הבוקר, הבת שלי הודיעה
שהיא לא תבוא איתי לבחור. למה, שאלתי. כי היא תבחר בצהרון. אה. מכינים להם תעודת זהות וקלפי. רעיון יפה. חינוכי. אז שאלתי במי היא בוחרת. פותחת לי זוג עיניים ענקיות (וממש יש לה ענקיות) ומסתכלת עליי בפליאה. ´לימור , לעתיד שחור´. אמרתי, ´מה, לא למצנע ויוסי שריד כמו אבא? לא לימין כמו אמא?´ לא.´מה פתאום, ללימור. עתיד שחור.´ לא הספקתי לברר בדיוק מה זה, כי היינו בדרך לבית ספר. אבל אני עוד אברר. מישהו מסביר לי בינתיים, למה הבת שלי רוצה עתיד שחור?
שהיא לא תבוא איתי לבחור. למה, שאלתי. כי היא תבחר בצהרון. אה. מכינים להם תעודת זהות וקלפי. רעיון יפה. חינוכי. אז שאלתי במי היא בוחרת. פותחת לי זוג עיניים ענקיות (וממש יש לה ענקיות) ומסתכלת עליי בפליאה. ´לימור , לעתיד שחור´. אמרתי, ´מה, לא למצנע ויוסי שריד כמו אבא? לא לימין כמו אמא?´ לא.´מה פתאום, ללימור. עתיד שחור.´ לא הספקתי לברר בדיוק מה זה, כי היינו בדרך לבית ספר. אבל אני עוד אברר. מישהו מסביר לי בינתיים, למה הבת שלי רוצה עתיד שחור?