הבונים החופשיים

birdyblue

New member
הבונים החופשיים

האם מישהו יכול לתת הסבר מהו הארגון הזה ולמה כל הקונספחרציות שיש עליו?

הסיבה שאני שואל ?

קיבלתי אוסף בולים ממשפחתי להפתעתי גיליתי בין הבולים מעטפה שעליה סימן של הבונים החופשיים,אני מסוקרן

סופ"ש נעים לכולם
 

atlantis13

New member
לפי האילומינטי..

או איך שאנו קוראים להם Illuminat-e eveything good

הם כת מרושעת שמטרתם - בכל אמצעי המדיה + הדולר - גורמים להרס ולשיעבוד להרס - יצירת כאוס במדיה (ממשלות, טלויזיה, עיתונים, מחאות - ואטז גם את אמצעי המחייה שלנו - כסף - בכך שהם "משתלטים על הכל" - ומסבירים (וקצת מכריחים) אותנו לחיות דרך העין שלהם ודרכם "לחוות" את העולם - כמובן שאי אפשר לחוות את העולם דרך אדם שמנסה להמיד אותך - לכן הם כת מרושעת - וכמו היטלר - ניסתה להשתלט על העולם כולו - היה פה דיון פעם על איך הם הגיעו הפעם גם לךמוזיקה,ש מה שעדיין יכול להיות תחת ויכוח - אבל הם אכן ניסו - כמו היטלר - להשתלט ולשלוט - במטרה להרוס..

דואר ושילטה על הבולים הם עוד נסיון שלהם לקבל עלינו שליטה.

הם גורמים לך להבין שהם "יודעים הכל"

הסמל שלהם - THE ALL SEEING EYE - הוא אחד מסימני ההיכר שלהם -אם הם עדיין קיימים - התשובה לא החלטית -מה שכן, יש כאן בהחלט סוג של שיעבוד - במידה ורמית , מצאתי את הסמל שלהם - הבונים החופשיים היו חלק מהם - לפי התיאוריה - וזהו הזמל שלהם - האם נתקלת בו בעבר?
 

atlantis13

New member
הבונים החופשיים..

עשו את חטא המנהיגות - הם הכריזו על עצמם כ"אלו שישחררו את כולם מעבדות" - ואז נפלו לעבדות אחרת - גאווה ושליטה על כך "שהם הכי צודקים" - כמו בכל מנהיג ועדר מנהיגות - יש את הכבשה השחורה ששואלת "מודע תהיה את/ה שתנהיג אותנו? אנו נשנה את כולם ללא מנהיג" - גם בתנ"ך הייתה את הגישה הזאת - תמיד לעלות על המנהיג ולא ללמוד ממנו ולהמשיך להנהיג - אלא להרוס את המנהיג - ולשלוט בעד.

מה שיש כיום גם דרך פוליטיקה.
אז פעם היו את הבונין החופשיים - ולמה אנחנו נזכרים בהם? כי הם נכשלו. האם דיברנו על מרתין לוטר קינג, על אובמה, על מנהיגים אשר הצליחו לשנות באמת ולגרום לשינוי מבלי לרצות לעלות על הר גבוה ולהכריז על זה שהם אלוהים בגוף אדם? לא. לא היו הרבה מנהיגים כאלה- ויותר מכך, לא הקשבנו למנהיגים כאלה - כולם נרצחו - כולל רבין.
 

atlantis13

New member
קרא את הספר שצויין - וחפש כתבות..

על הקשר בין האילומינטי והבונים החופשיים - או רק הבונים החופשיים - ותחשוב מה לעשות עם זה שאולי חלק ממשפחתך היה קשור אליהם - או שסתם מצאת בול שמציין "היסטוריה" כלשהיא שאולי, עדיין קיימת - תחת שם אחר.. בהצלחה :)
 
זה אירגון סתרים שקיים כבר עשרות או מאות שנים

בנוסף למה שכתבו לך כבר, ככל הידוע כיום זה אירגון שמקבל אליו רק גברים מגיל 21 ומעלה. כאן אפילו כתוב איך ניתן להצטרף.
 

atlantis13

New member
אהבתי:)

"THE GRAND LODGE OF ISRAEL"

במילים הקטנות של החוזה עם השטן :

"כתב ויתור
התכנים של האתרים מצוטט
לא ממומן או שאושרה
על ידי הלשכה הגדולה של מדינת ישראל.
הם משמשים רק למטרות חינוכיות."

אותי מעניין גם אופן החינוך, כי חינוך אמיתי עבורי הוא בעצם OBEY - למטרות חינוך - זה מאוד מסתדר עם שלטון ומשטר.
 
על הבונים החופשיים

ראשית כדאי להפריד עובדות ומיתוסים: קודם כל, מהי בעצם ההיסטוריה של "הבונים החופשיים"?

ובכן, ראשיתם בימי הביניים באירופה, בתקופה המאוחרת של בניית הקתדרלות (המאה ה - 14). הקמת הקתדרלות הייתה פריצת דרך ארכיטקטונית באירופה: לראשונה הוקמו מבנים גבוהים, שבניגוד למקובל, קירותיהם היו דקים יחסית וחלונות גדולים הותקנו בהם. עד לאותה תקופה, ככל שמבנה היה גבוה יותר, קירותיו נדרשו להיות עבים יותר כדי לשאת בעומס הגדול, וחלונותיו קטנים (כך נבנו הטירות הגדולות והאפלוליות המוכרות לנו מסרטי האימה, למשל). לפתע החלו לצוץ באירופה "גורדי שחקים" גבוהים ללא תקדים. ערים שונות התחרו זו בזו, מי תבנה קתדרלה גבוהה ומרשימה יותר. בנייה מיוחדת זו חייבה פיתוח של שיטות וכלים שלא היו קיימים עד אז, כמו מיומנויות הנדסיות בתחום המתמטיקה, הארכיטקטורה ועוד.

הידע המקצועי המיוחד הנ"ל לא היה נחלת הכלל. מטבע הדברים, שבעלי המקצוע שמרו את סודותיו, והתאגדו ב"לשכות", לראשונה באנגליה ואחר כך במקומות נוספים באירופה. מי שהחזיק בידע זה יכול היה להרוויח ממון רב בפרויקטי בניה ברחבי אירופה, לאור התחרות העזה בין ערים שונות, ולכן האינטרס לצרף חברים חדשים לכל לשכה היה מצומצם. בדרך כלל צורפו מי שכבר היו בנאים, או בעלי מקצועות בהם נדרשות מיומנויות מיוחדות ואשר נדרשים גם הם בבנייה מסוג זה.

