הבבדל בין נמר לטיגריס
הבבדל בין נמר לטיגריס
במפגש שהיה לנו היום במוזיאון בחולון, כשעמדנו ליד אוטובוס הטייגר, היה לנו ויכוח לגבי ההבדל בין נמר לטייגר. לדעתי, הנמר Leopard מנומר, כלומר בעל נקודות. ואילו הטגריס tiger בעל פסים. נמרים: http://www.webshots.com/g/25/550-sh.html טיגריסים: http://www.webshots.com/g/25/542-sh.html
הבבדל בין נמר לטיגריס
במפגש שהיה לנו היום במוזיאון בחולון, כשעמדנו ליד אוטובוס הטייגר, היה לנו ויכוח לגבי ההבדל בין נמר לטייגר. לדעתי, הנמר Leopard מנומר, כלומר בעל נקודות. ואילו הטגריס tiger בעל פסים. נמרים: http://www.webshots.com/g/25/550-sh.html טיגריסים: http://www.webshots.com/g/25/542-sh.html