הבית לקראת ישראל - גיאורגיה

סלים וארזה

New member
מנהל
הבית לקראת ישראל - גיאורגיה שלוש קבוצות בבית עם מאזן של 2-1 ושלוש עם 1-2.
אוקראינה תפגוש את ליטא, גרמניה את איטליה וישראל את גיאורגיה.

המשחק בין ליטא לאוקראינה לא ממש משנה לישראל, כי בסוף המאזן בין ישראל לאוקראינה ייקבע במשחק האחרון בין השתיים. ישראל צריכה לקוות לנצחון איטלקי כי אז גרמניה תהיה במאזן של 2-2 ולישראל יתרון בין השתיים במקרה של שיוויון נקודות.

גיאורגיה מגיעה לאחר הפסד לאוקראינה שאמורה היתה להיות החלשה בבית. גיאורגיה משחקת עם רוטציה קצרה וחולשה בגארדים. על פי זכרוני שרמדיני הוא רך בהגנה מימיו במכבי ת"א. לאחר יום מנוחה מעניין כמה עייפות הצטברה אצל הגיאורגים. גם בישראל האוול שיחק 38 דקות, כך שכולנו תקווה שיוכל לשחק הרבה דקות גם הערב, אבל אני יותר חושב שהפעם צריך לתזמן את הדקות שלו. יש מולו שלושה שחקנים גבוהים שיקשו עליו את החיים משני צידי המגרש. אולי איזורית יכולה לעבוד יותר כשאין לגיאורגים הרבה מה למכור מבחוץ. איזורית גם אמורה לשמור את האוול מעבירות מיותרות.
באתר של היורובאסקט רשום כי האוול הוא 2.06. באתר של הפועל ירושלים רשום שהוא 2.03. אני יותר מאמין שהוא 2.03 ולכן הוא יהיה בנחיתות מול ה-2.11 של פאצ'וליה וה-2.17 של שרמדיני.
 

סלים וארזה

New member
מנהל
גרמניה ניצחה את איטליה
זה אומר שאם ישראל מפסידה לגיאורגיה, אז ישראל איבדה סיכוי כי אם יש בית משולש של גרמניה, גיאורגיה וישראל (בהנחה שכל אחת מסיימת עם שני נצחונות את הבית), אז ישראל בחוץ כי גרמניה ניצחה את גיאורגיה ב-10 הפרש, ישראל את גרמניה ב-2 וגיאורגיה את ישראל.
מצד שני ניצחון על גיאורגיה ואוקראינה סוגר עניין ומעלה את ישראל לשלב הבא כי אז יש לישראל יתרון על גיאורגיה ואוקראינה וגם נצחון על גרמניה.
&nbsp
משחק לחיים ולמוות (מטאפורי, כמובן).
 

סלים וארזה

New member
מנהל
חבל. ישראל נלחמה וגם לא עשתה יותר מדי טעויות היום
אני מדבר על ארבעים הדקות, לא על ההארכה. פשוט הגיאורגים עפו על אדי דלק ואצלנו האוול חטף מכה רצינית ולמרות שני סלים לאחר שחזר, הוא היה פחות אגרסיבי. גם פניני לאחר הברך כמעט ולא קלע (יכול להיות שבכלל לא קלע?) ואין מה לעשות. אני ארחיב יותר מחר. היום אני הולך לישון עצוב
 
לא ידעתי מי אני רוצה שינצח ... היו לי רגשות מעורבים
לפני שהתחיל הטורניר רציתי כמובן שגם ישראל יעלו וגם הגאורגים.
ישראל חששה מהגבוהים הגאורגים וזילזלו בגארדים הגאורגים.
הגארדים הגאורגים צלפו מבחוץ וספגנו 89 נקודות.. זה יותר מדי.
זה לא מספיק יום טוב בהתקפה כשאין הגנה טובה.

ארז אדלשטיין אמר שישראל לא שיחקה יותר מדי משחקי הכנה.
למרות שאני לא הייתי מאמן ולא שחקן אני מרשה לעצמי להגיד שהוא טועה.
כמובן שצריך גם משחקי הכנה אבל משחקי אימון פנימיים לא פחות חשובים.
במשחקי אימון פנימיים כולם משחקים וכול השחקנים זוכים לכושר משחק.
הטורניר האחרון של משחקי ההכנה (עם פולין הונגריה ובריטניה) היה מיותר.
 

סלים וארזה

New member
מנהל
ישראל הפסידה במזל וניצחה במזל
אני מדבר על שני המשחקים האחרונים. מול גרמניה ניצחה במזל בגלל שלשה מטורפת של פניני ומול גאורגיה הפסידה במזל כשהזריקות בסוף לא נכנסו והשלשה של דיקסון כן. אני לא חושב שהמאמן אשם, זה מה שיש לישראל להציע. הטובים שיחקו, האוול אחרי הפציעה היה פחות אינטנסיבי, פניני אמנם חזר לשחק לאחר הברך, אבל כבר לא תרם התקפית ובעצם זה מה שישראל שווה כרגע - מקום 5-6.
&nbsp
חוק רוסי, לא חוק רוסי, הגבלת זרים או לא - הכדורסלן הישראלי היום הוא לא ברמה מספיק טובה.
 
למעלה