הבחירה הקלה להזרמת הביוב

אילוניק

New member
הבחירה הקלה להזרמת הביוב

לאן הכי קל להזרים את הביוב http://news.walla.co.il/ts.cgi?tsscript=item&id=338765&path=22
 

עקרבנון

New member
ניסו להזרים לירושלים אבל

בעליה זה לא עובד! ואגב. אתה התאפקת היום עמ"נ שלא להגדיל את הזיהום? ובנוסף, יש לך הצעת יעול חוץ מהביקורת? מה רצית שיעשו עם זה? ימחזרו לתוך מי התהום?
 

אילוניק

New member
עקרבנון יקר

זה שבוחרים בדרך הקלה וזה שאתה סרקסטי זה לא עוזר כבר שנים שמדברים על זה שבתל אביב וגוש דן יפרידו את המערכות של הביוב מהמערכות של מי הגשמים משום מה יש תקציבים לכל דבר לנסיעות לחול של נבחרי ציבור למכוניות חדשות ולמה לא גם ההבטחות טרום בחירות לא עוזרות אז למחזר למי תהום לא .לתת לך שלוק מהמים גם לא אין לי הצעת יעול יש לי דרישה חד משמעית שיפרידו את הביוב ממערכת איסוף מי הגשמים כל שנה אם יעשו כך רק 10 אחוז זה היה נגמר לפני 30 שנה והנה התגובה הרשמית ציטוט מערכת הביוב של גוש דן עלתה על גדותיה, ומחשש שהביוב יפרוץ לרחובות פתח איגוד ערים דן את הפתחים אל הים, וכל הביוב של ערי גוש דן זורם אל הים. לדברי יו"ר איגוד ערים דן לביוב, מיקי מזר, הסיבה היא שמערכות התיעול והניקוז של מי הגשמים מחוברות למערכות הביוב. לטענתה, הניסיונות להפריד ביניהם לא הצליחו מסיבות תקציביות. אז יש לך גם תשובה וגם רעיון ושם לב לתגובה מחשש שהמערכת תקרוס עוד לא קרסה אז מזרימים לים כי אם תקרוס יצטרכו לתקן
 

עקרבנון

New member
אם תקרוס תזרום לים אבל דרך הרחובות

וחלק יגיע למי התהום! ובהנהח"ש אני לא מתוכח איתך, וזה שבתקציב נכון מבחינתך וגם מבחינתי היה ניתן למנוע מראש, הכל נכון! אז? מה זה עוזר? היה מי שחשב שהכסף צריך להיות למטרה אחרת, אנחנו נתננו לו את המפתחות ואמרנו לו לנהוג, הפרדה של שתי המערכות טובה נגד הצפות. רעה מבחינת דילול מי הביוב. ולא ממה ש"מגעיל" אלא מדטרגנטים שאותם קשה עד בלתי אפשרי לסנן, לשתות לא ביקשתי אבל אם אתה צמא אז לרוויה! ומיקי יו"ר איגוד הערים, בטח רוצה עוד תקציב ואז יחליף גם הוא אוטו
 

רענן2

New member
המערכות ברובן נפרדות

ויש מטרה מוצהרת להפרידן כמה שיותר, אלא שכשיורד כ"כ הרבה גשם בכ"כ מעט זמן (היום ירדו כ-80 מ"מ באזור צפון ת"א בשלוש שעות!) אז כל מרזב של בית פרטי המחובר בסופו לביוב משפיע, וע"מ למנוע הצפת בתים בביוב חייבים כרגע להזרים את הביוב לים. אגב, היום התגאו באיגוד ערים גוש דן שעקב העבודה היפה שעשו לא היו ההצפות באזור יפו ובת-ים גרועות כמו בשנים קודמות, רק שכחו לציין שירד שם הרבה פחות גשם מאשר בצפון ת"א, ולכן שם היו ההצפות הקשות...
 
למעלה