אם תקרוס תזרום לים אבל דרך הרחובות
וחלק יגיע למי התהום! ובהנהח"ש אני לא מתוכח איתך, וזה שבתקציב נכון מבחינתך וגם מבחינתי היה ניתן למנוע מראש, הכל נכון! אז? מה זה עוזר? היה מי שחשב שהכסף צריך להיות למטרה אחרת, אנחנו נתננו לו את המפתחות ואמרנו לו לנהוג, הפרדה של שתי המערכות טובה נגד הצפות. רעה מבחינת דילול מי הביוב. ולא ממה ש"מגעיל" אלא מדטרגנטים שאותם קשה עד בלתי אפשרי לסנן, לשתות לא ביקשתי אבל אם אתה צמא אז לרוויה! ומיקי יו"ר איגוד הערים, בטח רוצה עוד תקציב ואז יחליף גם הוא אוטו