הבוקר נסעתי באוטובוס -->

מצב
הנושא נעול.

shuky1

New member
הבוקר נסעתי באוטובוס -->

הבוקר נסעתי באוטובוס -->
של מועצה אזורית מסוימת ( בכוונה אני לא כותב את שמה, כדי שלא יזהו את האוטובוס) וראו מה צילמתי בשולחן הנהג. מעניין לא??
 

846

Active member
אז עכשיו אפשר לקחת סיבוב ../images/Emo6.gif

הבוקר נסעתי באוטובוס -->
של מועצה אזורית מסוימת ( בכוונה אני לא כותב את שמה, כדי שלא יזהו את האוטובוס) וראו מה צילמתי בשולחן הנהג. מעניין לא??
אז עכשיו אפשר לקחת סיבוב
 
אפשר עוד כמה תמונות של האוטובוס??

הבוקר נסעתי באוטובוס -->
של מועצה אזורית מסוימת ( בכוונה אני לא כותב את שמה, כדי שלא יזהו את האוטובוס) וראו מה צילמתי בשולחן הנהג. מעניין לא??
אפשר עוד כמה תמונות של האוטובוס??
 

דביר419

New member
מה בדיוק שווה הקודן אם

הבוקר נסעתי באוטובוס -->
של מועצה אזורית מסוימת ( בכוונה אני לא כותב את שמה, כדי שלא יזהו את האוטובוס) וראו מה צילמתי בשולחן הנהג. מעניין לא??
מה בדיוק שווה הקודן אם
הקוד רשום ככה שכולם יכולים לראות?!?!?!
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה