הבהרת שיער עם אבקה ומי חמצן

PooKiPsiT

New member
הבהרת שיער עם אבקה ומי חמצן

אז קניתי אבקה ומי חמצן 6%, עירבבתי ושמתי (רוציתי להבהיר את השערות הקטנות של השפם עד שהן יהיו גדולות מספיק בשביל להוריד עם שעווה) ואחרי בערך 30 שניות שהעיסה הזאת הייתה עלי זה התחיל לשרוף......השארתי את זה בכל זאת למשך כ10 דקות והורדתי. עכשיו האזור טיפה אדמדם (לא משהו רציני) אבל זה עדיין שורף! זה לא אמור לשרוף עד כמה שידוע לי, אז מה קרה כאן?? מה ששורף זאת האבקה הזאת או המי חמצן? אם אני אשתמש במי חמצן בריכוז יותר נמוך זה פחו ישרוף? ההבהרה עדין תהיה אפקטיבית?
 
וואוו...

אני אפפ'ם לא חימצנתי את השערות בגוף שלי (רק בשיער קצת) אבל ממה שאני יודעת צריך להשתמש בחומרים מיוחדים לגוף! ובמיוחד כשזה על הפנים... קחי בחשבון שאם העור שלך רגיש זה עלול ממש לגרום אפילו לכוויה... חברה שלי חימצנה את כל הפנים אצל קוסמטיקאית והיא חטפה כוויה כל הפרצוף שלה היה אדום ומתקלף במשך שבוע בערך וזה ממש לא היה סביר לצאת מהבית... עדיין לא הבנתי אם הקוסמטיקאית שלה היתה דפוקה או שהעור שלה היה סופר רגיש... הקוסמטיקאית אמרה לה שנראה לה שיצא לה פילינג קריסטל... (ב"חינם") כל העור שלה יתקלף ויצמח לה עור חדש... אחלה, אה?? אני חשבתי שהיא ממש מטומטמת... גם כן תירוץ להצדיק פאשלה שכזאת... אני לא יודעת אם זאת היתה הקוסמטיקאית הקבועה שלה ואם היא באה אליה בדר"כ (ויודעת שהיא טובה), אבל אני במקומה היתה ממש מתעצבנת ולא באה אליה יותר!! מה זה??
 

מימישס

New member
10 דקות זה יותר מדי

אאל"ט משאירים לשלוש דקות. על הפנים אפילו פחות... דקה-שתיים. לדעתי בינתיים אל תשימי כלום (אולי אלוורה תעזור? לא יודעת בקשר לכוויות כימיות) אם המצב לא משתפר אחרי כמה זמן אולי שווה להתייעץ עם רופא או אפילו קוסמטיקאית. בהצלחה!
 

PooKiPsiT

New member
וואלה?

פשוט הלכתי לפי ההוראות על החבילה, שם היה כתוב שצריך להשאיר את זה בין 15 ל35 דקות. אבל כשאני חושבת על זה זה באמת מיועד לכמות הרבה יותר גדולה של שיער. שמתי ג'ל להרגעת העור שיש לי וזה קצת עזר. לשמחתי אחרי חצי שעה בערך האדמומיות והגירוי עברו לגמרי. האמת שלא חשבתי על הרעיון הזה לבד, אמא שלי ציעה לי לעשות את זה. היא אמרה שגם היא וגם אחותי הקטנה עשו את זה וזה היה סבבה. אולי אם אני אנסה אחוז נמוך יותר ולהשאיר פחות זמן זה יהיה בסדר...
 

מימישס

New member
30 דקות??

נראה לי שהם התכוונו להבהרה של שיער הראש... אזורים אחרים משאירים להרבה פחות זמן. אני משתמשת באותו אחוז (או 9, נותן לי את אותה התוצאה) לשתיים-שלוש דקות ויוצא אחלה. לפחות אין לך כוויה
 

kotenkin

New member
יש קרם מיוחד להבהרת שיער על הגוף ו

והפנים.. אני משתמשת בו כבר שנים - JOLEN. האיזור קצת מאדים, אבל זה עובר... והכי חשוב לשטוף את האיזור אחרי הבהרה עם מים וסבון ולא רק עם מים.
 
למעלה