הבוכה התורן

הבוכה התורן

מדי פעם משהו משתפך פה בפורום נראה לי שהגיע תורי. חברים יקרים פשוט נמאס לי. נמאס לי להיות לבד. נמאס לי שאין עם מי לחלוק חוויות. נמאס לי לקום בבוקר ולהגיד בוקר טוב לאבא שלי ולא לאשתי. נמאס לי לנקות את הבית של ההורים ולא את הבית שלי. נמאס לי שאין עם מי לדבר לפני השינה. נמאס לי שאני לא יכול ללמוד תורה ביישוב הדעת. נמאס לי שהלב שלי ריק. נמאס לי נמאס לי נמאס לי.
 
איזה מוזר אני.

אני תמיד מסתכל חצי הכוס המלאה. יותר מדי אופטימי, כנראה שזאת הבעיה שלי. (אין עוד הרבה זמן להשאר רווק. ויהיה הרבה זמן להיות נשוי). אני יודע שאני עושה את ההשתדלות שלי ובוטח בקב"ה שהכל לטובה.
 

יהב87

New member
זה הבעיה היום

שאחד שהוא אופטימי הוא מוזר חחח זה אמור להיות הנורמה
 
יש אנשים שמסתכלים על חצי הכוס המלאה,

יש כאלו שמסתכלים על חצי הכוס הריקה. ואני בכלל חושבת שצריך להתחיל מההתחלה: יש כוס!!! שלמה לא סדוקה עם יכולת הכלה מרשימה אטומה מנזילות אם תהיה בצל גם מה שבתוכה יישאר ולא יתאדה. ועכשיו, אפשר להתבונן בתכולה שלה. מה שיש ומה שאין. לשאוף, שהמלא יהווה רוב כוס..
לחיים.
 
....

אני חיה אני ממוקדת אני נושמת הקב"ה מאמין בי בכל יום מי צריך סיבה יותר טובה מזו בכדי להרים לחיים???
למה לחכות ל 4 כוסות בכדי להיות בתהליך הגאולה???
לחיי החיים
 

יהב87

New member
הזכרת לי שיר, אז נרים כוס יין לחיי חיים בריאי

בריאים יותר..!! אני עדיין קם בבוקר ושותה כוס קפה עם שניים סוכר חחח
 
ממתי יש זמן רגשות???

רגשות אי אפשר לווסת. כשהם מגיעים,הם כאן ולאף אחד אין רשות לנעול את הרגשות ובעיקר לא את של השני. וכן,דווקא בערב פסח, כי דווקא בזמן הזה כשיש מצוות "והגדת לבנך..." הוא יישב לבד ולא יהיה לו בן לספר. ודווקא בחג,סמל המשפחתיות והביחד והוא לבד. ואם דווקא עכשיו מתעצמת בו תחושת הכאב והוא זקוק לבכות, אז הוא יבכה. ואם קשה לך להגיד משהו מנחם ואם קשה לך לשלוח חיבוק או להגיד משהו בכדי לגרום לו לחייך מוטב שלא תדבר.
 

יהב87

New member
את טועה לדעתי..

כי יש זמנים שצריכים לעבוד על המידות ולשנות את הטבע שלך למשל בשבת או מועד שצריך להתענג ולא להצטער היו צדיקים שלמרות שהיה להם מת בבית יכלו להתגבר על הטבע ולשמוח
 
אז כדי

שהוא יוכל לשמוח בשבת...במועד... אז עכשיו, רגע לפני, את הכאב מן הלב הוא מנקה. אנחנו כאן,כך נדמה לי לפחות, לא בכדי להעביר ביקורת על איך...מתי..כמה...ולמה. כרגע,מה שהוא זקוק זה למילה טובה,לחיבוק טוב,להבנה,לחיוך, ואם זה מה שהוא צריך,זה מה שהוא יקבל מתוך לב שלם.
 
למעלה