במשך השנים, הפכו הבנאות והשימוש בכלי מדידה ותכנון (כמו המחוגה והמשולש המופיעים בסמליהם) למייצגי ערכים סוציאליים וליברליים שונים, כגון: צדקה, מוסר, אחווה וסובלנות. החברים בלשכות ראו עצמם מחוייבים לערכים אלו משום היותם בעלי ידע מיוחד. בנוסף, הלשכות השונות הפכו מקום מקלט גם לבעלי רעיונות ליברליים חברתיים, שנרדפו ע"י השלטונות מסיבות מובנות (מאות 16-18). למעשה הסודיות והדיסקרטיות של "הבונים החופשיים" גברה עם הצטרפות גורמים אלו. סיסמתם של "הבונים החופשיים": "חירות, שיוויון, אחווה" אומצה בסופו של דבר ע"י מחוללי המהפכה הצרפתית.

עכשיו, מאין באים המיתוסים? המיתוסים, וכנראה העלילות שנרקמו סביב "הבונים החופשיים" מזכירים במידה רבה את התפתחות האנטישמיות נגד היהודים, ובמידה רבה אחראים להם אותם הגורמים. הכנסייה הקתולית, שרדפה את היהודים בתחילה בשל המחלוקת סביב תפקידו של ישו, ואח"כ עקב הצורך במציאת אויב שאותו ניתן להאשים בכל צרה ופגע שהופיעו באירופה, חששה מן היהודים וגם מן "הבונים החופשיים" עקב התבדלותם ושמירת מנהגיהם לעצמם, וגם עקב הסיכון למעמדה ושליטתה בהמוני המאמינים ביבשת. מכאן הופיעו עלילות על כוונתם של "הבונים החופשיים" להשתלט על העולם (שלא במפתיע, באופן דומה למתואר ב - "פרוטוקולים של זקני ציון"), ואחת הטענות השגויות בנושא היא שסיסמת "הסדר החדש" המופיעה על שטר הדולר מקורה בהיותם של אבות האומה האמריקנית חברי ארגון "הבונים החופשיים"). אחת ההאשמות היותר מגוחכות (שגם הנאצים אמצו) הייתה שהיהודים עושים יד אחת עם "הבונים החופשיים" במאמץ להשתלט על העולם - והיא מגוחכת מכיוון שברוב שנות קיומן, חלק גדול מהלשכות לא קיבלו לשורותיהן יהודים, ועד היום ישנן כאלו. מי שאחראי להפצת עלילות בסגנון "האילומינטי" וקיום "פולחן השטן" הייתה במידה רבה הכנסייה, בתקופה בה ניסתה לגרום לגלילאו גליליי להודות שהשמש מקיפה את הארץ, מתוך הפחד שהכרה בתיאוריית קופרניקוס תביא לנטישה המונית של האמונה, וכמובן לאובדן אוצרות הכנסייה.

גם הנאצים ומשטרים טוטליטריים נוספים רדפו את "הבונים החופשיים" מסיבות דומות - החשש לאבד את השליטה בהמונים, וגם הצורך בסימון אויב דמוני שקל לשנוא, ושלחו כ - 100,000 חברי "הבונים החופשיים" ממדינות שונות באירופה למחנות ההשמדה.

יש לציין שעלילות שונות שהופצו במשך השנים סביב "הבונים החופשיים" הופרכו בעקביות, ובמספר מקרים ידוע על נוכלים שהתחזו "לבונים חופשיים" כדי לקבל תדמית מכובדת. ספריו של דן בראון למשל, עושים שימוש בחלק מן המיתוסים, אך הם דמיוניים לחלוטין. דרך אגב, למי שקרא את הספר או ראה את הסרט "מלאכים ושדים" העוסק ב"אילומינטי" הנושא מוכר (לא אקלקל למי שלא קרא \ ראה עדיין...
).

עוד קצת על הבונים החופשיים
הפרכת מיתוסים סביב הבונים החופשיים
 

atlantis13

New member
מסכים - חלקית..

"שברוב שנות קיומן, חלק גדול מהלשכות לא קיבלו לשורותיהן יהודים, ועד היום ישנן כאלו. מי שאחראי להפצת עלילות בסגנון "האילומינטי" וקיום "פולחן השטן" הייתה במידה רבה הכנסייה, בתקופה בה ניסתה לגרום לגלילאו גליליי להודות שהשמש מקיפה את הארץ, מתוך הפחד שהכרה בתיאוריית קופרניקוס תביא לנטישה המונית של האמונה, וכמובן לאובדן אוצרות הכנסייה.

גם הנאצים ומשטרים טוטליטריים נוספים רדפו את "הבונים החופשיים" מסיבות דומות - החשש לאבד את השליטה בהמונים, וגם הצורך בסימון אויב דמוני שקל לשנוא, ושלחו כ - 100,000 חברי "הבונים החופשיים" ממדינות שונות באירופה למחנות ההשמדה."

זה נכון.


מה שכן -למה הבונים החוםשיים - אם האמינו באחווה ושלום - נכנעו לדרישות הדת ושנאתה? או שהדת השמידה אותם -או שהם ייצגו את הדת והשתמשו ביהדות כתירוץ לעוד השמדה המונית - ממש כמו היטלר וכן הלאה..
 

atlantis13

New member
מעניין..

http://www.microsofttranslator.com/bv.aspx?from=&to=he&a=http://www.freemasonry.org.il/scottish.html


המסיון החופשי? LOL זה כמו לתת לאפיפיור כובע חדש.

ולא הוא לא אפיPURE .


בכל מקרה הם דת ממסדית לכל דבר - ועצם זה שהסניף הראשי ממוקם דווקא בירושלים - עיר הדואליות והשנאת חינם הכי גדולה שמבוססת על שנאת רקע דת לאום ומין- זה מראה על "נאורות הגזע וחינוכו" של שיטה זו - (גם מגיל 21 - אולי מישהו רוצה לרכוש שם כמה וודקות ולעשות רישיון כדי להסיע את הגיזבר שלהם לכל מיני מקומות - או להימנע מחתציכת תביעה של "אני בגיל המותר להחליט על כל שהוחלט עבורי הכל ומוחי נמצא תחת בלבול מוח תמידי אשר משאיר אותי תחת השפעת הכת הארורה התורנית הזאת)
יש גם מזכיר כללי ומפקד.. אממ..

ממש כמו היטלר.
 
למה נכנעו לדרישות הדת? ובכן...

לדעתי לא נכנעו, פשוט כופפו ראש וניסו לשרוד. מי שמכיר קצת את ההיסטוריה של ימי הביניים ותקופת הרנסנס, עד למאה ה - 18, יודע איזו עוצמה אדירה ריכזה בידיה הכנסייה הקתולית. בשביל להתמודד איתה דרוש היה כוח של מעצמה אזורית (כמו אנגליה בתקופת הנרי ה - VIII ואליזבת ה - I, שסילקו את הקתוליות מאנגליה והקימו את הכנסייה האנגליקנית) או תנועה המונית דתית חזקה, מגובה ע"י שליטים - כמו התנועה הפרוטסטנטית שהקים מרטין לותר ושנתמכה ע"י חלק משליטי גרמניה באותו זמן, שהיה להם אינטרס להשתחרר מעול הכנסייה.
זה שחלקם (כיום הקטן) מחזיק בדעות אנטישמיות זה לא מפתיע, להערכתי זה חלק יחסי בערך כמו כלל האוכלוסיה באירופה. בסופו של דבר מדובר בתנועה שצמחה באירופה.
לגבי השמדה המונית וכו' - לזכותם יאמר שהם היו בצד שנפגע מפשעים נגד האנושות, ולא בזה שגרם להם.
 

atlantis13

New member


"שהיה להם אינטרס להשתחרר מעול הכנסייה."


"לזכותם" יאמר שהם היו בצד שנפגע מפשעים נגד האנושות, ולא בזה שגרם להם.

יפה - על זה דיבר מרטין לותר קינג - על חופש השיעה וחופש התודעה - להתבטא - ולחיות ביחד - ואחדות - מכל סיבה - ולמצוא הזדהות אחד עם השני - כבני האלוהים. (וזהו לא כינוי יומרני - אלא זכות ללמוד ולאחד - כמו שעשה בתנך ישו, כמו שעה מרטין לותר קינג כ"מטיף" - וכן הלאה - כל הדמויות החיוביות שהיו במשך ההיסטוריה - גם כמרים וישו - אשר לחמו בכנסיות, באפפיור, בדיעות קדומות, שנאת חינם, ומלחמות לשם הרג.

 

atlantis13

New member
הגיע הזמן להפסיק לכופף ראש ולהתרכז בלשרוד..

כמו שנאמר "אם נפגין - ניהרג" - הגיע הזמן שכל העולם יילחם בתופעה הזאת של שיפוף הראש על עבר הבריונות האלימות ושנאת החינם - ולהילחם על חופש התודעה והקיום שלנו כאן - בראש מורם - וחוזק אמיתי - וסביבתי - ולא למחות כמו מפגרים אל מול החלטות ממשלתיות הקשורות לכסף - אותו גם ככה איבדנו - ואיתו עלתה הגאווה שלנו מגיעו יותר - כאשר לנו לא מגיע דבר - יש לנו את הזכות להרוויח הכל - בראש מורם - וללחום על החופש גם לחיות לצד הכסף הזה - בכבוד ובהערכה אמיתיים. ולא לשופף אף אדם ש"לא בא להורגנו"..
 

atlantis13

New member
ואם כבר - מה הם בכלל בנו?

שהם החליטו שהם האגודה הלאומית לחופש?
 

atlantis13

New member
כל מה שלא רציתם לדעת על האילומינטי..

משום מה - "נעלמו" רוב הכתבות עליהם אז ככה :


"











האילומינטי היסטוריה thru-1900

דוד המלך לא היה משהו לעשות עם ההקסגרמה, למרות בנו שלמה עשה כאשר הוא החלו לסגוד Ashtoreth (סטאר, הידוע גם בשם אסטרטה (עשתורת) ', ' Chiun ', ' Kaiwan ', Remphan, שבתאי).



שלמה בנה מזבחות לכוכב (עשתרת, aka Ashtoreth). האל סטורן מזוהה עם הכוכב אבל שבתאי והן אסטרטה (עשתורת) גם מזוהה עם מספר רב של שמות אחרים. שבתאי היא מפתח חשוב להבנת המורשת ארוכה שהקשר הזה יש חזרה אל ימי קדם. העיר רומא היה ידוע במקור Saturnia או העיר של שבתאי.



הכנסייה הקתולית שומרת הרבה הפולחן שבתאי בטקס שלו. שבתאי מתייחס גם לוציפר. במילוני מאגיים שונים שבתאי מזוהה עם הרוע. שבתאי היה חשוב הדת של מיתרה, וגם את הדרואידים.



. זה מאיפה הבונים החופשיים טקסים.




1128

Prieuré de Sion, תחת חסותה של הכנסייה הקתולית, יצר מסדר הטמפלרים כדי להגן על עולי הרגל לארץ הקודש לאחר מסע הצלב הראשון. Prieuré גם מתיימר להיות שומרי הגביע הקדוש - סמל קדוש של השושלת המרובינגית. Blasphemously מייצג הגביע הקדוש או Sangreal הדם של ישו בתור לי נשמר בשושלת היוחסין הזה, שבו ולכן הוא יורש העצר בבית המקדש בירושלים. על פי ספר הגביע פופולרי נוסף, השושלת של הגביע הקדוש על ידי לורנס גרדינר, שושלת המרובינגית נובע שמה5 המאה ה Merovee מלך צרפת, צאצא של מיסטי פישר-מלכים, מי היה הדיווחים הוליד :


"-. החיה מסתורי הים - Bistea Neptunis - שהוגדרו כמו באופן סימבולי שושלת Merovingian. הים-האל הרלוונטי היה המלך פאלאס, אלוהים של ארקדיה הישן...בים לבן-אלמוות-האל היה אמר להיות 'אי פעם-בהתגלמותו של שושלת של מלכים קדומים' סמל אשר היה דג - כפי שהיה הסמל המסורתי של ישו.
http://watch.pair.com/priory.html





1513

המפקד סינקלר ויליאם מת. בהמאה ה 16 ויליאם סינקלר היה אחד מאלה שלא הציג ולחש Magick לסקוטלנד. החיבור סקוטית: בחברת השמירה הוא מהמם. של ראסל וגם המשפחות רתרפורד הגיעה סקוטלנד וכן מקמילן ומנהיגים רבים אחרים מפתח בתחילת השמירה. מזה נראה זה סוג Illuminatism הסקוטית שיצרה החברה שמירה מוקדמת תמיד תרגלה ולחש magick. לדעת את מגדלי השמירה היא המפתח ולחש קסם. אותו סוג של כנף-סאן דיסק צ ' ארלס ראסל הרתיע בשימוש שימש גם על Magick. שני משפטים, כי היו פופולריים בקרב שטנית שתרגלו ולחש Magick ביום של Rumli היו "שחר המילניום" ו "גיל הזהב". תור הזהב הוא מונח אחר עבור העידן החדש. העידן החדש היא מה הבונים החופשיים קוראים את. המגזינים שלהן. צ'ארלס הרתיע ראסל היה בנאי. סודות מלוכלכים השמירה

1536

יש לנו של לוחמה בין מועצת טרנט בהשקפתה של הרפורמציה, במיוחד כפי שתואר על ידי ז'אן קלווין שלו מוסדות של הדת הנוצרית. קלווין [1536] כתב מוסדות של הדת הנוצרית, שהוא גמר את זה כאשר הוא בן 27, הוא הקדיש אותו מלך צרפת. כי הישועים כל כך שנא אותו, הוא היה מונע מצרפת, הוא התגורר ב ז'נבה עד ליום מותו, כאשר התמנה למושל של ז'נבה. זה קלווין, שלו המוסדות של הנוצרית הדת לעומת לויולה, שלו מועצת טרנט, אם אתה רוצה להמציא תפרה את שני המסמכים העיקריים.

1581

ד ר ג'ון די, מתמטיקאי ב המשפט של המלכה אליזבת, אדוארד קלי החל ניסוייהם קסום מפורסם עכשיו קשר עם ישויות רוחניות, והקלטת את התקשורת שלהם, הוליכה בשפה ולחש. המאמצים ד ר די קידם את התפתחות מערכת ולחש magick, שיטותיו של הפנייה כבר לקחו, הסביר על קוסמים רבים מאז. למעשה, אליסטר קראולי נאמר שיש טען שהוא גלגול של אדוארד קלי. (להשלים את מילון ולחש: השפה מלאכי כפי שנגלה אל ג'ון די & אדוארד קלי על ידי Laycock, דונלד ג Publisher: שמואל וייזר, inc.)

של 1590

פרנסיס בייקון, החל 1590's מוקדם, החל התכניות המפורטות בו ניתן ליישב בצפון אמריקה. הוא היה adept העליון החברה אפלטוניסט, והקימו את סודיות ביותר האבירים של הקסדה [שם., עמ' 123-129], חברה שהוקמה לאורך הקווים של מסדר צלב הוורד. ו, לבסוף, בייקון היה אחראי על לידה המודרני של הבונים החופשיים, כמפורט על-ידי מחבר הבונים החופשיים, Tudhope נ. ג'ורג ', בספרו, בייקון בנייה, ISBN 1-56459-108-5, מתפרסם על ידי הפרסום של קסינג'ר. לפיכך, אנו יכולים לראות כי הפעילות הנסתר של אבותינו הנסתר המקורי המוזכרים לעיל היה רק outworking של תוכנית הנסתר הגה במקור "אלפי שנים לפני קולומבוס הפליג פעם"! האבות שלנו הבונים החופשיים היו רק ממלא את הפרטים של התוכנית הנסתר כפי שנקבע במפורש על ידי סר פרנסיס בייקון 1590's, פועל לפי החזון המסופקים לו על ידי רוחו המנחה.

http://www.cuttingedge.org/news/n1487.cfm

1613

Prieure de Sion החלו להציג יותר עניין בסקוטלנד. סקוטלנד הייתה אחת המדינות הבודדות איפה אבירי המקדש היה פרחה כאשר הסדר דוכאה לפי הסדר האפיפיור. סקוטלנד הייתה גם מספר מסורות הנסתר הפועלים. זה היה חממה של פעילות מאגית. סקוטלנד ואת העם הסקוטי שיחקו תפקיד גדול מאוד בקנוניה סדר עולמי חדש במשך מאות שנים. את צאצאי המרובינגית , את ציון דה Prieure יש שמרו את קו הדם הקדוש השטן בנתה עד. במחקר שלי ברמה גבוהה שטניסטים, התברר השושלת היה מפתח במחשבתם היה מבית דוד, לא שושלת היוחסין של ישוע המשיח. . גיליתי בית דוד הקימה ממלכה בדרום צרפת. . גיליתי את זה תוך כדי לנבור בספרי ההיסטוריה על ימי הביניים. נתקלתי בספר (A היהודי Princedom בצרפת הפאודלית 768-900.) ספר זה היה המפתח בשבילי להבין שושלת Merovingian ארג השושלת שלה לתוך הדמים המלוכה של אירופה היה יהודי במקור.



כשקראתי את הגביע הקדוש של הדם הקדוש, התברר כי המחברים התיאוריה של השושלת ישו טשטשה את המימוש כי המפתח הזה שיאון דה Prieure היה של בית דוד , היה בתוך זה לחוש היהודי (למרות ביותר ציון דה Prieure הם קרוב לוודאי שלא אהיה נוכח בתי כנסת). אכן גרנד מאסטר של שיאון דה Prieure פייר Plantard דה סנט-קלר אמר להם כל כך הרבה. לצטט את הפיסקה הרלוונטית ממנה (משיחית ישן, עמ' 296)


"בפגישה שלנו באפריל, 1982, מ Plantard אימצה יחס אמביוולנטי הספר שלנו (דם קדוש, גביע קדוש). באופן כללי, הוא שאושרה זה והציע לתיקון, עבור המהדורה הצרפתית, מסוימים הפניות מעורפלות או לא ברור. במקביל, הוא לאשר או להכחיש את התזה שלנו השושלת Merovingian היה צאצא ישו."

המטרות של הבונים החופשיים שלובים זה בזה עם מטרות ציון דה Prieure. קיימת סכנה גדולה תיוג הקונספירציה "יהודי". כאשר אנשים תווית "יהודי" כמו "רע" זה מבלבל יותר מבהיר. העם היהודי אינם האויב.

1630

משתתפת של וירג'יניה קשורה קולינס. משפחת פלפס הגיע מסצ'וסטס בשנת 1630 והפך משפחה בולטים הגולגולת & עצמות. למעשה, משפחת טאפט (הנשיא טאפט) אשר ראשיתו מסצ'וסטס ראשון לציון עזר התחל את הגולגולת וסדר עצמות ו של טאפט לפחות שמונה כבר בצו.

1655

וויליאם פטרסון (נולד בג 1655 בסקוטלנד) היה הגאון מאחורי הקמת באנגליה. הוא חזק האמין שהוא היה סוחר בניו-יורק בשנת 1668-69, כי לפני כן הוא עבד עם פיראט מורגן, שפעל באזור הולנד החדשה. כישוף היה חלק מהחיים של אנשים מסוימים בהולנד החדשה, אבל המושבה הייתה הרבה יותר רחום כלפיהם מאשר במושבה פוריטנית במסצ'וסטס. המושל ההולנדי האחרון של הולנד החדשה, גיסתו של Stuyvesant פיטר אתחלף היה חשוד במעשי כישוף, אך זוכו. ראלף מסדרון של Seatalcott, לונג איילנד, ואשתו היו היחידים ברצינות ניסית בכשפים ניו אמסטרדם, הם זוכו.



