אז עכשיו אפשר לקחת סיבובהבוקר נסעתי באוטובוס -->
של מועצה אזורית מסוימת ( בכוונה אני לא כותב את שמה, כדי שלא יזהו את האוטובוס) וראו מה צילמתי בשולחן הנהג. מעניין לא??
חברת הביטוח כבר מייקרת את הפוליסההבוקר נסעתי באוטובוס -->
של מועצה אזורית מסוימת ( בכוונה אני לא כותב את שמה, כדי שלא יזהו את האוטובוס) וראו מה צילמתי בשולחן הנהג. מעניין לא??
אפשר עוד כמה תמונות של האוטובוס??הבוקר נסעתי באוטובוס -->
של מועצה אזורית מסוימת ( בכוונה אני לא כותב את שמה, כדי שלא יזהו את האוטובוס) וראו מה צילמתי בשולחן הנהג. מעניין לא??
קבלו תמונה של סביבת הנהג-->אפשר עוד כמה תמונות של האוטובוס??
אפשר תמונה במחוץקבלו תמונה של סביבת הנהג-->
או יותר נכון, מעל סביבת הנהג.
קבל תמונה מבחוץ -->אפשר תמונה במחוץ
מספר רישוי, מספר שלדה, משהו????
מה בדיוק שווה הקודן אםהבוקר נסעתי באוטובוס -->
של מועצה אזורית מסוימת ( בכוונה אני לא כותב את שמה, כדי שלא יזהו את האוטובוס) וראו מה צילמתי בשולחן הנהג. מעניין לא??
לכן צילמתי, כי זה מוזר.מה בדיוק שווה הקודן אם
הקוד רשום ככה שכולם יכולים לראות?!?!?!
מאחר ומדובר ב MAN,מה בדיוק שווה הקודן אם
הקוד רשום ככה שכולם יכולים לראות?!?!?!
אל תרגיז אותי בשעת לילה זאת -->מאחר ומדובר ב MAN,
לא בטוח שיצליחו להזיז אותו בכלל...![]()
![]()
התגובה מיועדת למנהלנו היקראל תרגיז אותי בשעת לילה זאת -->
עוד לא לקחתי את הכדור.
מנהלך היקר מזכיר לך שה-846 גם לאהתגובה מיועדת למנהלנו היקר![]()
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.