הבטחתי, אני מקיימת- תמונות לוני!

Kewen

New member
הבטחתי, אני מקיימת- תמונות לוני!

אומנם לוני אוכלת קצת פחות, אבל אני לא דואגת, הבוקר ליטפתי אותה. אני עוד בהלם מזה, כל הנסיעה לעבודה לא יכלתי להפסיק לחשוב על זה. זה אומנם היה רק 3-4 ליטופים קצרים, ואז נמאס לה והיא הלכה, אבל היא לא שרטה אותי, הפרווה שלה מרגישה קצת יותר טוב, אני כל כך מאושרת וכל כך מקווה שהיא תחזור להיות בריאה וחמודה. להזכירכם לוני מקבלת כעת תרופות שלא בטוח בכלל אם הן התרופות הנכונות לה, אבל בתחילת שבוע הבא תלקח מלוני בדיקת דם נוספת שתקבע האם באמת התרופה עוזרת לאנמיה שלה, ואם באמת היה לה טפיל בדם. לא רציתי להציק ללוני יותר מידי הבוקר, ולכם לא צילמתי מיליון תמונות, אבל בהחלט תמונות מאפיינות. אני ממש אוהבת את החתולה הזאת, בא לי לבכות רק כשאני חושבת על היום שמצאתי אותה ככה, אני כבר חושבת מחשבות, שאני לא יודעת אם כשהיא תבריא אני אמסור אותה (כי אני מפחדת שלא יטפלו בה והיא תכנס לדכאון), מצד שני אצלי היא נלחצת מבעלי החיים. אבל אני כל הזמן אומרת לעצמי שאני עוד לא אחשוב על כאלה דברים, קודם שתהיה בריאה וחברותית. אבל אני באמת באמת אוהבת את החתולה הזאת. והנה, אני אפסיק לקשקש.
 

Kewen

New member
והנה שארפ ובלולה!

לא יאומן שהם היו כל כך קרובים, ממש כמעט נגמרה לי הבטריה במצלמה אבל התעקשתי לצלם את זה.
 

Kewen

New member
וגם- שאלה!

גרישה עושה לי צרכם מתחת למיטה, זה חייב להפסיק! הוא עבר בדיקה וטרינרית, ברור לי שזה נובע ממצוקה כלשהי אבל שללתי בעיה רפואית, הוא בטח לחוץ מכל החיות בבית, הוא כל הזמן רוצה לצאת החוצה. אני מפחדת עליו. בכל מקרה, החלטתי שאם הוא כבר מתעקש לא לעשות בארז- לפחות שזה לאיהיה מתחת למיטה, זה משגע אותי, היא כבדה ולהזיז אותה כל הזמן- בעע. אז עד שאני אציק לרקפת היועצת ההתנהגותית לבוא ולעזור לי לגלות מה הבעיה, רציתי לדעת (מנסיון) איזה ריח ישמנע ממנו לעשות צרכים מתחת למיטה. תודה.
 

t32

New member
מצטרפת להמלצה

צ'ופ שלי החליט יום בהיר אחד לאמץ את העציץ הענק בסלון בתור ארגז לפיפי......איכסה. קינמון טרי באבקה- עובד פיצוץ. גם כמון (התבלין) וגם קליפות לימון/קלמנטינה טריות. אבל הכי עובד- תרסיס שקניתי בחנות חיות. ומכיוון שאת שכנה- בקניון שלנו יש חנות בקומה השנייה שמחזיקה את התרסיס הזה. תשאלי את המוכר לגבי תרסיס להרחקת חתולים, זה מגיע בבקבוק קטן ואצלנו גמל את החתולים מכורסא מסוימת שסבלה מ"טרור" חתולי חמש שנים. בהצלחה.
 

t32

New member
בקניון בעיר המגורים שלי ושל קרן

ואני באמת לא זוכרת איך קוראים לו מכיוון שאחרי חודשיים הוא יוצר התניה התנהגותית ואין עוד צורך להשתמש בו (בדרך כלל). לכורסא שלום.
 

Kewen

New member
קניון מרגלית השרון! :)

בהוד השרון. הוא נוח רק במקרי חירום.
 

t32

New member
היי היי קרן!

קצת לוקאל פטריויטיות!!! אחלה סטימצקי וחנות דיסקים סימפטית לאללה, קולנוע בלי בלגן, שני בתי קפה מתוקים, חנות ציוד לבעלי חיים סבירה++ ואפילו כמה חנויות בגדים לא רעות בכלל..... שלא לדבר על פרחים/סופרפארם/סופר/מכבסה/רחיצת מכוניות/פיתוח תמונות אז החניה לא משהו, נכון, אבל הקניון בסדר גמור- אני מעדיפה קניונים קטנים.... וחוץ מזה השוק אוכל בשישי חביב ופותר בעיות. כיפאק להוד השרון! תמי- שמוצאת כל יום עוד סיבה לגור בעיר הזו.
 

Kewen

New member
תמי, את הסיבה היחידה בישבילי :)

יש שוק אוכל? אז למה אני רק אוכלת סיני ספיד כל הזמן? הסופר מעצבן אות, למה צריך לחזור כל הדרך עם העגלה?! והחנות חיות באמת סבירה. תמיד כשאני שם בא לי על הטוקי ההוא. אבל החתולים יאכלו אותו.
 

t32

New member
כל יום שישי

הנה גלשנו קצת מנושא החתולים. כל יום שישי שוק אוכל מקסים.
 

Noaal

New member
לוני יפהפיה!

קרן, החתולה הזו, על אף גילה והנטישות שעברה מדהימה. אני בעד שתשאירי אותה אצלך.. מה זה עוד חתולה עם המיליוני כלבים שלך
טריק מחכה לך..
 

גלי®

New member
אוףףףף, ובכלל לא הגבתי על התמונות

של המתוק-תולים שלך... הם מקסימים....
 

Kewen

New member
פרסיים לא פחוסים!

ונולי היא הימלאית. הנה גרישה החתיך.
 
למעלה