1688

תעשיינים רבים לשעבר-נאצים, עלית הפכו את בתיהם באזור Garderen Putten של הולנד. Bilderbergers בונים מרכז כנסים במלון סופר ליד אזור זה. אחת החברות מעורב בבניית המלון היא משפחת הנאצי של Nachanius. בלגיה-הולנדי חיבור הנאורים אינה טריוויאלית. ויליאם ההולנדי של התפוז הודח מלך אנגליה ג'יימס השני בקרבות 1688-91. זה משמעותי, כי נראה כי המטה הפיננסית הנאורים היו באמסטרדם לפני הניצחון של ויליאם מאוראנג. לאחר הניצחון הזה הם עבר ללונדון. רק יש לציין עד כמה חשוב בריסל היה סדר עולמי חדש כדי להבין כי השפלה של בלגיה והולנד להמשיך להיות חשוב עבור האליטה. למשל, החיה--מחשב העל אשר מקבל הודעה על תוך שניות של כל עסקה כספית שתמשיך ככה ליד הכספומט ממוקם בבריסל. אם המשפחה Van Duyn אכן היו אחת המשפחות 13 העליון שזה עשוי להקל לפתוח כמה רמזים גדול להבנת קשרים בלגיה ומערכות רכיבים בתוך הנאורים.

1692

מקדונלד'ס , מציע (וגם חלק. טוב) שה
 

atlantis13

New member
המשך :

"מקדונלדס היו תומכיו של אותו. גם במאהה 17 מקדונלדס אולצו להשתתף עם אחרים פירטיות.

1730

שרה Aynn קולינס (בסון ג 1730) נמשכה עמוק אל הנסתר. משפחתה הייתה משפחה כישוף/שטניים דורי, אבל רבים מהם רצה לנטוש את הנסתר. חוץ מזה ולא רצו להשאיר את המסורת המשפחתית הישנה של כישוף, שרה לא רצה להתחתן עם האיש אביה ניסה למכור אותה. לא השידוך ולא נטשו כישוף היה שרה. היא הלכה לסקוטלנד כדי להגיע ללב של לימוד הנסתר והפך למנהיג בצורה הוותיקה של ויקה, הנתיב העלפים. (סוגים אחרים המסורתי של ויקה בארה ב באים מ אירלנד וויילס, יוון). לאחר המהפכה האמריקאית היא עזבה את סקוטלנד מיומנים כוח מאגי, חזר לארצות הברית, שם הקימה הראשונה Covendom של ויקה. היא ואחיה היו ויקים עוצמה, צאצאיהם הם קבוצה הראשי של קולינס התרגול ויקה ו כת השטן.



אישה פראית נדקר למוות שרה Aynn קולינס חנות בוסטון. מה שקיבלת הוא הקישור חשוב מתווים את השושלת קולינס שטני. שרה Aynn קולינס (והיו שם כמה שרה אן קולינס בזמנה נראה השם פנה משפחת קולינס) הוא בתורו צאצא של פרנסיס קולינס שלהמאה ה 17 . פרנסיס היה ראש המשפחה שקלטנו מאנגליה. משפחת טוד נראה נימות שטנית, אפילו בימים רק לאחר המהפכה האמריקאית. למשל, ג'ון ג'ייקוב אסטור נשוי טוד שרה שהיה הוגן כמות הכסף קשור אליה. שם המשפחה של טוד הוא לא שם נפוץ מאוד עד אחד מתחיל לחקור את הקונספירציה ולאחר מכן יופיע עם תדר.

1737

הביוגרפיות של דופונט המשפחה בדרך כלל מתחילים עם נישואיה של סמואל דופונט לפגישה Montechanin אלכסנדרין אן ב- 1737 בפריז, צרפת. למרות אן היה הוגנוטים, היא היתה מדיום עם עולם הרוחות. אנה הגיעה ממשפחה אצילה העתיקה שחי בצרפת, בורדו. לא מן הנמנע שזה השושלת של אן נתנה DuPonts כוחם הנסתר. השושלת של אן אולי קשור כנראה בית דוד. בכל מקרה, היה בן שמואל, של אן את דופונט הראשונה לעלות לגדולה של דופונט הראשון יכול להיות מחוברים ישירות אל הנאורים. הבן שמואל ואן היה סמואל פייר דופונט. סמואל פייר מאוחר יותר נוסף de Nemours. שמו כדי למנוע בלבול בינו לבין אחרים המחוקקים צרפתי בשם דופונט. סמואל פייר דופונט היה גאון. האמא של פייר לימדה אותו להיות מדיום עם רוחות, אבל מוקדם פייר היה להכחיש את זה בפומבי. אביו שמואל לא מבין גאוני של הילד, כגון היכולת שלו בגיל 12 לתרגם יוונית ו לטינית ממבט

1753

. אמו מתה של דופון סמואל פייר כאשר הוא בן 16. פייר כבר לא היה הורה במשפחה מי יכול להבין אותו, לאחר קבלת אחד של הכאות תכופות שלו מאביו, הוא ברח, ולא חסו ליד הרעבה מאת דוד שלו פייר דה Monchantin. בתחילה, פייר היה שען. אך תוך זמן קצר הוא משך את תשומת לבם של מספר הנאורים העליון על היכולת שלו לכתוב טוב ספינלי ומאמרים שדגל הפוליטי והכלכלי תצוגות שונות שהם רצו קידום. פייר הצטרף הבונים החופשיים, בשלב מסוים היה illuminized, כמו ברוב הלודג'ים הצרפתי הפך. למרות פייר עבר קשיים כלכליים חמורים לאחר המהפכה הצרפתית, הוא נעשה באופן קבוע תשלומים הבונים החופשיים ארגוני בצרפת. מלבד היותו חבר של כל הבונים החופשיים המפורסם של הזמן, אח אחד מייסון שלו, ראויות לציון הוא ה אסטרונום צרפתי Lalande, מי עזר להסתיר אותו במהלך המהפכה.



