הבטלנית כנעפו מצטרפת למר"ץ

  • פותח הנושא Fasz
  • פורסם בתאריך

Fasz

New member
הבטלנית כנעפו מצטרפת למר"ץ

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3311088,00.html אני חושש שבמידה והיא אכן תיבחר לכנסת, עולם הפורנו לא ישוב להיות כשהיה, ללא הבטלנית וכוכבת סרטי הזימה, כנעפו. ברגעים הללו, אני מבין לחלוטין את אבשלום וילן.
 
תתפלא אך היא לא היחידה

הרבה ליכודניקים שנמאס להם מהליכוד והמדיניות הכלכלית ימנית קיצונית שלו עברו שמאלה. כי בוא לא נשכח שרוב אלה שנפגעו מהמדיניות הזאת היו דווקא ליכודניקים.
 
שמעתי שהעבודה הטובעת מצטרפת

למרצ הטובעת. גם מיליונר ההימורים הסוציאליסטי של העבודה, אבי שקד, טובע לאחר שחוק אמריקאי חדש מונע ממנו לפעול בארה"ב.
 
שיטבע

למה אתה חושב שמזיז לי מה קורה למיליונרים? ישנה בדיחה קפיטליסטית שהולכת כך: אדם אחד עוצר קפיטליסט ברחוב ושואל אותו איך מגיעים ללשכת הסעד, משיב לו הקפיטליסט: לך ישר ישר ותמשיך ללכת ישר עד שבסוף תגיע לשם.
 

אשרת

New member
כי מי שמשלם את עיקר המיסים

הם אלו שיש להם כסף, והם מרווחים קצת יותר מהמנימום, ממתיק.
 
להם לפחות יש מאיפה

הייתי רוצה לראות פעם אחד כזה מגיע לבית תמחוי, כדי שיוכל להעריך פעם אחת ולתמיד כמה טוב הוא חי לעומת אחרים במדינה הזאת. ומה לעשות שעד שמישהו לא נפגע בעצמו, הוא לא יודע להעריך כמה טוב לו ועם איזה עוולות ומצוקות צריכים להתמודד אזרחי מדינתו.
 

אשרת

New member
ממתיק...

לא כולם מנצלים עובדים. תתפלא,אבל יש מקומות עבודה שמתייחסים לעובדים שלהם בצורה טובה מאוד, ונותנים להם תנאים טובים מאוד. אבל אלו מקומות שמה לעשות, אתה צריך להיות בעל כישרון ששווה לשקיע בו. אף אחד לא לוקח מאיש כסף, אם כבר, אתה רוצה לקחת מאיתנו כסף.
 

Fasz

New member
למען האמת, כאשר מדובר באשף

ההימורים אבי שקד, איני חש כל צער. רצוי שיהיו כמה שפחות מליונרים ובעלי הון, אשר עשו את הונם על סמך התמכרויותיהם של אחרים.
 

Fasz

New member
בוודאי שלא, העמיקי בהודעתי,

כתבתי שרצוי שיהיו פחות בעלי הון כמוהו, אשר ביססו עסקיהם על התמכרויותיהם של אחרים.
 
לא יודע אם צפית בזה אשרת...

אך ביום רביעי שעבר שודרה בערוץ 2 תוכנית תחקירים מיוחדת שנקראה "העשירים", שבה הראו איך מספר משפחות בישראל חולשות על המשק הישראלי, כשכל משפחה כזאת יכולה להרשות לעצמה לרכוש את המדינה. ואני לא מבין למה לקבוע שכל משפחה שכזאת יכולה להרשות לעצמה לרכוש את המדינה? אם כולנו יודעים שהמשפחות הללו כבר רכשו את המדינה, והייתי מוסיף ואומר שהן רכשו אותה אפילו במחיר מציאה. לצערי מדינת ישראל זו לא עוד מדינה שיש בה עשירים, כי אם עשירים שיש להם מדינה.
 

אשרת

New member
וכמובן...

הכתבים הם חסרי אנג'דה כלכלית- פוליטית. היום זה די IN להיות בעד החלשים. אז תרשה לי לא לקחת ברצינות את מה שהיה באותן כתבות.
 
תתפלאי אך הרבה כתבים חשבו פעם כמוך

ורק עכשיו הם גילו לראשונה את העוולות והמצוקות שיש במדינה הזאת כך שאל תתפלאי ש"היום זה די IN להיות בעד החלשים", כי מי שנאבק ופועל למען החלשים, מרגיש קודם כל הרבה סיפוק, מה שנותן לו כוח להמשיך הלאה, גם אם ברוב המקרים הוא נתקל בקירות אטומים ובאפאטיות. והסיפוק הזה תאמיני לי שווה הרבה יותר מכל הכסף שבעולם. כי כשאת עוזרת לאחרים חלשים ממך, את עוזרת באותה מידה, אם לא יותר מזה, גם לעצמך, להפוך לבן אדם טוב יותר ואיכפתי יותר, ותאמיני לי שזו ההרגשה הכי טובה בעולם. כך שאם זה IN או OUT לי זה בכלל לא משנה, אני תמיד אעדיף להיות בעד החלשים ולא בעד העשירים.
 

vinney

Well-known member
כן, כן, תמיד מי שחלש צודק, לא משנה

בכלל שהוא לא עושה מאומה כדי לשפר את מצבו, ורק ממתיק סוד1 על הסוס הלבן יכול להצילו. מוות לעשירים, קדימה, כולם ביחד, מוות לעשירים!
 
איפה ראית שקראתי מוות לעשירים? ../images/Emo5.gif

אפילו פעם אחת ראית אותי קורא לפגוע בעשירים פיזית?
 

vinney

Well-known member
מזל באמת, תודה רבה!

(המם... מישהו פה שמח לאידו של בעלה של הגברת העשירה בארץ, בלי ממש להתעניין אם כניסתו לכלא בכלל מוצדקת או לא, העיקר שנכנס לכלא... מישהו גם חולם בחלומות רטובים שיפטרו את כל עובדי ההיטק... היה פה גם מישהו שנורא רצה לקחת כמה שיותר כסף מ"עשירים" כי הרי "יש להם"... מעניין מי זה היה...)
 

vinney

Well-known member
שלי יחימוביץ עשתה על זה קריירה

לא משנה שבדרך הבריחה את שרי אריסון (עם המסים שלה) לשנתיים לחו"ל. העיקר שנבחרה לכנסת.
 
ההיפך, שלי יחימוביץ ויתרה בגלל זה

על קריירה. יש לך בכלל מושג איזו קריירה מבטיחה וכמה כסף קיבלה האישה הזאת בערוץ 2 המסחרי? אתה בכלל משווה את המשכורת שלה כחברת כנסת לעומת מה שהיא הרוויחה בערוץ 2?
 
למעלה