הבטיח הרים וגבעות...

עידוו 21

New member
הבטיח הרים וגבעות...

ובסוף בבדיקה גילו: סדק באזור הרגלית מורכב מיסבי היגוי גמורים דיסק קידמי ואחורי מצבר קומפרסיה חלשה הלכו 350 שקל ואין לי אופנוע(drz)
 

adam1985

New member
מי הבטיח? ההוא מהתיווך או המוכר?

אם אתה מדבר על ההוא מהתיווך אז מן הסתם זה דיי צפוי... הוא יכול גם לנסות למכור לך סוסיתא במסווה של למבורגיני, אז ניסה, לא הצליח אז לא נורא, הוא לא הפסיד כלום מזה שבסוף לא קנית (חוץ מאולי קצת זמן עד שיגיע הפראייר התורן) לגבי חלק מהדברים יכול להיות גם כיסואח האופנוע... אל תתייאש! אני מזכיר לך את הסיפור שלי, קנייה בלי בדיקה והתברר שהמנוע ומערכת החשמל גמורים... (דרך אגב יש הרבה חבר'ה עם סיפורים כאלה) בהצלחה בחיפוש!
 

עידוו 21

New member
הלוואי והייתי יודע לסנן לפחות

כדי לא לקחת סתם לבדיקה ולהפסיד כסף, כי חוץ מה350 שקל של הבדיקה ועד 50 שקל נסיעות הפסדתי 3 ימי עבודה וחבל האם למישו יש טיפ כדי לצמצם אפשרויות?
 

adam1985

New member
יש מדריכים כתובים

שמיועדים בדיוק לזה, יענו לבדיקה שלפני הבדיקה שלפני הקניה. אני לא זוכר כרגע איפה נתקלתי בכאלה אבל עוד רגע בטח מישהו יעלה קישור. (רק תזכור שלא הכל אתה יכול לבדוק לבד! רצוי לבוא עם מישהו שמבין בנושא וגם אז אי אפשר לבדוק הכל אבל לפחות הרבה יותר ממה שאתה תיהיה מסוגל במצב הנוכחי, יענו חסר ניסיון בנושא)
 

idana30

New member
../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif

בטוח שיש לך חבר שמבין טוב יותר ממך. נסה ללמוד איך נראים הריג'קטים שמצא המוסך ודע לזהות אותם (לפחות את מה שאפשר בעין) בעצמך באופנוע הבא. כמו שבטח אמרו לך-השקעה של 350 ש"ח פה ושם על בדיקת כלים תחסוך לך בסופו של דבר הרבה כסף (מניסיון). בכל מקרה אל תקנה מתוך יאוש או לחץ, אופנוע הוא לא דבר שנתון לפשרות לדעתי, אחרת הוא באמת מכאיב בכיס... בהצלחה!
 

M O R M

New member
תפנה לניסים ברדה הוא יכול לעזור

תראה לפי מה שאתה כותב כנראה שקשה לך לסנן מהידע האישי שלך את אילו שמציעים לך אופנוע אשר לא שווה את עלות הבדיקה. אז ישנו אחד ששמו ניסים ברדה שאוהב מאוד לעזור לרוכבים צעירים לבחור אופנוע. אלה שמרוב טובות לחברים ומכרים זה כבר נהיה בלתי סביר אצלו (כמות הזמן המושקע) והוא החליט לפתוח עסק קטן ליעוץ ברכישת אופנוע. (לא שהוא ממש צריך את הכסף למחיה...). אחד כזה עם נסיון של עשרים שנה באופנועים יכול לחסוך לך הרבה כסף וכאב ראש בקנית אופנוע משומש. העלות של הלווי שלו לקנית אופנוע מתקזזת במהרה באמצעות הידע והחיסכון בקניה כמו כן ההנחות שישיג לך בבתי עסק יחסכו לך אחר כך עוד כמה מאות או אלפי שקלים.
 
למעלה