מישהו חזק מאוד מוגן סמואל פייר של המהפכה הצרפתית, זה הוא נרמז על ידי היסטוריון פייר העליז, למרות ג'ולי לא נותן השם שלו-מגן. אני מאמין שהוא היה מוגן כי דופון היה חלק ההירארכיה הפנימית שטני. . הוא גם היה מוגן על-ידי בתו של בעל ההון השוויצרי ז'אק נקר זו הבת הייתה מאדאם Germalne דה Stael. המאדאם היה חבר קרוב של סמואל פייר ומופעל היא סלון/בושת מפורסם. מאדאם דה Stael היה לא פחות מאשר חברה קרובה של סנט סימון. היא משותפת רעיונותיו המהפכניים הנסתר. אנרי דה סנט סימון היה תלמיד חבר של ז'אק Rigomer באלהים שהיה מזוהה עם המעגל הפנימי של מספר קבוצות המהפכנית המבוססת על תורת הנסתר בתקופה של פייר דופונט בצרפת. רח' שמעון היה מחברם של הנצרות החדשה אשר foreshadowed היצירה של הקומוניזם הבינלאומי.

1767

בשנה השנייה של פייר סמואל דופון להתחתן גרם לה די. ויקטור מארי דופונט נולד עם המרקיז דה Mirabeau הסנדק שלו. ויקטור מארי דופונט (1767-1827) היה aide-de-camp Illuminatus לאפייט מ- 1789-1792. אם ויקטור היה בנאי בצרפת לפני המשפחה הגיעו לארצות הברית בשנת 1800, אני לא יודע. ויקטור מארי דופונט בקרוב שעירבתי הבונים החופשיים בארצות הברית לאחר שהגיע.

1769

נקר יחד עם לאפייט מאוחר יותר מלווה סמואל פייר דופונט סכומים גדולים של כסף בשבילו לנסות את מזימותיו בעסקים והן ביצירת חברה קומוניסטית. זה מעניין כי היה כתב העת Physiocrats Les אפמרידים du Citoyen. הכותרת יש נימות הנסתר אסטרולוגיים. ב- 1 ינואר 1769 סמואל פייר דופונט השתלטו על הניהול של כתב העת. הוא הפך למנהיג מפתח בצרפת תומכת סדר חדש. סמואל פייר דופונט האמין ברעיון של אפלטוןשל הממשלה שכללה מלך פילוסוף. סמואל פייר היה deist. הוא דיבר על "אלוהים" הוא התכוון הטבע הוא אלוהים deistic, לא אלוהים אישי. הוא האמין הטבע היה אל גבוה יותר מאשר שלו deist מכני "אלוהים". (אם אתם תקראו כל המפגשים זר וחטיפה, כאשר יישאלו אם הם מאמינים באלוהים תגובתם הוא זהה. כמו בטבע, או שהיקום הוא אלוהים, אלוהים לא רוחנית.)



שים לב, כי ג'פרסון הכרזת העצמאות כתב גם אלוהים של הטבע. זה כי דאיסטים כמו ג'פרסון, דופונט האמין הטבע היה הגבוה ביותר. העמימות של משמעות התירה שאנשים יחשבו. ג'פרסון התכוון האלוהים הנוצרי של מגילת העצמאות. זה תופעה שכיחה נוצרים מניח לאחרים להשתמש במילים בהם הן משתמשות, חושב כמו הנוצרים. גם היום, רבים מאנשי העידן החדש יש משימה קלה כדי להראות לנוצרים. למשל הם רק אומרים, "אני מאמין במשיח." הבונים החופשיים הפניה הספר הבונים החופשיים המפורסם 10.000 לכבות על ידי הלשכה הגדולה המחקר של מיזורי מספק זה על סמואל פייר דופונט: "כאשר 23 הוא פרסם שתי חוברות על הכספים, אשר משכו את תשומת לבם של Quesnay המפורסם. לאחר מכן הוא פרש בהשקפתה של הספר של Quesnay, "physiocrats".

1776

בנג'מין פרנקלין, נולד ב בוסטון. היה לאחד המדינאים נבחר לנהל משא ומתן לשלום עם בריטניה, מי עזר טיוטה מגילת העצמאות, אחד של 56 מי חתם על זה, היה אינסטרומנטלי להשגת האימוץ של חוקת ארצות הברית. גם היה בנאי. היה גם חבר של משפחת קולינס השטניסטים שקוראים לעצמם המועדון באש הגיהינום. בנג'מין פרנקלין תומס ג'פרסון היו חברי הקבוצה גרידא שטני שתרגלו שטני מיני טקסים מגיים.

בדצמבר 1776.

בנג'מין פרנקלין, מנהיג מפתח של מספר קבוצות האחווה הסוד הנסתר היה גם חבר קרוב של סמואל פייר דופונט. בנג'מין פרנקלין הגיע בדצמבר 1776 בצרפת, אחד האנשים הראשונים שהוא חיפש לבקר היה סמואל פייר דופונט. במהלך השנה הבאה לאחר מכן, דופונט היה מבקר תכופות מגורים של פרנקלין בכפר בפאסי.

1776

הנאורים הקים וועדה זכאי קבוצה הרס המקראית. הוועדה התפרקה 50 שנה מאוחר יותר. לחסל אופיום "(מודפס) על ידי הרב Antelman.

1777

ברון פון סטובן, נולד ב מגדבורג, פרוסיה. הקצין הגרמני שהוכיח הכרחית עבור הגורם בעצמאות ארצות הברית על-ידי המרת שהצבא המהפכני כוח הלחימה ממושמע. ואילו בצרפת כסוכנים של שהוקם בארה ב הממשלה, בנג'מין פרנקלין, דין סילאס, למדתי על מצוקתם של סטובן כי הוא היה כבר מחויב לעזוב התנהגות אסורה, מפני Hechingen הוהנצולרן, שבו הוא נוצר אביר מסדר נאמנות ב- margravate השכנות של באדן (baden), Durlach, אשר הביאה על הזמינות שלו. הנחיה זו מכתב המלצה, בנג'מין פרנקלין, סילאס דין מטעמו, המציג אותו לוושינגטון Gen.George כמו "Lieut האלוף בשירות מלך פרוסיה של," שפוטר בהתלהבות"למטרה שלנו. אישר מייסון.

1777

. לאפייט. אציל צרפתי שנלחמו עם עמוקה משל המתיישב אמריקאי נגד הבריטים במהפכה האמריקאית. מייג'ור ג'נרל שמינה את עמוקה משל המתיישב, הוא במהירות פצחה לידידות ממושכת עם אמריקאי מפקד, ג'ורג וושינגטון. מייסון מאושרות, הנאורים.

