הבלבוסטה ירדה מהפסים

אובאמה1

New member
כל איזכור הוא לטובה

אסור שיעלם מהתודעה וטוב עשית גם את כשהצטרפת אלינו והבעת את דעתך על כך.
 

balbala5

New member
מסכימה בהחלט עם אובמה !

כל עוד גלעד שליט בשבי צריך להזכיר אותו בכל הזדמנות !!! אצלי למשל התמונה שלו מופיעה בכל הודעת אימל שאני שולחת. גם אני מחכה לגלעד שליט !!!
 

balbala5

New member
ואתה יודע מה? בזה הרגע הוספתי ...

את התמונה של גלעד שליט לכרטיס שפתחתי בתפוז.
 

אובאמה1

New member
אני אוהב את התמונה הזו

בתמונה המפורסמת עם היד הוא נראה אשכנזי מדי לטעמי וזה מוציא שם רע לחיילים חטופים וגם האויב צופה בנו ושואל את עצמו, מזה אני צריך לחשוש?
 

k7y

New member
תגיד מה הקשר עכשיו לאשכנזי? הבן אדם האומלל

הזה שלוש שנים עוד מעט בתוך בידוד מי יודע באיזה תנאים וזה מה שמעניין אותך אם הוא אשכנזי או מזרחי. ותתפלא אני מזרחית וזה לא נעים לי לשמוע שאתה ככה מדבר עכשיו על אשכנזים ומקשר על חיילים ועל גלעד. תשקול מילים בבקשה..
 

אובאמה1

New member
מה הלחץ?

רק אמרתי שאני מעדיף תמונה אחרת שבה הוא נראה יותר גבר, זה הכל, צאי מזה..
 

k7y

New member
אובמה 1 כנס.....

חמוד לא התכוונתי להעליב אותך, פשוט אני רגישה לחיילים קרביים ובמיוחד וכולל על גלעד שליט, לא הייתה כוונתי להעליב אותך או לפגוע בך. תבין גם אותי ואת הדומים לי בנושא גלעד. גלעד הוא ילד מסכן ואני בטוחה שאם הוא בחיים הוא התבגר אחרי מה שהוא עבר ואולי עדיין עובר שם.
 

k7y

New member
אני שמחה שהבנת אותי אובמה חג שמח לך מותק

 

אובאמה1

New member
חג שמח מותק

מי יתן וגלעד ישוב במהרה הביתה על אף היותו אשכנזי, קשה לי עם זה אבל מה לא עושים למען אחדות העם.
 

k7y

New member
אמן, זה לא חשוב אשכנזי חשוב הבן אדם עצמו

שנדע ימים טובים מאלו אמן כן יהי רצון.
 

אובאמה1

New member
אני מקווה

שכשהוא יחזור הביתה בעזרת השם הוא ידע למנף את המומנטום ויחתום על איזה חוזה טאלנט עם אחד מהערוצים המרכזיים, אמיר גיי גוטמן וכל הסלבס האלה שמבזים את עצמם בתוכניות ריאליטי רדודות יכולים רק לחלום על פרסום במימדים כאלה. אולי מעז יצא מתוק
 

k7y

New member
אוףףףףףףף גם אני מחכה לנס שגלעד ישוב הביתה

 

k7y

New member
../images/Emo7.gifעצוב ממש עצוב על גלעד../images/Emo7.gif../images/Emo7.gif../images/Emo7.gif../images/Emo7.gif../images/Emo7.gif../images/Emo7.gif

 

איתי בל

New member
קראת את הכתבה?

זו כתבת רכילות בוואלה שהם קיבלו אי מייל ממישהו שמציין זאת בחייאת זום זום... כמו שעדי אמרה אתה משחק אותה מטומטם או שאתה באמת כזה
 

balbala5

New member
../images/Emo2.gifבחייאת זומזם - יש לך בעיה בהבנת הנקרא...

הנה ציטוט ממה שכתוב בכתבת הרכילות המדוברת : |"לפני זמן קצר הגיע מייל לוואלה! סלבס מחברת היח"צ של מסעדת הפריים, שבבעלות מרדכי, ובו הזמנה לחגיגת המימונה. חוץ מהבטחה לסושי בנוסח חריימה (WTF??), נכתב במייל: "צפויים לקחת חלק במסיבה גם כוכבי האח הגדול vip, או לפחות רובם, חוץ מפנינה טורנה שלא הוזמנה". וואלה! סלבס הזדעקה מהקרע המחמיר וטילפנה לגברת מרדכי, שהבטיחה לחזור אליה ומאז לא ענתה. כעבור חצי שעה הגיע מייל נוסף המזמין לארוע, בשינוי קל: ההערה על אי-הזמנתה של פנינה טורנה נעלמה."
 

k7y

New member
גם פנינה וגם כוכי יכולות לחפש את החברות שלהן.

... שתיהן קורצו מאותו חומר.
 

k7y

New member
בעניין הספציפי הזה, מה שנכון נכון, פנינה היא

יותר נשית מכוכי, לכוכי יש מראה עכשיו באמת לא הכי נשי, היא פעם הייתה נראית אחרת , היא הייתה שכנה שלי והיא הייתה יפיפייה. היום היא ממש התבגרה בפנים.
 
למעלה