הבבדל בין נמר לטיגריס

מצב
הנושא נעול.

ronatd

New member
הבבדל בין נמר לטיגריס

הבבדל בין נמר לטיגריס
במפגש שהיה לנו היום במוזיאון בחולון, כשעמדנו ליד אוטובוס הטייגר, היה לנו ויכוח לגבי ההבדל בין נמר לטייגר. לדעתי, הנמר Leopard מנומר, כלומר בעל נקודות. ואילו הטגריס tiger בעל פסים. נמרים: http://www.webshots.com/g/25/550-sh.html טיגריסים: http://www.webshots.com/g/25/542-sh.html
 

ronatd

New member
אז, ככה, מצאתי באתר של ויקיפדיה

הבבדל בין נמר לטיגריס
במפגש שהיה לנו היום במוזיאון בחולון, כשעמדנו ליד אוטובוס הטייגר, היה לנו ויכוח לגבי ההבדל בין נמר לטייגר. לדעתי, הנמר Leopard מנומר, כלומר בעל נקודות. ואילו הטגריס tiger בעל פסים. נמרים: http://www.webshots.com/g/25/550-sh.html טיגריסים: http://www.webshots.com/g/25/542-sh.html
אז, ככה, מצאתי באתר של ויקיפדיה
מידע לגבי נמרים וטיגריסים:
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה