הבטחה של שף לארוחה נטולת גלוטן

Reznik

New member
הבטחה של שף לארוחה נטולת גלוטן

בסופ"ש האחרון, נסעתי עם המשפחה לבית מלון פרימה אואזיס בים המלח. שוחחתי עם השף לגבי ארוחת ערב ביום שישי נטולת גלוטן (ניסיתי לדבר איתו גם על ארוחת שבת בבוקר אבל הוא אמר שבכל מקרה יהיה לי מה לאכול)... אם נתחיל בפחות רע, בארוחה של יום שבת, עוד מצאתי מה לאכול (גבינה וירקות...) אבל הדבר היותר גרוע, היה ביום שישי בערב. הגעתי לחדר אוכל, ודיברתי עם הבחור שרשם את מספרי החדרים, שלא ידע על מה מדובר כלל. עד שהשגנו את השף עברו 20 דקות, עד שהוא נזכר מי אני, עברו עוד עשר. את המנה שקיבלתי, לא אכלתי... על פי התמונה הבאה תוכלו להבין למה. (הבשר היה לשון בקר. שאפילו לא נראה נקי במאה אחוז, עם פיסות מוזרות של עור (מצטער על הבחילה)) אפילו תוספות לא היו לי, כי כרגיל האורז היה עם איטריות. והתפוחי אדמה היו מלאים ברוטב מוזר... שלא נראה לי נקי מגלוטן. הייתם אוכלים כזו מנה?
 

טליאמתי

New member
סליחה על הבורות, חוץ מהחסה והבשר

לא זיהיתי מה אלה הקוביות הצבעוניות
(אני גם לא ממש מבינה מה הבעיה להכין סיר עם כוס אורז נורמלי ושיהיה גם נאה לעין+סלט נחמד. אבל זאת כנראה הבעיה שלי. ההבנה).
 

Reznik

New member
לא ניסתי לטעום אפילו. וניחוש מושכל אין לי.

 

טליאמתי

New member
לא שזה משנה משהו, אבל אם היה

קוסקוס עם מרק בארוחה, הייתי מהמרת שאלה ירקות מהמרק(דלעת, קשוא ועוד כמה) שעברו מקלחת תחת מים זורמים כאלתור של הרגע האחרון לארוחת ערב נ"ג. מבעס מאוד ולא נעים לומר אבל אני שמחה בשבילך שלא טעמת. נראה מאוד לא סמפטי.
 
לא הייתי נוגעת בזה גם עם מקל

ובפעם הבאה בבקשה רחמים. זרוק איזו אזהרה
קטנה לפני שאתה מעלה תמונות תועבה.
 

yoniro12

New member
איפה כן לאכול בים המלח?

האם למישהו היתה התנסות חיובית במלון בים המלח? היכן?
 
אין מצב שהייתי אוכלת מנה כזאת!

כן גלוטן, לא גלוטן, אין שם שום דבר בצלחת שמעורר אצלי אפילו שבריר שניה של תיאבון
איזה באסה של אירוח. מקווה שנהנית לפחות מהחברה
 
למעלה