד. אני עשיתי אותו אצל סובחי - לדעתי הוא רופא מדהים, הוא מטפל בבי"ח איכילוב: 03-6973965 יש כמובן גם מנתחים אחרים באותה השיטה, וגם שיטות אחרות. אשמח לתרום עוד מידע אם תירצי.
 
אוריתה, אני אשמח לעוד מידע../images/Emo92.gif

על הניתוח הזה, אם את מוכנה... זה תקף בניתוח של הטבעת? נשמע אנושי יותר... ספרי בבקשה!
 

orhen

New member
היי שגית, לפרסקופיה

כן ניתוח הלפרסקופיה נעשה באמצעות לייזר (לפחות החתכים בגוף: אלו חתכים קטנים מאוד (יחסית) בשלוש נקודות בבטן. הוא גם ניתוח קצר יחסית - כשעה, והאישפוז יום אחד, ההחלמה גם מהירה: אני אחרי שבוע כבר תפקדתי יפה מאוד. אני עשיתי אותו אצל סובחי - לדעתי הוא רופא מדהים, הוא מטפל בבי"ח איכילוב: 03-6973965 יש כמובן גם מנתחים אחרים באותה השיטה, וגם שיטות אחרות. אשמח לתרום עוד מידע אם תירצי.
 
דימעות תנין../images/Emo7.gif

גם רזית...וגם בוכה. האם יכולת לשרוד בחיים אם היית עם עודפי שומן ניכרים עד היום???? לכולנו כאן ברור, שהניתוח מהווה חלון הזדמנויות, ואנחנו כאן כדי לתמוך האחד בשני, ולא כדי לספוג קיטונות של מופרעים ומתוסכלים ברשת, לכולנו ברור שיש הצלחות ויש כשלונות, ממש לא מזמן חווינו טרגדיה שגרמה לאחת החברות בפורום... לעזוב אותנו ולתמיד. אבל הסיכוי הקטן, שהניתוח הזה יעזור לנו להבריא מהמחלה הנוראה הזו...מביא אותנו, אל שולחן הניתוחים כמפלט אחרון. אני עברתי ניתוח לפני שבעה חודשים, ניתוח מעקף, אני מתקרבת לירידה של 50 ק"ג ומאושרת, ההגבלה שלי היא שולית לעומת הרווח של להראות טוב, להיות בריאה ולהנות סוף סוף מהחיים וממה שיש להם להציע לי, יש הרבה סבל בסיפור שלי, אבל הוא שייך לתקופה של לפני הניתוח...והיום יודעת כמה הרבה יש לי להפסיד אם אפקשש, או אם אעיז לעלות במשקל. ואם אתה לא הצלחת להפנים את הניתוח, אל תגיע לכאן כדי לשכנע אותנו, כי אנחנו כבר קיצרנו....בדרך זו או אחרת. ואם זה בלוף כל כך גדול איך זה שרזית? ואם אתה סובל כל כך, תפנה לרופא שניתח אותך, בטוחה שמאז ועד היום דברים השתנו ויוכלו לסייע לך להחזיר את הגלגל לאחור, ולהעלות את איכות חייך. שיהיה לך בהצלחה.
 
ברוכה הבאה ליאורה.

(אני מקווה שהבנתי נכון ואת בת. אם לא - ט.ל.ח.) אפשר לראות שאת כותבת מתוך כאב ומצוקה. כפי שהשיבו לך פה אחדים נושא הניתוחים נגד השמנה השתכלל מאד מאז שנותחת, אך יש להודות - גם בין אילו שנותחו בשנים האחרונות יש לא מעט מאוכזבים. לא ברור לי איזה ניתוח בדיוק עברת, ואם את רוצה לתקן את המעוות (יתכן שיש דרכים לעשות זאת) או רק להזהיר אחרים מפני צעד לא נבון. נשמח מאד אם תוסיפי עוד פרטים. בכל מקרה את מוזמנת להשאר איתנו - לשתף בנסיונך וברגשותייך, להתיעץ וסתם להנות מחברתנו. בכל אופן, כפי שכתבו לך, מטרת הניתוחים נגד השמנה למיניהם היא בריאותית, ורבים חושבים שזה כדאי גם אם יש לשלם משהו באיכות החיים. אבל באמת חשוב שמי שעומד לעבור ניתוח כזה יקח בחשבון את כל האפשרויות והסיכונים. שלומית.
 
למעלה