הבטחות ונזק - זה קריטי בשבילי תענו

מיתר2005

New member
נכון

עצוב זה נכון
. תודה על ההזדהות
 

מיתר2005

New member
ערב טוב גם לך

רפה שכל, תגובתך רק מוכיחה לי שאני צריכה באמת שיעזרו לי לנסח את מה שכתבתי מחדש מפני שברור מתגובתך שלא קראת אותה כנראה בגלל שהיא ארוכה ולא היה לך כח לקרא . אבל אני אנסה להבהיר. באותו זמן שהייתי צריכה את ה 500 שקל, האבא שלי החזיק את הכסף ולא נתן לי שקל אחד מהכסף שלי. אני עבדתי בחופשות והיה לי כסף שהוא דרש להחזיק בהם . והוא לא נתן לי. אם אתה קורא את ההודעות הראשונות שלי ואתה מוכן לעזור לי לכתוב מחדש את מה שלא היה ברור או את מה שעשוי להיות לא ברור, אני אשמח.
 

מיתר2005

New member
שלום למנהלי הפורום ולמשתתפי הפורום

טוב אני מפנה את הבקשה לעזור לי להסביר את עצמי בצורה מובנת גם למנהלי הפורום ואני אפנה גם לאנשים מפורום "אסטרטגיות למידה" . אבל אני חוששת שהם לא ידעו לעזור לי מפני שיכל להיות שצריכה איזשהי הבנה משפטית כדי לעזור לי להסביר את עצמי אז כנראה רק אנשים מהפורום הנפלא הזה יוכלו לעז
ור. בבקשה תעזרו .... אני חסרת אונים
ואני מבקשת עזרה בלהסביר את עצמי מפני שאני מרגישה שאנשים לא מבינים את מה שכתבתי וזה מטריח אותם להעתמק כדי להבין ואולי כתבתי לא טוב לגמרי ולא הסברתי את עצמי טוב ואפילו גרוע מאוד. תעזרו לי
.
 

מיתר2005

New member
יתכן שאם אתם

משלנו תלכו למערכת המשפטית בתפקידים סמכותיים אז אולי דרך המערכת המשפטית יהיה אפשר לחנך את חברי הכנסת בכל הזדמנות שהם יפשלו במשהו. תנו להם על כל אדם שמת מעוני ועל כל אדם שמת מקור ברחוב מחוסר קורת גג.
 

stkachov

New member
בכל

בנק את יכולה לפתוח חשבון וישר לקחת למינוס איזה 500 שקל אם לא יותר. קחי הלוואה. אין לך חבר/ה להשאיל ממנו לכמה זמן? 500 שקל זה סכום זעום, אם מה שעומד מולך זה דירה !
 

מיתר2005

New member
עשיתי הכל וניסתי הכל וגם עבדתי

אני באמת עשיתי הכל כדי להשיג כסף לקנות גדר וביקשתי מכולם אבל כולם אמרו שאין להם. אני ביקשתי מאבא שלי את הכסף שלי שלמענו עבדתי וחסכתי למרות שהייתי בקושי תלמידת תיכון.
 

מיתר2005

New member
ערב טוב לכולם

בימים הקרובים אתם תשמעו דברים מזעזעים על דוח העוני. זיכרו שהכל נובע מהשקפות מטומטמות כמו אלה שמאפשרים לפולשים לקבל פרס על פלישתם. מאותם מחוקקים שמאפשרים זאת, יוצאים עוולות אחרות שגורמות לכך שאנשים מתים מרעב ובחולי בלי יכולת לשלם תרופות שלא בסל הבריאות, מתים ברחוב מקור ... אני אישית מכירה אדם שניסת לעזור לו והוא מת ברחוב. וישנם עוד המון דוגמאות . אתם משפטנים חלקכם אולי ימשיך יעלה ויצליח לעבוד בתביעה ואולי בבית משפט. זיכרו את הסבל ואת מי שגורם לו ותבטיחו לי שכשיבוא "חשודים" להישפט כמו חברי כנסת מרושעים כמו ביבי תנו לו את כל מיצוי הדין ושיכנס לכלא לכל חייו .
 
למעלה