1783

סמואל פייר דופונט צפוי לשבת עם בנג'מין פרנקלין ליד השולחן הסכם פריז, אבל ג'ון אדמס האמריקאים לחתום על אמנה עם בריטניה ללא המעורבות של צרפת. אלכסנדר המילטון, שתפקידו בקנוניה מוכר כיום, היה העורך דין של דופון בארה ב ארצות הברית היא עדיין מושבה בריטית

1789-1797

. ג'ורג ' וושינגטון, 1רח' הנשיא של מייסון אישר ארצות הברית (נ) גם חבר האבירים של הבירית. מסדר הבירית הוא המנהיג הליבה של הוועדה של 300. וושינגטון היה חבר של פולחן הסקוטית, ביצע 'פולחן מיסטי העניבה' במתחם מערת-ליד וירג'יניה ווינצ'סטר במהלך המלחמה הצרפתי והודיות. (רצח הבונים החופשיים, אנתוני מייקל הופמן עמ' 4) "ארצות הברית היא בצורה לא נוסדה על עיקרון נוצרי". (. ג'ורג ' וושינגטון הסכם טריפולי) אין סגני בשלב זה. . ג'ורג ' וושינגטון מועמד 11 שופטי בית המשפט
 

atlantis13

New member
וההמשך של זה :

"
1789-1797

. ג'ורג ' וושינגטון, 1רח' הנשיא של מייסון אישר ארצות הברית (נ) גם חבר האבירים של הבירית. מסדר הבירית הוא המנהיג הליבה של הוועדה של 300. וושינגטון היה חבר של פולחן הסקוטית, ביצע 'פולחן מיסטי העניבה' במתחם מערת-ליד וירג'יניה ווינצ'סטר במהלך המלחמה הצרפתי והודיות. (רצח הבונים החופשיים, אנתוני מייקל הופמן עמ' 4) "ארצות הברית היא בצורה לא נוסדה על עיקרון נוצרי". (. ג'ורג ' וושינגטון הסכם טריפולי) אין סגני בשלב זה. . ג'ורג ' וושינגטון מועמד 11 שופטי בית המשפט העליון. 6 מתוך 11 היו אישר הבונים החופשיים.

1793 נוב.

D ' orleans Duc, masons אומן של אוריינט הגדול של צרפת, זה הראש של הצרפתית, יחד עם שני מפתח אחרים הבונים החופשיים טליראן והתחלתי Mirabeau את היעקובינים. לפי הספר (המלחמה של השטן עם הכנסייה, ספר זני ההרצאות של. ג'ורג ' דילון. דאבלין, אירלנד: מ. ה. גיל & בנו, 1885) איפה דילון הרצאות על המהפכה הצרפתית הוא קובע כי טליראן והן Mirabeau היו מפתח הנאורים. שונה השם של הלשכה המקורי של היעקובינים מועדון ברטון, ולאחר מכן המועדון היעקוביני מועדון. היעקובינים היו בעצם סוג של illuminized של הבונים החופשיים. נשיא המועדון המועדון היעקוביני היה הוא-ז'אק דנטון ' ז'ורז מסון, מי שהיה חבר הלשכה המפורסם ורב עוצמה תשע אחיות (תשע אחיות או תשע המוזות הוא מה שנקרא הפליאדות). לאפייט היה של המועדון היעקוביני, כמו גם שחקני המפתח במהלך המהפכה הצרפתית. גוף מאוד סודי של 300 מפתח הבונים החופשיים שלטו בצרפת בחשאי בתקופה זו על פי (אוטוביוגרפיה של תאובלד וולף טון. pub. על ידי ר' בארי אובריאן, 1893).



רובספייר היה שהפך מסון והן של illuminatus. למעשה, הוא היה גם תלמידו של Weishaupt ורוסו. הברון הפרוסי Anacharsis קלוטס היה גם שהפך מסון ו illuminatus. הוא גם היה תלמידו של Weishaupt, הבין יותר טוב מה Weishaupt מנסה להשיג. אם בוחנים מה האנשים האלה לימד שתגלו את זה הוא מה שכונה מאוחר יותר סוציאליזם וקומוניזם. הרעיון המקורי של כל המהפכה הצרפתית החלה ההירארכיה שטני. בשנת 1793 נובמבר, ניתן לראות את. הזהות האמיתית של העסק בהשראת השטני הזה במערכה נגד הדת, שבו כל מי היה כומר בצרפת נרצח, הנאורים פורסם באחד של המוטו שלה ב ציבורית "המוות הוא בשינה נצחית" עדי מעידים כי השטן יש תוכנית מפורטת מאוד אשר שהוא ומטילה כדי שלו מאוד לנבחרים מעטים בחלק העליון. הרבה מה נראה מקרים וזה לא קשור למעשה לפי תכנית (שטני) חכם מאוד. Eleuthere lrenee דופון היה מדפסת העיקריים היעקובינים. היה Deist משוכנע, סגדו הטבע מדי.

של 1800

אנרי דה סנט סימון כתב הגלוב וארגון הקהילה האירופית להנחת רעיונות ותוכניות עבור האיחוד האירופי. סן סימון הציע בתחילת המאה ה-19 כי התאריך 2000 להיות תאריך היעד עבור סדר העולם החדש. כדי לארגן מחדש את העולם אל תוך הסדר החדש, מספר פריטים, שלבים צריך להתרחש.


1. שתי תעלות, אחד עד לתעלת סואץ ולא אחד עד פנמה נדרשו הם אמרו ליצירת "ההדדית" בין העמים. הם גם הציעו סכר גבוה על הנילוס.

2. הם הציעו את שינוי טכנולוגי של כדור הארץ, ויצירת ביולוגי חדש, האנדרוגינוס דמוי אדם. ההתקדמות הביא על ידי סדרה של מהפכות. (מחקר באש מוחות של גברים על ידי ג'יימס ה בילינגטון) כדי להבין איך מהאחוות הנסתר יצרו כל המהפכות מאז המהפכה הצרפתית. סנט סימון, של Illuminatus, רצה ילד עם מאדאם דה סטאל אשר יהפוך צורר המשיח. . זה לא קרה

1807

הפריצה הבאה פיננסיים עבור ג'ון אסטור באו שני אנשים ידועים כעת ביקר ב הנאורים נתן ג'ון ג'ייקוב אסטור. זכות מיוחדת הממשלה. שני הגברים היו הנשיא ג'פרסון מזכיר גאלאטין, שני בני הנאורים. ממשלת ארצות הברית היה להניח אמברגו על כל ארה ב ספינות המשט עם סחורה ב- 1807. אבל אסטור יש אישור מיוחד של שני הגברים הללו על ספינתו להפליג עם המטען שלו. הספינה שלו הפליגה ועשה קרוב רווח 200,000 דולר בכסף של אותו יום. העסק סחר פרוות שלו היה העסק בניהול קפדני ביותר שיש. כאשר עובדים של ג'ון ג'ייקוב אסטור. השמנה עבור או סחר פרוות עם הבתים פרווה אסטור, הם שילמו עם מכתבי אשראי. ואז אסטור ישלח סוכנים אורבים ולהרוג אותם, כך החברה פרווה אסטור, נוכל לחסוך כסף. מקרי המוות היו והאשים אינדיאנים. זכארי טיילור כאמור,


"לקחת את החברה האמריקאית פרווה במצטבר, והם. הנבלים הגדול ביותר שהעולם ידע אי פעם."

