הבוקר, הבת שלי הודיעה

deena

New member
הבוקר, הבת שלי הודיעה

שהיא לא תבוא איתי לבחור. למה, שאלתי. כי היא תבחר בצהרון. אה. מכינים להם תעודת זהות וקלפי. רעיון יפה. חינוכי. אז שאלתי במי היא בוחרת. פותחת לי זוג עיניים ענקיות (וממש יש לה ענקיות) ומסתכלת עליי בפליאה. ´לימור , לעתיד שחור´. אמרתי, ´מה, לא למצנע ויוסי שריד כמו אבא? לא לימין כמו אמא?´ לא.´מה פתאום, ללימור. עתיד שחור.´ לא הספקתי לברר בדיוק מה זה, כי היינו בדרך לבית ספר. אבל אני עוד אברר. מישהו מסביר לי בינתיים, למה הבת שלי רוצה עתיד שחור?
 

deena

New member
או שהיא שוב צופה בגברת בנאי

המפורסמת כשהיא ישנה אצל אביה. ומשום מה, זה לא יפליא אותי אם זה קשור לזה איכשהו.
 

gn64

New member
או שזה באמת מהטלויזיה

או שיש להם בכיתה מישהי שמושפעת מהטלויזיה והקימה שם מפלגה כזו אין פה לשחור משמעות וזה סתם עוד משחק עבורם
 
זה בהחלט מהטלויזיה

מהתוכנית המפגרת רק בישראל בכיכובה של הגאון מוילנה - אורנה בנאי!!
 

avitalp

New member
לימור יש רק אחת...

וטוב שכך
עוד אחת מן התוכניות שלא נצפות אצלי בבית...
 
זה מאד בוגר מצידה ../images/Emo141.gif

מכיוון שהיא יודעת לקרוא סקרים, ומבינה שצפוי לנו עתיד שחור, היא החליטה לבחור בעתיד השחור הזה. אקט הבחירה מעצים אותנו, ועוזר לנו להתמודד עם הצפוי לנו. (שושיז ה. היי)
 

deena

New member
לא רוצה אותה בוגרת כל כך

תוחזר הקטנה שלי לאלתר!
 

deena

New member
מי קבע שהאמא צריכה להיות

יותר בוגרת מהילדה? מי? מי? תראו לי אותו, אני כבר אראה לו מה זה!
 
למעלה