(אוקונור, הארווי. P.44 אסטור)

1812

באופן מוזר ג'ון ג'ייקוב אסטור שהרוויח באופן משמעותי מלחמת 1812, אשר נכה כמעט כל אחרים שהמובילים אמריקאי. אסטור עבד גם עם ג'ורג קלינטון, חבר נוסף של הנאורים, על עסקאות קרקע. המודיעין הבריטי של הוועדה של 300 וגם למשפחות שלוש-עשרה העליון, זה מעניין, כי ג'ון קולמן שהייתה לו גישה כסוכן מודיעין על מסמכים סודיים, גילה המקורי ג'ון ג'ייקוב אסטור גם סוכן חשאי בריטי. 13 המשפחות יש תפקידים מאוד אינטימי עם הכת המודיעין האמריקאי והבריטי. שלושה קרובי משפחה שלו היו קפטנים על ספינות קליפר. יש לו קשרים בלונדון למשפחה חצר אחורית.

1812

דה שנינות קלינטון, להפסד המועמד לנשיאות על הנשיאות (נ) דוויט קלינטון, שהיה מזוהה עם הנאורים מוקדם מאוד בהיסטוריה של ארצות הברית. . ג'ורג ' קלינטון, סגן הנשיא תומס ג'פרסון, היה דה שנינות קלינטון דוד.

(1815 - 1891)

סר ג'ון א מקדונלד - 1סנט ראש הממשלה של קנדה, מסון, אביר מסדר האמבט, מסדר אבירי היכל שלמה וחבר לאפייט המלכותי קשת פרק של הבירה לשטיפה

1816

עדי יהוה להתחקות אחר מקורם במאה ה-19 האדוונטיסטית תנועה באמריקה. התנועה הזו החלה עם ויליאם מילר, בפטיסטי שכב מטיף מי, בשנת 1816, החלה לנהול המשיח ישוב בשנת 1843. שלו תחזיות של ביאת המשיח או הופעתו השנייה את דמיונם של אלפי הבפטיסטית וכנסיות mainline אחרים. אולי כמה שיותר 50,000 עוקבים שמים את מבטחם בחישובים הכרונולוגי של מילר והכינו לברך את האל, בזמן, כמו המועד התקרב, אחרים התבוננה ממרחק. חישובים מחדש עברו הופעתו השנייה הבטיח 1843/03 במרץ 1844, ולאחר מכן באוקטובר של אותה שנה. אבוי, בתאריך זה גם עבר ללא כל בעיות. סניף Davidians שמת בגיל וואקו, טקסס, תחת הנהגתו של דיוויד כורש גם להתחקות אחר שורשיהם לאותו מקור מילריט דרך קו שונה ממוצא. היסטוריה קצרה של ארגון השמירה

1817

סיבית לכהן, ג'ון ג'ייקוב אסטור נכנס לתוך תעשיית הפרוות ונשארו השחקן הגדול בפרווה עד הוא קיבל מזה בשנת 1834. במהלך השנים הצליח לבנות את מונופול. איך הוא הצליח לדחוף את כולם החוצה, זו שאלה טובה. דוב באנשים הנפש, לבן היה פרווה השמנה בעולם החדש במשך כמה מאות שנים, וההודים מי יודע כמה זמן. ואז האדם שאסטור מגיע לאורך מספר שנים בעל לגמרי כל התעשייה! שוב זה רק קרה, כי הכוח הנסתר של משפחת אסטור זה נתן להם את הזכות. ללא ספק, אחרים הוועדה של 300 היו צריכים הצידה, אם מעמדו בהיררכיה לא מסרו אסטור ימינה, תאמין לי היה המשפחות ששלטו במקור בפרווה נפטר של אסטור. תוצאה אחת של החברה הפרווה שלו, היה זה אסטוריה, עיר באורגון נוצר.

1818

ג'ון ג'ייקוב אסטור בפומבי הפסיקה לברוח אופיום לסין. ג'ון קולמן בספרו טוב ההיררכיה של לקשר: סיפורו של הוועדה של 300, הערות עמ' 131,


"ג'ון ג'ייקוב אסטור. עשה הון עצום מתוך סין באופיום. זה היה הוועד של 300 מי בוחר מי הם יוכלו להשתתף רווחי להפליא סין הסחר באופיום, דרך שלה מונופוליסטית BEIC, ואת אלה שייהנו הגדולות שלהם נותרה לעד החוקית לוועדה של 300."

מעניין לציין עוד 13 העליון, ראסלשל המשפחה, היה גם אחד מברי המזל כדי לקבל פרוסה של סין באופיום.

1818

לאחר האילומינטי הבווארית נחשפו, הכוח של תורת הנסתר המרכזי האגודות החשאיות האירופי העביר Carbonarism המוכר גם בשם Alta Vendita, בראשות רוטשילד עוצמה נוספת, קרל רוטשילד, בנו של אנשל. בשנת 1818, קרל השתתפו מסמך סודי נשלחה את הראש-המגורים של בנייה Vendita אלטה. הבונים החופשיים היו די במצוקה כאשר עותק של זה היה אבוד, ההשגים לכל מי יכול להחזיר את העותק האבוד. הוא נכתב במקור באיטלקית. כותרתו מתרגם "הוראות קבע או מעשי קוד של כללים; מדריך על ראשי הציונים הגבוה ביותר של בנייה".

1822

כי משפחת רוטשילד היו שטניסטים הם אימצו את קסם חזק (ההקסגרמה) סמל בשנת 1822 עבור שלהם המעיל האצולה. השם שהם אימצו את המשפחה שלהם למעשה בא מן העובדה כי במאהה 17 מאיר אנשל באוור התחיל להסתובב עם ההקסגרמה אדום מול ביתם כדי לזהות אותו. מאיר אנשל אז החלטתי לקחת את השם אדום-schield (רוטשילד בגרמנית) לאחר "אדום חותם שלמה שהם השתמשו בו".

1824

הנרי קליי, להפסד המועמד לנשיאות הנשיאות (ד ר) אישר את מייסון. הנרי קליי היה אומן של Grand Lodge של קנטאקי, נואם אלף דולר עבור G.L. 1806-09. חברים מאד טובים של דופון הנאורים. של דופון
 
למעלה